Xboxlife forum

battlefield 1943 kamp

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Indlægaf Fille » 13. jul 2009 18:47

ja
Fille
Niveau 4
 
Indlæg: 318


Indlægaf LiquiDelta^ » 13. jul 2009 18:48

Jeg er lige kommet hjem, skal lige spise først.

Sarge Barner, jeg har oprettet en profil ja. Men den vil ikke lade mig linke mit gamertag derinde, selvom det er samme mail der er anvendt.
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf byggemand » 13. jul 2009 18:50

vi er ved at være klar ja bare join klokken 19:55
byggemand
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf MadsAG » 13. jul 2009 18:55

Genstarter lige min box, lader til min mic ikke virker? :s

EDIT: Det virker nu, yay.
MadsAG
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf LiquiDelta^ » 13. jul 2009 19:22

Er der stadig plads derinde? Jeg er lige ved at købe point.
Spillet er købt og fungerer.
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf byggemand » 13. jul 2009 22:40

fille88,madsags,fragbirde var inde i et party og spillede på en anden server vi mangelede kun dem i banen før vi kunne starte vi alle ventede på dem og så gad de ikke at komme ind i banen det kalder jeg at blive brændt af de kan ikke forrestille sig hvor langt tid jeg har brugt på at få alle disse spillere til at joine men vi kom dog i gang tilsidst men folk gik efter første rundte på det andet hold måske fordi de tabte ved det ikke men det er bare for dårligt det der at de ikke gad at joine det er jeg fuc*ing sur over FFS DET KAN I IKKE VÆRE BEKENDT!!!
byggemand
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Fille » 14. jul 2009 00:07

Hvorfor kan jeg ikke være det bekendt?

Efter at have ventet i 20 minutter på at vi skulle blive nok, spurgte jeg om det blev til noget, hvorefter jeg fik svaret "nej". Så MadsAGS og jeg gik ind og spillede med nogle andre i stedet. Efter noget tid kommer i så ind i vores party og begynder at råbe op om at vi skal komme ind i jeres spil. Det gad vi selvfølgelig ikke da vi nu spillede på en anden server.

Jeg vil også gerne frabede lionpeter fra at sende spydige voice messages for fremtiden.
Fille
Niveau 4
 
Indlæg: 318


Indlægaf byggemand » 14. jul 2009 13:59

Men efter vi sagde at vi kun ventede på jer burde i komme iND
byggemand
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf MopStyle » 14. jul 2009 14:10

What? Jeg har ikke noget headset, og sagde også at kun muligvis var klar.

Ro på
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf LiquiDelta^ » 14. jul 2009 14:19

Sikke meget hate herinde. Spillet er nu meget sjovt, selvom jeg er røvhamrende dårlig stadigvæk.
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf JohnH » 14. jul 2009 16:04

LiquiDelta^ skrev:Sikke meget hate herinde. Spillet er nu meget sjovt, selvom jeg er røvhamrende dårlig stadigvæk.


Det jo kun et spørgsmål om øvelse , og held, hehe :wink:

Jeg synes også rigtig godt om spillet, men det er lidt usmart med fast antal spillere på privatserver, kan godt forstå folk bliver irriteret over at vente og den andre bliver irriteret når der mangler 1 spiller for at starte.
Jeg er ikke typen der hopper ud af et spil når det begynder at gå dårligt, men kan da godt se at mange andre gør det, spillede et spil i går, som vi vandt, selv om vi kun var 8 mod 12.... resten smuttede da forrige omgang gik dårligt.....

I må meget gerne adde mig hvis i mangler en spiller, jeg er for det meste klar til lidt spil mellem kl 2200-2400 , kommer an på hvad konen har af opgaver , men ellers også fra kl 2000 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf bottleboy » 14. jul 2009 17:54

Skal der spilles en kamp i aften?
bottleboy
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf JohnH » 14. jul 2009 18:35

Ser ud til at vi allerede får den nye bane i aften, scoren er på 41,2 mill nu, runder snart de 43 :-)

http://www.battlefield1943.com/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Crueltylizer » 14. jul 2009 18:40

Er jeg den eneste der oplever rigtig meget lag i dag?
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf bottleboy » 14. jul 2009 19:37

nej jeg hakker totalt sidelens i både jeep og tank:S
bottleboy
Niveau 1
 
Indlæg: 61


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster