Xboxlife forum

Rockstar Games' Agent?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Ninja Bent » 27. nov 2010 01:03

Hvad tror I chancerne er for, at Rockstar Games' kommende actionspil Agent, der pt. er en PS3-eksklusiv titel, vil udkomme til Xbox 360 senere. For eksempel var GTA: Episodes from Liberty City en Xbox-eksklusiv titel, men udkom senere også på PS3. Tror I ikke også Agent kommer til Xbox, men bare senere?

Det er klart den mest interessante PS3-eksklusive titel, hvis I spørger mig. Håber det kommer til Xbox.
Xbox Live gamertag: Ninja Bent
PSN id: VoldborgDK
Ninja Bent
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Lowlandet » 27. nov 2010 01:31

Jeg håber at Rockstar North tager sig sammen, og udgiver det til 360'eren. Har svært ved at se at et spil kan tjene sig ind, hvis det kun bliver udgivet til et konsol.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf p1co9210 » 27. nov 2010 01:41

Chancerne er meget små tror jeg. Men det er jo også deres tab, da de ville tjene gevaldigt mere hvis de også lod xbox ejerne få en bid. Håber også at det kommer til xbox, ellers skal jeg ud og købe en playstaion..

- Tjek den her hjemmeside ud : http://agentthegame.com/
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf kofoed » 27. nov 2010 02:51

Det er jo ikke Rockstars tab hvis Sony betaler mere end hvad de ellers havde fået ind fra xboxen, hvis man gik ud af det var 'deres tab' altid, så vil der jo slet ikke være nogen eksklusive spil.

Men det vil dog ikke komme bag på mig hvis det i sidste ende kom til xbox, men nu har vi ikke hørt noget fra det i 1½ år, så tror nu stadig der går noget tid før vi får spillet at se.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf p1co9210 » 27. nov 2010 15:22

Håber på at se nogle billeder snart!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Hanzo » 27. nov 2010 17:38

Chancerne er små, men håbet er stort! Håber ved gud at de ændrer mening, det er bare ikke fair. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Buktu » 29. nov 2010 17:18

kofoed skrev:Det er jo ikke Rockstars tab hvis Sony betaler mere end hvad de ellers havde fået ind fra xboxen, hvis man gik ud af det var 'deres tab' altid, så vil der jo slet ikke være nogen eksklusive spil.

Men det vil dog ikke komme bag på mig hvis det i sidste ende kom til xbox, men nu har vi ikke hørt noget fra det i 1½ år, så tror nu stadig der går noget tid før vi får spillet at se.


Hvis Sony har betalt så meget er det næppe en overskudsforretning for dem.. :P

Også derfor Microsoft "kun" har betalt for tids eksklusiver før i tiden. Det kan ganske enkelt ikke betale sig at give så meget for en eksklusiv titel.. Medmindre selvfølgelig det virkelig er en titel der sælger konsoller, og det er det her nok trods alt ikke :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Kochie » 1. dec 2010 02:13

Jeg tror, at chancen er rimelig stor. Så vidt jeg har forstået, var GTA IV kun Xbox360-eksklusivt i en bestemt tidsperiode. På den måde satsede MS vel på at booste salget af konsoller, fordi folk fik abstinenser efter at rydde Liberty City for strissere, når først de mange anmeldelser begyndte at rulle ud. Både GTA III, VC og SA udkom først til PS2, så til PC og til sidst til Xbox. Men de udkom, fordi der var flest penge i det. Så medmindre Sony har smidt det beløb, en titel fra "the makers of the GTA series" vil kunne tjene ind på mere end én platform, så skal du ikke være nervøs. Men det er jeg dog alligevel. Jeg er stadig harm over, at Heavy Rain stadig kun findes til én konsol : /
Kochie
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Ninja Bent » 12. jun 2011 14:59

I behøver ikke at kalde mig for profet, men se lige her:

http://www.gamesthirst.com/2011/06/12/c ... exclusive/

Agent kommer til Xbox 360.
Xbox Live gamertag: Ninja Bent
PSN id: VoldborgDK
Ninja Bent
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Hanzo » 12. jun 2011 15:39

Tak for bumpet, er gode nyheder at få mere Rockstar materiale. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Ninja Bent » 12. jun 2011 17:08

No problem. ;) Ja, det er da skam fantastisk!
Xbox Live gamertag: Ninja Bent
PSN id: VoldborgDK
Ninja Bent
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Prozel » 12. jun 2011 17:09

Hvor fanden er nakka og chaui henne?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf kofoed » 12. jun 2011 18:24

Ninja Bent skrev:I behøver ikke at kalde mig for profet, men se lige her:

http://www.gamesthirst.com/2011/06/12/c ... exclusive/

Agent kommer til Xbox 360.


Mens jeg også selv mener at Agent kommer til xbox360, så er det godt nok langt ude og kalde det "confirmed" pga. hvad der ellers står i nyheden, jeg tror også selv det ender på xboxen, men det er dog langt fra confirmed endnu.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf DaneMac » 12. jun 2011 18:54

Nu betaler Sony jo en god slat for at det bliver en PS3 Exclusive.....
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Rockstar Games' Agent?

Indlægaf Hanzo » 12. jun 2011 19:52

Hvor meget er det lige præcis folk siger Sony har betalt?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster