Xboxlife forum

horror tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

horror tråden

Indlægaf poulx » 29. okt 2010 11:23

kære gamer ( med hang til HORROR).

kan du anbefale mig og ligesindede nogle japanske importerede titler, som i den grad beskæftiger sig med HORROR-genren?

det gør ikke noget at de kulturelt set er komplet uforståelige for en vesteuropæer som mig. jeg skal nok finde vej alligevel.

og jeg tænker ikke specielt på spil som indeholder splat eller gore - det må de såmænd gerne ( og hvorfor ikke også lidt adult content), men det er GYSET jeg går efter.

jeg synes at silent hill er fedt, men kan du noget som er (meget) værre, vil jeg påskønne at høre om det.

ps. hvad med at vi får en underkategori under spil, der hedder horror?

alt godt

px
Senest rettet af poulx 31. jan 2011 16:50, rettet i alt 1 gang.
poulx
 


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf FlemseMand » 15. nov 2010 07:06

vampire rain.. simpelthen det fedeste spil i verden
FlemseMand
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf poulx » 15. nov 2010 08:48

stærkt! tak skal du have! tjekkede på det, og det lyder på godt og ondt til at jeg skal finde det.

og I andre: vær nu ikke så nærige med det :o) send mig gerne en pb, hvis jeres mødre ikke må finde ud af at I spiller stygge japanske gysere.
poulx
 


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Balboa » 16. nov 2010 14:35

Hvis du har ps3 er sirene blood curse et godt bud.
Balboa
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Beatwolf » 16. nov 2010 14:39

tja der har desværre ikke været det store udbud af horror titler i denne generation. Der har været nogle på Wii som skulle være ok. Men der falder mig umiddelbart to titler ind, Siren Blood Curse som ovenstående skriver (kun ps3) og det for nyligt udkommede Deadly Premonition, som også er af japanske udviklere (og så er det billigt).
Er også meget interesseret hvis der er nogle der kan diske op med andre titler.

edit: jeg stemmer iøvrigt også for en seperat horror sektion!!
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Kalle » 16. nov 2010 19:49

har du prøvet Condemed?? kan jeg anbefale til et godt gys.. men helst det første spil i serien af to
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf poulx » 17. nov 2010 16:42

jeg er helt med på at condemned skulle være et rigtigt fedt spil! og de andre har jeg oghså læst op på, og det lyder godt! men jeg har ikke en ps3 =P~ ...

hvis der er nogen der sidder med en ps2, så kan jeg anbefale project zero (hed også fatal frame), og efterfølgeren fatal frame: crimson butterflies.

lidt gys fra pz på en mandag?? JADA!



smuk og ubehagelig aften til jer alle

tak for at skrive!

px
poulx
 


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Beatwolf » 17. nov 2010 16:56

har en PS2 og har i lang tid ville anskaffe mig de gamle Project Zero titler...må hellere se at få gjort det men der er for mange spil ude jo.. fik du tjekket op på Deadly Premonition?
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Trashberry » 17. nov 2010 17:38

Yep alle Horror titlerne kommer til PS3 og Wii

Til xbox 360 er der: Dead Space, Silent Hill: Homecoming, Deadly Premonition og Residen Evil 5.. Så er der ikke rigtig flere "Survival/horror" Der er et nyt Silent Hill og Dead Space på vej, men det vis os det.. Også ikke så uhyggeligt men: I Am Alive Sir nu os meget sjovt ud





Men til jer der os har en PS3 hold lige øje med dette spil!



Imabikisou :D
Senest rettet af Trashberry 17. nov 2010 17:45, rettet i alt 2 gange.
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Trashberry » 17. nov 2010 17:40

Trashberry skrev:Yep alle Horror titlerne kommer til PS3 og Wii

Til xbox 360 er der: Dead Space, Silent Hill: Homecoming, Deadly Premonition og Residen Evil 5.. Så er der ikke rigtig flere "Survival/horror" Der er et nyt Silent Hill på vej, men det vis os det.. Også ikke så uhyggeligt men: I Am Alive Sir nu os meget sjovt ud





Men til jer der os har en PS3 hold lige øje med dette spil!



Imabikisou :D


HOV!! DOBBEL POST!
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf poulx » 18. nov 2010 12:30

Beatwolf skrev:har en PS2 og har i lang tid ville anskaffe mig de gamle Project Zero titler...må hellere se at få gjort det men der er for mange spil ude jo.. fik du tjekket op på Deadly Premonition?


har fået læst på lektien, beatwolf, og er rimelig flabbergasted over at det får 2.0 hos ign: http://xbox360.ign.com/articles/107/1070909p1.html

men 7.0 hos:
http://www.gamespot.com/xbox360/adventu ... index.html

ergo må jeg selv finde ud af hvad jeg mener, så det vil jeg gøre. takker for tippet.

har fundet vampire rain hos gamestop til 89.- tror jeg vil ønske mig det til jul, for jeg har lyst til at åbne en pakke med et eller andet klamt, ingen andre kan li' den aften ... og så tror jeg, at jeg vil snakke om det: "prøv lige at se hér, henning, vampyrer, du! ... det minder mig om, har du forresten set tokyo gore police? ...

og da trashberry jo har sørgeligt ret: der er ikke meget japan-horror til xbox360, så nupper vi lige en trailer fra tokyo gore police imens vi venter:


ps. det gør intet med dobbelte posteringer her, trash, det var også interessant at se Imabikisou :twisted: anden gang.
poulx
 


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Trashberry » 18. nov 2010 13:11

Og husk også at se Robogeisha :D

Vis du ikke har set VERSUS endnu så gør det
Har set man kan få den for 49.- i Fona 2000



En film med Samurai sværd og zombier, beder blir det ikke :mrgreen:
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Beatwolf » 18. nov 2010 16:52

@tolvzombier

ja prøv det selv. Det fik jo 10 hos desutructoid.com haha..
gik rigtig igang med det igår det er et MEGET specielt spil men ikke uden charme.. Husk nu Ichi the Killer og Audition nu i er igang.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf poulx » 30. nov 2010 17:21

alright! så fik jeg købt condemned. og vampire rain får jeg af min lille pige til jul, har hendes mor bekræftet. hun ved rigtignok godt, hvad hendes far holder af - hardcore horrorspil og varme sokker!

har der været held med gyset, ellers? fandt du ff, beatwolf?
poulx
 


Re: stygge japanske importtitler

Indlægaf Beatwolf » 30. nov 2010 20:12

hehe god fornøjelse med Condemned, stadig en af de mest mindeværdige titler til x360 imo. Nope har ikke fået købt nogle af alle de gamle ps2 spil der står på listen endnu, men det kommer nok på et tidspunkt.. der er kommet for meget nyt.

Har iøvrigt sendt dig en request på live
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster