Xboxlife forum

Forza Turnering

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Er Forzaturneringen en god ide?

Ja!
23
70%
Nej, skod.
10
30%
 
Afgivne stemmer : 33

Forza Turnering

Indlægaf Morten Skou » 4. jun 2005 15:34

Nu er det snart på tide at vi får holdt en lækker Forza turnering herinde på Xboxlife.dk. Vi arbejder på at få nogle lækre præmier fra sponsorer som vi hidtil ikke har samarbejdet med før - så der er bestemt noget at se frem til.

Vi vil ligesom med vores Halo 2 turnering, afholde turneringen over 2 dage i en weekeend, tilmeldingen vil starte i morgen og regler vil som altid dukke op kort tid inden at vi går igang.

Hvad syntes i om ideen ? Jeg vil også meget gerne høre hvis i har nogle forslag til afviklingen af turneringen :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Svendborg DK » 4. jun 2005 19:00

Synes det er en god ide. Har bare ikke selv spillet :(
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Rechain » 4. jun 2005 19:02

Håber at vinde spillet, så jeg muligvis sku være med :)
Konkurencerne skal bare lige være overstået før, tuneringen går igang :D hehe...

Men kanon fed idé da...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf thewoet » 4. jun 2005 19:18

syntes måske godt det kunne være et andet spil.

feks burnout 3, doaU, eller timesplitter 3, men det bare mig ;D
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 4. jun 2005 22:34

Nej da.. =)

Det er sq da fedt med en Forza turnering :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Spot F » 4. jun 2005 23:28

Jeg har allerede nogle forslag til turneringen...

1. Nævn hvilken klasse vores biler HØJEST må være en uge før turneringen starter, f.eks S3, eller B1... På den måde kan vi vælge en bil fra vores garage som vi kan pimpe og tune, så alle ikke kører rundt i samme bil.

2. Præmie til den pæneste bil. Her kan man jo altid vælge et tema, f.eks Xbox?

3. Straf til folk der ikke møder op, den slags kan virkelig ødelægge en ellers god turnering.
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Buktu » 4. jun 2005 23:53

1: Vi skal have diskuteret nogle regler snart, på redaktionen, så det bliver ikke noget problem :)

2: God idé.. :D

3: Vi straffede også folk der ikke mødte op til Halo2 turneringen.. De er udelukket af den her turnering. Og vidst nok også den næste vi holder.. :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DNS_DK » 5. jun 2005 01:05

hmmm måske et lidt ældrere spil eller et spil som de fleste har... self er der mange der har forza men der er også en del som ikke bryder sig om den type spil... :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf NazQuel » 6. jun 2005 10:14

Så synes jeg fanme det er en skod ide... Hvis de personer der ikke mødte til halo er udelukket de næste to turneringen...
Ellers et meget godt forslag: afhold lige to hurtige pacman turneringen eller såen.. det ku være nice

Skuffet Naz
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf Morten Skou » 6. jun 2005 10:58

Sådan er reglerne, hvis man ikke møder op til en turnering, så er man udelukket fra de 2 næste. Med mindre at man naturligvis har en gyldig grund (som f.eks. at have tilbragt tid på hospitalet).

Vi er simpelthen nødt til at lave denne form for udelukkelse, for at sikre at folk ikke bare bliver væk - det ødelægger nemlig turnerings strukturen (hvilket en del brugere også opdagede sidst).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf NazQuel » 6. jun 2005 11:31

Jamen, så må jeg godt komme med??
Kom da også online i chatten, så snart jeg kom hjem fra skadestuen og undskyldte..

Naz
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf SebaKalaaleq89 » 6. jun 2005 20:12

Nej kom ikke med til tuneringen fordi jeg ikke fik fat i jer..hvordan forgår det egentlig??? skal man gå Live og vente på en invitation eller hvordan?? for jeg fattede ikke der ikke skete noget, i Halo2 tuneringens start..? jeg var ellers klar og parat til start på Live 15 FØR kl. blev 2..eller hvad tid det nu startede..hn? så synes jeg det er unfair jeg ik må være med de næste to :(
Life's not a game, play it! - TxC -
SebaKalaaleq89
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf Buktu » 6. jun 2005 20:48

Der var instruktioner på forsiden om at komme ind på Chatten, der var lavet til formålet på det tidspunkt.

Det gælder bare om at være vågen.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf SebaKalaaleq89 » 6. jun 2005 21:45

nå ja okay.. Så ser jeg efter det næste gang^^ ahr alligevel ik forza, så denne tunering kan være lidt ligemeget, men lidt skod til næste..
Life's not a game, play it! - TxC -
SebaKalaaleq89
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf Morten Skou » 6. jun 2005 21:48

Jeg venter forøvrigt på svar fra en sponsor, før vi starter signup processen...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster