Xboxlife forum

Project Spark

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Project Spark

Indlægaf Slimjay DK » 10. okt 2013 21:24

Det er godt nok ikke noget for mig, synes det ser kedeligt ud og min tålmodighed rækker ikke til sådan noget :)

Ser man det sidste stykke, så ser det ud til han spiller det på en PC med Windows 8, gadvide hvad hardware der er i den maskine ? håber da ikke den er kraftigere end Xbox One, for jeg synes godt nok det hakker lidt i betrækket og mister framerate, så snart de fylder på skærmen .. Men ok, det er jo heller ikke et færdigt produkt vi ser ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project Spark

Indlægaf Spankey103 » 10. okt 2013 21:28

Jeg glæder mig så inderligt meget til dette spil.... det helt ubeskriveligt!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Project Spark

Indlægaf Annxii » 10. okt 2013 22:01

Slimjay DK skrev:Det er godt nok ikke noget for mig, synes det ser kedeligt ud og min tålmodighed rækker ikke til sådan noget :)

Ser man det sidste stykke, så ser det ud til han spiller det på en PC med Windows 8, gadvide hvad hardware der er i den maskine ? håber da ikke den er kraftigere end Xbox One, for jeg synes godt nok det hakker lidt i betrækket og mister framerate, så snart de fylder på skærmen .. Men ok, det er jo heller ikke et færdigt produkt vi ser ...

Det fede er jo at når de tålmodighed ikke rækker til selv at lave det så kan du jo bare spille noget af alt det alle dem med tålmodighed laver :wink:

Project Spark kommer til både Xbox og Win8. De plejer at køre på en Surface Pro (det siger det vist også tidligere). Det er en i5 med 4gb ram og hd graphics 4000. Deres framerates til sidst er ikke et udtryk for almindelig performance. De laver en eksponentiel autogenerering af props, der hver har egen lyskilde, fx og lyd. Det tror jeg sgu ikke du ser ret mange steder. Det er langt mere techdemo end repræsentativt gameplay.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Project Spark

Indlægaf maagaard90 » 11. okt 2013 11:53

Et af de spil, som jeg ser allermest frem til. Jeg er vild med, hvor åbent det er for brugerne. Jeg håber på, at man ser noget originalitet frem for kopier af andre spil.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Project Spark

Indlægaf ALIE » 11. okt 2013 13:09

maagaard90 skrev:Et af de spil, som jeg ser allermest frem til. Jeg er vild med, hvor åbent det er for brugerne. Jeg håber på, at man ser noget originalitet frem for kopier af andre spil.


Håber på nogle orginale platform spil.
Kunne være fedt hvis Voice over var en mulighed.
Skyrim mods har nogle Quest, hvor voice acting er lige så godt som spillets egne.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Project Spark

Indlægaf Slimjay DK » 11. okt 2013 13:10

Annxii skrev:
Slimjay DK skrev:Det er godt nok ikke noget for mig, synes det ser kedeligt ud og min tålmodighed rækker ikke til sådan noget :)

Ser man det sidste stykke, så ser det ud til han spiller det på en PC med Windows 8, gadvide hvad hardware der er i den maskine ? håber da ikke den er kraftigere end Xbox One, for jeg synes godt nok det hakker lidt i betrækket og mister framerate, så snart de fylder på skærmen .. Men ok, det er jo heller ikke et færdigt produkt vi ser ...

Det fede er jo at når de tålmodighed ikke rækker til selv at lave det så kan du jo bare spille noget af alt det alle dem med tålmodighed laver :wink:

Project Spark kommer til både Xbox og Win8. De plejer at køre på en Surface Pro (det siger det vist også tidligere). Det er en i5 med 4gb ram og hd graphics 4000. Deres framerates til sidst er ikke et udtryk for almindelig performance. De laver en eksponentiel autogenerering af props, der hver har egen lyskilde, fx og lyd. Det tror jeg sgu ikke du ser ret mange steder. Det er langt mere techdemo end repræsentativt gameplay.


Netop det med at spille noget andre har lavet kan i det her eksempel ende op i et kaos af lort, tænk på hvor mange der kan publicerer "baner" ....

Techdemo er fint, men hvis man vil lave techdemo'er og blære sig med det, så skal man gøre det på hardware der kan følge med, alle udviklere kan jo presse selv den bedste hardware i knæ ved at fylde på at egne lyskilder, fx, lyd osv. problemet er bare at det ikke har den ønsket WOW effekt, når hardwaren halter efter :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project Spark

Indlægaf Annxii » 11. okt 2013 17:30

Slimjay DK skrev:Netop det med at spille noget andre har lavet kan i det her eksempel ende op i et kaos af lort, tænk på hvor mange der kan publicerer "baner" ....

Techdemo er fint, men hvis man vil lave techdemo'er og blære sig med det, så skal man gøre det på hardware der kan følge med, alle udviklere kan jo presse selv den bedste hardware i knæ ved at fylde på at egne lyskilder, fx, lyd osv. problemet er bare at det ikke har den ønsket WOW effekt, når hardwaren halter efter :wink:

Det bliver vel ikke meget værre med mængden af crap end i little big planet, og der fungerer det. Det samme kan vel egentlig også sige om de nye åbne policies om indies.

Hvad angår "techdemo" så tror jeg lidt du har misforstået hvad det vil sige i denne sammenhæng. Det er ikke en "techdemo" i performance men i kreativ highlevel spiludvikling. De forsøger jo ikke at erstatte Frostbite el. De gør spiludvikling tilgængeligt i et omfang, der slet ikke er set før. Der er en grund til at Jason Rubin fra Naugty Dog fremhævede netop project spark efter E3. Når man kender til udvikling ser man en meget stor WOW effekt i mulighederne. At de så i en game jam laver en syg kombination, der får framerates i knæ, bør de fleste være i stand til at se igennem fingre med. Det er udviklere på slap line der leger for åben skærm. Det er jo ikke en velorganiseret PR-præsentation :wink:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Project Spark

Indlægaf Spankey103 » 15. okt 2013 14:10

http://www.youtube.com/watch?v=kfT6l-gHzYI

Deres seneste stream :-) Denne video viser virkelig hvad man kan lave i dette spil. Det bliver alt for godt!

Og til dem som skulle være interesseret, så streamer de hver tirsdag (kl. 21) og torsdag (kl.00) :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Project Spark

Indlægaf Annxii » 3. dec 2013 19:39

Næsten et halvt års venten er ved at være overtået!

Billede

Nu er det bare at sidde og trykke refresh på sin mail :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Project Spark

Indlægaf Spankey103 » 3. dec 2013 19:40

Jaaaaa! Holder også stærkt øje med min mail inbox :-D
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Project Spark

Indlægaf Lowlandet » 3. dec 2013 20:24

Husk at det kun er til Windows 8.1 det er i beta ligenu. :(
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Project Spark

Indlægaf Annxii » 3. dec 2013 21:00

Lowlandet skrev:Husk at det kun er til Windows 8.1 det er i beta ligenu. :(

still very exciting! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Project Spark

Indlægaf ALIE » 4. dec 2013 12:22

Det one spil jeg ser mest frem til:-)
Udover Det Open world Star Wars RPG der er snak om..
Ahh KOTOR1:-D Et Af De Bedste Spil Ever. Nå kom vidst lidt pdf topic :-)
projekt Spark Epic..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Project Spark

Indlægaf Spankey103 » 9. dec 2013 15:59

Hva så folkens, andre der har fået fat i en beta-key? :-)

Jeg fik min i fredags personligt tilsendt af community manageren fra Team Dakota :-D Så har siddet med det hele weekenden stortset. Det vildt fedt! Dog stadig en del bugs. Men det er jo en beta :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Project Spark

Indlægaf Annxii » 9. dec 2013 16:27

Spankey103 skrev:Hva så folkens, andre der har fået fat i en beta-key? :-)

Jeg fik min i fredags personligt tilsendt af community manageren fra Team Dakota :-D Så har siddet med det hele weekenden stortset. Det vildt fedt! Dog stadig en del bugs. Men det er jo en beta :-)

aarrgghh!! want so bad!! hvilken af hans kropsdele har du haft i munden for at få det?!?! de har kun uddelt koder personligt indtil videre og her sidder jeg og savler ned i min bærbar!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster