Xboxlife forum

Dead Space 3-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Jokeri2000 » 9. feb 2013 17:34

Jeg er frisk på lidt co op - vil dog li komme længere i historien i aften :)
Men du tilføjer bare
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 9. feb 2013 21:01

Jeg er også mere end frisk på en co-op partner til at gå igennem spillet på en af de højere sværhedsgrader, så snart jeg selv lige er kommet igennem det. Og jeg må nikke genkende, til dem der heller ikke er helt tilfreds med aromaen og universet. Nogle gange udebliver uhyggen fuldstændigt, og man må kæmpe en nærmest hjernedød kamp imod flere horder af fjender. Selv på Casual, som jeg personligt har været nødsat til at sætte den ned på, kan være svært så snart flere grupper fjender angriber mig.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 10. feb 2013 23:17

Så blev spillet gennemført på normal første gang. Endnu et fantastisk spil efter min mening. Er helt enig i man mange gange bliver overrumplet af fjender, men synes jeg nu også jeg blev første gang jeg spillede etteren og toeren. Tror helt sikkert det ændre sig 2. 3. og 4. gang jeg gennemføre spillet, og jeg ved hvor fjenderne kommer fra og hvor mange der kommer.

Endvidere betyder det virkelig også meget, at få fundet våben der passer til ens spillestil. Dead Space gennemførte jeg på alle sværhedsgrader kun med plasmacutteren og i toeren var det kun på Hard Core jeg brugte et andet våben. Så tænkte at jeg nemt kunne klarer mig gennem Dead Space 3 med samme våben. Men fandt hurtig ud af det ikke gik. Fik meget hurtigt bygget en pulserifle med en linegun nedenunder, som jeg næsten brugte igennem hele spillet. Derefter fik jeg bygget en anden slags riffel, der skød sindsyg hurtig, og så havde den en granatkaster nedenunder.

Det første våben er perfekt til de almindelig necromorphs og til Stalkers, og det andet virker rigtig godt mod de hurtige necros og de store samt mini boss og boss kampe.

2 tips jeg vil give jer, som jeg ikke lige synes bliver forklaret så godt er, at man hvis man samler alle artifacts i et sæt, får våben unlocks. Jeg fik samlet alle af en slags, og det gav mig adgang til +3/+2 upgrade circuits.

Det andet tips er; husk at bruge ens ration seals. Når man åbner en bænk, kan man trykke Y for DLC. Der er 3 forskellige våben pakker man kan købe for MS points. Men hvis man trykker X kan man købe dem med ens Ration seals (jeg tror jeg fik samlet ca 200 ind i gennem hele spillet, og den store våben pakke koster 60 seals). Disse pakker gav adgang til nogle af de ting jeg byggede mit sidste våben med.

Synes på ingen måde spillet er blevet for meget action, og for lidt survival horror. For mig har Dead Space altid handlet om kampen mod sig selv; om man kan holde hovedet koldt i presset situationer, når der er fjender over alt. Dette synes jeg Dead Space 3 gør endnu bedre end de 2 første spil. Derudover er våbensystemet og indsamlingen af materialer en rigtig god tilføjelse.

Så ja et super lækker spil! Nu skal det lige gennemføres på normal igen, og så gælder det Classics, Survival og Hardcore modes :D
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Tr3piD » 11. feb 2013 02:29

elsker det, kort sagt :)
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 13. feb 2013 16:16

Mangler kun en co-op achievement, nemlig revieve partner 10 times. Dem er meget enkel at få, kræver 5 min i prologe missionen.

Hvis der er en der mangler den, kan vi få den sammen. Jeg er på i aften mellem kl 17.30 og 18.45. Send en friend reguest hvis du vil hjælpe med det ( vil også godt hjælpe hvis du mangler nogle af co-op missionerne. )
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Madskimo » 13. feb 2013 16:55

Er endnu ikke igennem spillet, men må sige at det ikke lever op til sine forgængere.

Jeg spiller PT på hard, og synes det er ALT for let - Man finder alt for meget ammo og medkits + at man kan lave det selv hvis man er lav.
Det føles ikke længere somom at dismemberment er et must for at nedlægge fjender. De kan sagtens nedlægges ved at spraye dem.
Derudover mangler jeg lidt uhyggen fra de tidligere spil - Måske lyden bare var bedre. Atmosfæren var hvertfald en anden.

Spillet er ganske udemærket indtil vider, men ikke som de andre :/
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 13. feb 2013 16:57

Madskimo skrev:Er endnu ikke igennem spillet, men må sige at det ikke lever op til sine forgængere.

Jeg spiller PT på hard, og synes det er ALT for let - Man finder alt for meget ammo og medkits + at man kan lave det selv hvis man er lav.
Det føles ikke længere somom at dismemberment er et must for at nedlægge fjender. De kan sagtens nedlægges ved at spraye dem.
Derudover mangler jeg lidt uhyggen fra de tidligere spil - Måske lyden bare var bedre. Atmosfæren var hvertfald en anden.

Spillet er ganske udemærket indtil vider, men ikke som de andre :/


Så vent til du prøver Pure Survival mode. der er der ingen drop fra monsterne.. alt skal lave på bench, våben, ammo, medkits alt..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Madskimo » 14. feb 2013 09:17

Hvis man dismantler et våben - Får man så alle ting retur ?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 14. feb 2013 09:39

godt spørgsmål, men jo det tror jeg men du kan jo bare prøve at lave et test våben og så dismantle det..

jeg var lidt for hurtig igår med min påstand om at mobs ikke dropper items i Pure survival mode, det gør de men det er KUN resources man kan heller ikke finde weapon part eller upgrades. alt skal lave på bench.. godt nok meget at holde øje med nu. lige før man skulle opgradere sin scavenger bot med capacity upgrade pack... :/
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Madskimo » 14. feb 2013 10:50

Mike.B skrev:godt spørgsmål, men jo det tror jeg men du kan jo bare prøve at lave et test våben og så dismantle det..

jeg var lidt for hurtig igår med min påstand om at mobs ikke dropper items i Pure survival mode, det gør de men det er KUN resources man kan heller ikke finde weapon part eller upgrades. alt skal lave på bench.. godt nok meget at holde øje med nu. lige før man skulle opgradere sin scavenger bot med capacity upgrade pack... :/


Er det en af de der betalings DLC pakker man kan det med ? Altså upgrade scavenger bots
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 14. feb 2013 11:49

det tror jeg men der er nogle af de der dlc pack man kan betale med Ration Seals, som er det din bot finder sammen med resourcerne. jeg har næsten 200 af de seals men igen det er kun nogle af dlc packs man kan bruge dem til, og det skal self nok lige passe at de upgrade packs ikke er iblandt dem :/
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 14. feb 2013 14:28

Hm, jeg husker ikke, at man kan købe de scavenger bot upgrades med ration seals, så jeg er bange for, at du må punge ud, hvis det er...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 14. feb 2013 16:29

Kun 2 cheevo´s tilbage. Hardcore Diff og Pure survival mode :/
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 15. feb 2013 19:38

Så er Hardcore startet! :evil:
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 15. feb 2013 20:39

samme her. nået til chapter 5
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron