Xboxlife forum

Den uofficielle Xboxlife PES-turnering 6.1.2

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Sephiroth » 21. feb 2007 10:34

Når birke så er det vores tur :wink:

Hvornår kan du?

MVH Sephiroth
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf jackalope_dk » 21. feb 2007 16:00

så har jeg fået afviklet min kamp mod anarchoi

jackalope_dk - anarchoi 0-5
jackalope_dk
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Mikham » 22. feb 2007 16:40

Er det snart vores tur Nitebringer? I aften ved 23 tiden passer det evt.?
Billede
Mikham
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Indlægaf apollo13 » 22. feb 2007 23:58

som sagt har jeg stadig ikke gold i øjeblikket, så enten må mine kape udsættes, eller os er jeg ude..
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf Sephiroth » 23. feb 2007 00:36

apollo13 skrev:som sagt har jeg stadig ikke gold i øjeblikket, så enten må mine kape udsættes, eller os er jeg ude..


Ville gerne have mulighed for og tæske dig Ramus :wink:
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf Mikham » 23. feb 2007 07:35

apollo13 skrev:som sagt har jeg stadig ikke gold i øjeblikket, så enten må mine kape udsættes, eller os er jeg ude..


Ok. Var jeg ikke klar over.
Billede
Mikham
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Indlægaf homer simpson » 23. feb 2007 14:31

Birke - Sephiroth DK80 0 - 3

Hvis der er en der vil overtage min plads melder jeg mig ud.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf AlexSK » 24. feb 2007 15:48

Mig og Stormen P har endeligt afviklet vores kamp.

Juventus (mig) - Lyon (Stormen)
2 - 1

Tæt kamp, hvor Buffon gjorde rimelig god figur ved at holde vores føring i uhyggeligt lang tid. Udligningen faldt på en dårlig aflevering, og minuttet senere var jeg foran igen.. Men generelt ville jeg mene at en sejr til Lyon havde været på sin plads ;)

Mikham , xloej og Speiroth er I snart klar :)?
AlexSK
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf Iqon » 25. feb 2007 14:47

Efter at spillet i første forsøg frøs, midt i første halvleg, hvor Zinne7000 havde en 1-0-føring, fik vi spillet en omkamp, som han vandt 2-3 i en kamp med masser af chancer:

Iqon DK - Zinne7000 2-3

Jeg har forresten slettet de fire tidligere deltagere i turneringen, der er sprunget fra af diverse årsager. Det betyder et ret mærkeligt kampprogram, men jeg gider ærlig talt ikke sidde og flytte rundt på kampe osv. for at få det til at passe. Derfor må I også leve med måske ikke at få lige mange ude- og hjemme-kampe (det betyder jo heller ikke det store, da man i alle kampe alligevel kommer til at hoste en af halvlegene). Jeg har samtidig fjernet Kongen DBM's 4-0-sejr over THE GREAT DEVIL idet denne har meldt fra til turneringen pga. M$ elendige hardware, der går i stykker for et godt ord.
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf Zinne7000 » 25. feb 2007 14:51

Kampresultat:

Iqon DK (Barcelona) - Zinne7000 (Arsenal): 2-3.

En rodet og ikke særlig velspillet affære fra min side. Var lidt frustreret over, at vores første kamp frøs efter 10 min., hvor jeg med en Henry og Ljungberg i topform (rød pil opad) havde bragt mig foran 0-2. I omkampen havde selvsamme spillere til gengæld fået den frygtede pil nedad i formkurven, men det lykkedes mig dog at hive sejren hjem efter at have været bagud 2-1, takket være tre kasser fra den ellers middelmådige Adebayor.
Zinne7000
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Zinne7000 » 25. feb 2007 14:59

Stormen P: Hvornår passer det dig at afvikle næste uges opgør? Jeg er ude af byen næste weekend, og kampen skal således afvikles senest torsdag aften (alternativt sent søndag aften).

Krydser samtidig fingre for, at nogle af topholdene snart sætter point til, så vi kan få lidt spænding i ligaen.
Zinne7000
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Iqon » 25. feb 2007 23:12

Zinne7000 skrev:Kampresultat:

Iqon DK (Barcelona) - Zinne7000 (Arsenal): 2-3.

En rodet og ikke særlig velspillet affære fra min side. Var lidt frustreret over, at vores første kamp frøs efter 10 min., hvor jeg med en Henry og Ljungberg i topform (rød pil opad) havde bragt mig foran 0-2. I omkampen havde selvsamme spillere til gengæld fået den frygtede pil nedad i formkurven, men det lykkedes mig dog at hive sejren hjem efter at have været bagud 2-1, takket være tre kasser fra den ellers middelmådige Adebayor.


Du var da kun foran 1-0 da kampen frøs, var du ikke? Ikke at det gør nogen forskel.
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf magneX » 26. feb 2007 01:18

Argh, Kan i ikke snart blive færdig, så jeg kan være med :D
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Zinne7000 » 26. feb 2007 08:34

Iqon skrev:
Zinne7000 skrev:Kampresultat:

Iqon DK (Barcelona) - Zinne7000 (Arsenal): 2-3.

En rodet og ikke særlig velspillet affære fra min side. Var lidt frustreret over, at vores første kamp frøs efter 10 min., hvor jeg med en Henry og Ljungberg i topform (rød pil opad) havde bragt mig foran 0-2. I omkampen havde selvsamme spillere til gengæld fået den frygtede pil nedad i formkurven, men det lykkedes mig dog at hive sejren hjem efter at have været bagud 2-1, takket være tre kasser fra den ellers middelmådige Adebayor.


Du var da kun foran 1-0 da kampen frøs, var du ikke? Ikke at det gør nogen forskel.


Nej, 2-0 og 10 min. og 43 sek. spillet af 1. halvleg - brugte jo lang tid på at kigge på det screenshot, da spillet frøs ; ) 2 mål lige efter hinanden af henholdsvis Ljungberg og Henry - 2 dybe stikninger i venstre side begge gange og så bolden over i det lange hjørne forbi keeperen - meget identiske. Ja, i den kamp lignede det en røvfuld til Barca. Spillede desværre ikke med den samme selvtillid i omkampen.
Zinne7000
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Zinne7000 » 27. feb 2007 22:38

Kampresultat:

Zinne7000 (Arsenal) - Stormen P (Lyon): 4-1

En underholdende affære, som var langt mere jævnbyrdig end slutresultatet antyder.
Zinne7000
Niveau 0
 
Indlæg: 36


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster