Xboxlife forum

SSX Tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: SSX Tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 11. mar 2012 12:29

Hvis I lige popper på Facebook og laller lidt, så kan I unlocke en ekstra karakter: Travis Rice
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SSX Tråden

Indlægaf Halio » 15. mar 2012 04:01

I må meget gerne tilføje mig som ven, jeg savner lidt venner/rivaler til at gøre explore mode mere interessant :)
Halio
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2012 14:09

Øv!

Jeg smidt spillet i discdrevet igår, for at se, hvad der sker i SSX-Land, og ta-daa! Mit SaveGame er korrupt!

Det værste er næsten at alle mine tider og rekorder og væk! Bomb Jack sagde godt nok, at han stadig kunne se dem, men det kan være ligemeget, når de ikke er registreret hos mig!

Jeg orker slet ikke at starte forfra, og slet ikke, når jeg har brugt timer på den samme bane, for at slå nogle af mine livevenners rekorder. Øv! Det er virkeligt dræbt lysten til spillet. Det er ellers et fedt spil.

Fuck, det er nederen!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf DJan.dk » 15. mar 2012 14:42

Der er vist mange der har haft problemet, Senzai.

EA er i gang med at patche det, men vi ved alle hvor lang tid det kan tage for dem. ;)

Man ikke må fjerne venner på xboxen lige nu, og du må ikke "Hide Rival" inde i spillet, ellers bliver dit savegame korrupt.

Så det ser ud til at folk bliver på vennelisten lige pt. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2012 14:51

DJan.dk skrev:Man ikke må fjerne venner på xboxen lige nu, og du må ikke "Hide Rival" inde i spillet, ellers bliver dit savegame korrupt.


Fedt, Jeg har gjort begge ting xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 22. mar 2012 15:39

Der er problemet blevet fikset eller har EA overhovedet tænkt sig at gøre det? Min venneliste er ved at være fuld, men jeg tør ikke slette nogen -.-
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf DJan.dk » 22. mar 2012 15:43

Godt spørgsmål. Du skulle ikke downloade en patch sidst du startede spillet op? Spiller ikke SSX længere, men er bange for at slette folk fra vennelisten. Man ved aldrig hvornår man får brug for det savegame... :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: SSX Tråden

Indlægaf Mikkel12 » 24. mar 2012 16:54

Det må havde blevet patched nu, har lige slettet en og der skete ikke noget.
Mikkel12
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2012 13:55

Mikkel12 skrev:Det må havde blevet patched nu, har lige slettet en og der skete ikke noget.


Du tør ikke slette en mere for at dobbelttjekke O:)


DJan.dk skrev:Godt spørgsmål. Du skulle ikke downloade en patch sidst du startede spillet op? Spiller ikke SSX længere, men er bange for at slette folk fra vennelisten. Man ved aldrig hvornår man får brug for det savegame... :)


Jeg tænker lidt, at fejlen må ligge hos EA/Ridernet og ikke i selve spillet, og at det derfor ikke er nødvendig for os at downloade en patch før, at det virker :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 5. apr 2012 14:20

Jeg har lige haft spillet i maskinen, der er kommet en ny update og en Gratis DLC-pakke. Updaten giver blandt andet mulighed for at få sin figur i Lvl. 11, og DLC pakken indeholder 2 ryttere og et Bjerg.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf Garde92 » 17. apr 2012 01:47

Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster