Xboxlife forum

Rayman Legends

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Rayman Legends

Indlægaf livekiller92 » 29. aug 2013 22:12

Ja syntes ikke jeg kunne finde en tråd om dette spil!
Har spillet det en times tid og det er da underholdning for pengene i hvert fald ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Rayman Legends

Indlægaf RaggedDonkey » 29. aug 2013 22:20

Jeg har modtaget det i dag, men skal først spille det i morgen. Jeg har dog lagt mærke til en spøjs fejl på bagsiden af Xbox-versionen: På dansk og svensk står der, at det er for op til fem spillere, mens det på norsk og engelsk står "for op til fire spillere". Glæder mig dog til at spille det!
RaggedDonkey
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: København NV


Re: Rayman Legends

Indlægaf KIAMMI » 30. aug 2013 14:06

spillede det lige kort i går med ungerne, og det er klart pengene værd, nu er der også leaderboards med :)
der er ingen tvivl om, det skal i maskinen igen i weekenden!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rayman Legends

Indlægaf Ink129 » 30. aug 2013 15:13

Jeg elskede Origins og Legends skuffer dælme ikke! Elsker musikbanerne, som afslutter hver verden - et meget kreativt og underholdende spil.

Jeg har dog ingen på vennelisten, som har købt det, så folk skal være velkommen til at sende en friend request til mig, hvis man gerne vil konkurrere lidt på leaderboards. Der er vist også nogle enkle achievements forbundet med dette.

Send en FR til Ink129, hvis det er :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Rayman Legends

Indlægaf heinstach » 30. aug 2013 17:44

Har også fået det i dag. Glæder mig til at få det prøvet i weekenden. Det ser vanvittigt fedt ud - lige som sidst!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rayman Legends

Indlægaf KIAMMI » 30. aug 2013 20:08

I er også velkomne til at tilføje mig
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rayman Legends

Indlægaf livekiller92 » 30. aug 2013 23:50

Tilføj endelig mig Livekiller92
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Rayman Legends

Indlægaf RaggedDonkey » 31. aug 2013 16:26

Jeg fik tredjepladsen i daily challenge i går. Det var nice. Men jeg snød - vi var to. Det er lidt ærgerligt, at de ikke tager højde for multiplayer i daily challenges.

Noget andet er, kan man ændre sproget i spillet? Det er på dansk, fordi jeg har købt Nordic version, og det er lidt frustrerende!
RaggedDonkey
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: København NV


Re: Rayman Legends

Indlægaf heinstach » 31. aug 2013 16:39

RaggedDonkey skrev:Jeg fik tredjepladsen i daily challenge i går. Det var nice. Men jeg snød - vi var to. Det er lidt ærgerligt, at de ikke tager højde for multiplayer i daily challenges.

Noget andet er, kan man ændre sproget i spillet? Det er på dansk, fordi jeg har købt Nordic version, og det er lidt frustrerende!


Måske du kan gøre det ved at ændre locale til UK på din Xbox i Settings.

Synes selv, det er megafedt, at det er på dansk. Dvs. det gør børnene ihvertfald!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rayman Legends

Indlægaf RaggedDonkey » 31. aug 2013 18:41

Ja, men det er lidt grotesk, at det ikke er muligt at ændre inde i spillet. Det er en god feature, men det bør være en valgfri feature.
RaggedDonkey
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: København NV


Re: Rayman Legends

Indlægaf Morten Skou » 31. aug 2013 18:42

Sådan har det været i de sidste mange Ubisoft spil så vidt jeg husker?

Til gengæld så synes jeg at Ubisofts oversættelser generelt er rigtig gode, set i forhold til mange andre spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rayman Legends

Indlægaf KIAMMI » 31. aug 2013 19:43

ungerne her er også vilde med at det står på dansk og de taler på dansk :)
vi har spillet det, det meste af dagen :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rayman Legends

Indlægaf Ink129 » 1. sep 2013 11:55

Ja, hvis man ændrer sin Xbox til UK settings, så er det engelsk. Det har jeg altid på - så undgår jeg danske undertekster og dansk tale i spil, som understøtter disse. Dog vil du, når du konkurrerer på leaderboards i dette spil, have det britiske flag ved din high score, når du gør dette, men det gør nu personligt ikke mig noget.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Rayman Legends

Indlægaf RaggedDonkey » 22. sep 2013 08:35

Er der nogen af jer, der stadig spiller challenges? Har brug for nogle stykker til at slå for at få de achievements med at slå folk på vennelisten i challenges. I kan bare tilføje mig, hvis I gør.

Jeg er blevet færdig med spillets hoveddel nu, inkl. Origins-banerne. Generelt var jeg ret glad for spillet, men standard-banerne og Murphy-delene var klart de kedeligste i spillet; spillet skinner virkelig først igennem, når det kommer til speed runs.
RaggedDonkey
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: København NV



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster