Xboxlife forum

Watch Dogs - Info

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Blauwy » 10. jun 2013 14:12

Slimjay DK skrev:ahh ok, Quicktime Events :) lidt ligesom Heavy Rain Og de store Boss Fights I God Of War til PS3, ja for ikke at nævne Need For Speed the run som jeg spiller nu :)

Så snakker vi samme sprog :) og jeg håber du tager fejl ... ;)


Jaaeh Joeeh, quicktime events vil jeg ikke mene det er i Watch Dogs. Jeg tror ikke man kommer til at trykke A,X,Y,B for at stoppe et tog. Men nok om det. :)

Hey, jeg håber også jeg tager fejl. :) Det har stort potentiale, helt sikkert. Vi får se.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 10. jun 2013 14:19

Arh, nogle events er nok quicktime events-like. Tjek traileren hvor han aktiverer vejafspærringen og politibilen kommer ud for den mest spektakulære ulykke. Se godt efter. Bemærk den lille grønne trekant ved afspærringen - det er et tegn på en quicktime event.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Meistar » 10. jun 2013 15:49

Twinkling skrev:Arh, nogle events er nok quicktime events-like. Tjek traileren hvor han aktiverer vejafspærringen og politibilen kommer ud for den mest spektakulære ulykke. Se godt efter. Bemærk den lille grønne trekant ved afspærringen - det er et tegn på en quicktime event.


Tror ikke det er det der indikerer det er et quicktime event.
Er ret sikker på det bare er den knap du bruger til at sætte dem op.

Ligesom at du ville åbne en dør eller noget ville der stå hvilken knap du skulle trykke på for at udføre handlingen.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles




Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Miaauw » 31. jul 2013 19:28


Så blev det sku afsløret hvordan Watch_Dogs kommer til at se ud på nuværende konsoller.. Er det mig, eller ser det værre ud end mange andre Xbox 360 spil?
Skal lige siges det ikke mig selv der har fundet den, så nyheden på en anden hjemmeside, syntes bare det kunne være interessant at smide traileren herind :) Umiddelbart syntes jeg bare det ligner et modded GTA IV :mrgreen:
Senest rettet af Miaauw 31. jul 2013 19:32, rettet i alt 1 gang.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf tue69 » 31. jul 2013 19:31

Hmmm det er ikke just optimalt nej.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Annxii » 31. jul 2013 19:34

screw that! bare det ser ordenligt ud til xbox one :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 1. aug 2013 08:12

Mon ikke at man har vurderet at det ville være for omkostningskrævende at optimere spillet til 2 generationer af konsoller ?
Og det er sikkert en af de titler som folk hiver ned i kurven når next-gen hentes i butikken. Skal selv have det
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Miaauw » 2. aug 2013 00:21



Så får i sku lige en ny trailer smidt i hovedet! Den kom for cirka 7 timer siden :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 2. aug 2013 07:36

Så der kommer altså multiplayer med? Fuck noget lort. Dette vidunder er kun skabt til SP, hvis man spørger mig.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Drembi DK » 2. aug 2013 12:04

Macheta skrev:Så der kommer altså multiplayer med? Fuck noget lort. Dette vidunder er kun skabt til SP, hvis man spørger mig.

Ubisoft har jo også været ude og sige hvis du ikke ønsker multiplayer delen, kan du bare vælge det fra.
Så det er kun folk der ønsker det der har multiplayer delen med i deres spil.
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 2. aug 2013 13:02

Dennis #81 skrev:
Macheta skrev:Så der kommer altså multiplayer med? Fuck noget lort. Dette vidunder er kun skabt til SP, hvis man spørger mig.

Ubisoft har jo også været ude og sige hvis du ikke ønsker multiplayer delen, kan du bare vælge det fra.
Så det er kun folk der ønsker det der har multiplayer delen med i deres spil.


Jo, jo - bevares. Bare så længe det ikke har effekt på achievements, så er jeg tilfreds.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Miaauw » 2. aug 2013 13:17

Er multiplayer delen ikk det med at folk kommer for at finde dig og dræbe dig i dit spil? Eller var det noget andet? Jeg syntes ellers det virker interessant :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Miaauw » 13. aug 2013 19:23



HACKING IS YOUR WEAPON!
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster