Xboxlife forum

Halo 2 turnering..

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Halo 2 turnering..

Indlægaf Morten Skou » 23. apr 2005 18:05

Nå, hvordan gik det så for jer? Var i tilfredse med jeres egen præstation ?

Jeg er selv positivt overrasket over hvor mange der ville deltage, og hvor glidende tingene kørte. Jeg er sikker på at turneringen vil komme til at blive endnu federe næste gang....
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Kaninus » 23. apr 2005 18:36

Jeg er rigtigt godt tilfreds med min egen præstation, selvom jeg ikke gik videre... Jeg tror faktisk aldrig jeg har spillet så godt som jeg gjorde i dag.

Men jeg kan ikke helt forstå hvordan du Morten kan være tilfreds når der med så mange tilmeldte (ca 40?) ikke er mere end 22 (altså ca 50%) der rent faktisk dukker op. Jeg ved godt at der selvfølgeligt er nogen der har meldt afbud, og de tæller ikke med i de 40, men den holdliste der blev sendt ud bestod af 36 spillere... så i hvert flad 14 er ikke mødt op... Det synes jeg sq er skuffende...
Det skabte en del røre på jeres chat efter de indledende runder, da der rent faktisk var en gruppe som kun bestod af 4 spillere... Så alle gik videre... Jeg ved ikke med jer, men det synes jeg personligt ikke er fair. Jeg ved godt det ikke er jeres skyld, men er stadig skuffet... :(

Og til jer som ikke mødte op... I SKU SKAMME JER!!!!! :roll:

Men men... Det skal ikke være brok det hele... Jeg synes i lavede en rigtigt god turnering. og det fungerede rigtigt godt med dommer osv. Var selv i en rigtigt god gruppe hvor spillet virkeligt fungerede godt... Men i må gerne være lidt tidligere ude med reglerne næste gang... Så folk f.eks ved at de ikke må spille som ELITE. Vi havde næsten ikke en chance for at nå at ændre det.

Så fed turnering, lad os få nogle flere... Og så vil jeg vinde :P
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Mr Alean Smith » 23. apr 2005 19:02

Jeg spillede SÅ ringe.. Jeg kunne ikke få nogle kills i sidste bane i runde 2.. Osv :P Enda var jeg under dommeren i kills :P
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Spot F » 23. apr 2005 19:11

Rigtig god turnering, spillede desværre totalt dårligt, glæder mig til den næste, og håber det kommer til at gå bedre.

Det eneste minus fra min side er, at på nogle servere kun var 4 spillere, så allesammen var sikre på at gå videre...

Ellers rigtig godt.
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Morten Skou » 23. apr 2005 19:36

Enda var jeg under dommeren i kills


That would be me ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf L1 Solid » 23. apr 2005 19:39

Jeg synes det gik helt fint, bortset fra at jeg havde lidt svært ved at tage nogle af kampene seriøst;)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Mr Alean Smith » 23. apr 2005 19:51

Solid, Pacemaker burde heller ikke tage alle hans kampe seriøst.. Det skal nok blive en god kamp mellem jer :)..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf MiLuA » 23. apr 2005 21:01

Ja Solid du for din sag for, mod Pacemaker..
Jeg vil endda tilegne ham som favorit i morgen da han var totalt suveræn i de indledende runder..

Ellers super turnering, hvor stort set alt har været godt, bortset som det før nævnte, med at der på nogle servere kun var 4 spillere..

Det er også for dårligt at folk melder sig til og så bare bliver væk...!!
Fyha...

Der har heller ikke været problemer med lag, så det har bare været helt kanon :lol:
Senest rettet af MiLuA 23. apr 2005 22:30, rettet i alt 1 gang.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Mr Alean Smith » 23. apr 2005 21:47

Alså hvis Pace spiller det samme spil, som han viste os inde i A og A2 så tror jeg næsten at du Solid skal passe meget på ham!
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Devel One » 23. apr 2005 22:03

i omgang nr 2 der var der virkelig kamp til stregen, da de kort er så små, men de der havde sværdet , de er virkelige svære at dræbe i nærkamp... men det var sjovt og glæder mig til næste gang i holder en Halo kamp
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Cointreau » 23. apr 2005 23:14

Jeg synes ikke rigtigt den bajer jeg drak lige før kvartfinalerne hjalp mig synderligt meget, dog havde jeg nok alligevel endt på 8. pladsen, uden alkohol i blodet :D
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf L1 Solid » 24. apr 2005 10:39

Til jer der tvivler på mit værd mod Pacemaker...

50-29
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Mr Alean Smith » 24. apr 2005 11:00

Du er og bliver sindsyg!
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf L1 Solid » 24. apr 2005 12:32

Tja... ;)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Mr Alean Smith » 24. apr 2005 12:40

Gid man bare kunne spille halvt så godt som dig.. Heh :D
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Næste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster