Xboxlife forum

Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf iCEEMAN_DK » 18. dec 2010 01:59

Jeg vil start med at sige at jeg er lidt af en Mirrors Egde fan, syntes at spillet har en fantastisk hoved person, og god musik, godt miljø altså designet af byen. Og det er meget god styring med First Person le parkour.

Men så kommer problemerne, dårlig histore, ?hvorfor er der tegne film i cut scenerne, spillet er forkort, altfor meget af det samme designe over ALT, og hvorfor kan man ikke havde en pistol på sig, og man for ingen forklaring på hvad der er i pakkerne.

så være gang jeg tænker på Mirrors Edge så ser jeg vad spilled kunne være, med en ordenlig historie, lidt mere fortskældige miljø, og lidt længere. Og bliver bare irriteret, det er ligesom om de har udgivet et ikke helt poleret spil. Som sker tit i spille brangsen. :(

Også har jeg også tænkt på vor fedt det ikke kunne være med multiplayer FPS, med den samme Le parkour styring fra Mirrors Egde.
Billede
iCEEMAN_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf Burnie.dk » 18. dec 2010 02:13

Mirror's Edge er æstetisk rigtig flot med sit sterile miljø, men så stopper rosen vist også der. Der er mange problemer med spillet. Udover de problemer du nævner, vil jeg fremhæve, at spillet er for lineært - det kunne være fedt, hvis man selv kunne vælge sine ruter til målene, og byen var lige så frit tilgængelig som byerne i GTA-universet. Jeg håber DICE tager ved lære af kritikken, og retter op på fejlene til en eventuel efterfølger.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf makta » 18. dec 2010 09:56

Jeg synes, at det bedste ved spillet er det, at designet og det fysiske miljø er meget ens over alt! Det er præcis det, der har gjort spillet så unikt. Jeg synes at historien var god nok - selvom den var lidt for kort. Og de der cutscenes... dem var jeg heller ikke så glad for.

Og så er hovedpersonen jo kind of hot ... :)
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf Juxer » 18. dec 2010 12:26

Jeg havde foretrukket at man overhovedet ikke kunne bruge våben og kunne undlade at komme i karambolage med vagterne for at øge adrenalin-niveauet.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf NimaAKaJoJo » 18. dec 2010 13:04

Juxer skrev:Jeg havde foretrukket at man overhovedet ikke kunne bruge våben og kunne undlade at komme i karambolage med vagterne for at øge adrenalin-niveauet.

+1
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf fr1lund » 18. dec 2010 13:14

Juxer skrev:Jeg havde foretrukket at man overhovedet ikke kunne bruge våben og kunne undlade at komme i karambolage med vagterne for at øge adrenalin-niveauet.


Lige mine ord!
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf Vestergaard » 22. dec 2010 00:03

Jeg blev også lidt skuffet over spillet. Der var en masse roser, som sendte mine forventninger op om en unik oplevelse der ville spærre mig fast ved skærmen, men jeg fandt det for ensformigt efter 4. bane. Suk.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf Falkin1337 » 22. dec 2010 03:50

Hele ideen med runners er at de leverer pakker for klienter, de stiller ikke spørgsmål, de ved ikke hvad de transportere, de leverer det bare. Derfor ved du ikke hvad der er i pakkerne
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf Marnches » 28. dec 2010 03:42

Hvis du er så træt af det, så stop dog forhelvede med at spille det, i stedet for, at fylde mit elskede forum med lorte-topics om et lorte-spil.
Marnches
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf NimaAKaJoJo » 28. dec 2010 04:11

Marnches skrev:Hvis du er så træt af det, så stop dog forhelvede med at spille det, i stedet for, at fylde mit elskede forum med lorte-topics om et lorte-spil.



Mig, mig, mig, mig, mig og mig!
Stop en sok i kæften og se over tråden!

Så lad vær med at forpeste vores alle sammens elskede forum med dine lorte-indlæg om et genialt-spil.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf LungBruzh » 28. dec 2010 09:10

Jeg eeeelskede det! Hvis man har kørt speed runs og gået efter time trials (der var genial! multiplayer) så er det ikke en bjælde for kort. Det er et af de spil jeg er mest stolt af at have de 1000 retail point i - i øvrigt synes jeg at den grafiske stil i cutscenes var et friskt pust og så er jeg også enig med Juxer..
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf Mogwai » 28. dec 2010 10:27

Jeg synes Mirror's Edge var en god start på en ny franchise. Hvis EA formår at give 2'eren en opgradering a'la Assassin's Creed 2 tror jeg virkelig spillet bliver noget man gider bruge tid på (mere end bare en eftermiddag).

Skydevåben var fint nok synes jeg, ellers blev det en smule for kedeligt i historie-delen. Time trials kunne jo løbes uden fjender.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Mirrors Egde, og vor meget det har irriteret mig.

Indlægaf DeejaynmL » 28. dec 2010 10:45

Jeg er stadig ikke kommet igang med det igen på xboxen.. havde det til PC, og tror jeg kom ret langt i det. men da spillet begyndte at crash gad jeg ik spille det :D

Men af det jeg nåede at spille syntes jeg det var super fedt. jeg syntes ikke der var for meget af det samme, men ligetil.
DeejaynmL
Niveau 4
 
Indlæg: 319



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron