Xboxlife forum

Castlevania HoD tråden;

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf heinstach » 8. aug 2010 00:15

Ang. den achievement, hvor man skal have fundet/købt 300 forskellige items:

Hver karakter har visse unikke items, som kun denne karakter kan købe i shoppen. Valgte en anden end Alucard og købte 7 nye items i shoppen, så jeg nu er oppe på 152 forskellige i kompendiet.

Det er ikke nok, at tingen er tilgængelige i shoppen. Du skal selv eje/have ejet den, før den dukker op i kompendiet.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf heinstach » 8. aug 2010 00:18

Giluc skrev:Jeg har lige fundet ud af, hvordan man leveler spells op, vil I vide det? Man skal samle dem op igen. For hver scroll man samler op, af en spell som man allerede har, får man et level. Fucking lol.


Godt spottet!

Dvs. man både level'er op ved at samle det samme scroll op igen samt ved at bruge det!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Giluc » 8. aug 2010 00:27

Men det er så kun ved Alucard, vel at mærke ;)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf heinstach » 8. aug 2010 11:21

Giluc skrev:Men det er så kun ved Alucard, vel at mærke ;)


Det må være således, at nogle karakterer stiger ved at finde scrolls og andre ved at bruge Hunter Skills. Alucard stiger ikke ved at bruge Hunter Skills - kun ved, at man finder det samme scroll igen.

Derfor er jeg kun steget 1 i Soul Steal samt 2 i Summon Spirit. Dog ved jeg ikke, om scrolls har større sandsynlighed for at dukke op, jo mere du bruger den pågældende Hunter Skill.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf koopi » 8. aug 2010 15:30

Jeg er ikke så god til Castlevania ... jeg er lige beyndt at absorbe spells med Charlotte, og det tager sgu tid. :D

Men I må gerne adde mig, så vi kan hygge. :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf TerrificFalcon » 8. aug 2010 16:16

Er der nogen der er med på noget Castlevania igen i aften? Jeg har tid det meste af aftenen/natten, så hvis der er nogle af jer andre der er med på noget... :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf heinstach » 8. aug 2010 16:54

TerrificFalcon skrev:Er der nogen der er med på noget Castlevania igen i aften? Jeg har tid det meste af aftenen/natten, så hvis der er nogle af jer andre der er med på noget... :D


Yes - 22.30 som i går?

Mine Alucard-stats: :-)

ATK: 40
DEF: 34
STR: 13
CON: 5
INT: 5
MND: 10
LCK: 4

HP 312
MP 106

VÅBEN: Dainslef

HUNTER SKILLS:
Soul Steal: Lvl. 1
Summon Spirit: Lvl. 2
Dark Metamorphosis: Lvl. 0

DEFENSIVE GEAR:

Head: Combat Beret
Chest: Mirror Cuirass
Legs: Combat Boots
Back: Elven Cape
Accessory 1: Black Belt
Accessory 2: Black Belt
Gold: 87.341
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf TerrificFalcon » 8. aug 2010 17:06

Lækre stats, :D. Lad os da bare sige 22.30 igen i aften, :D!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf heinstach » 8. aug 2010 19:36

Klarede for første gang Puppet Master på lvl. 2 alene - med Alucard.

Valgte Jewel Knuckles (giver ATK på 20) i stedet for Dainslef (ATK på 41).

Til gengæld kan jeg slå 3-4 gange så hurtigt, så det var intet problem at slå dukkerne i stykker.

Måske vi skal være et par stykker med Jewel Knuckles, når vi skal klare den på hard. En i hver side, som kun koncentrerer sig om at slå dukkerne i stykker.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf koopi » 8. aug 2010 19:36

Jeg er klar på lidt i aften/nat. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf TerrificFalcon » 8. aug 2010 19:51

heinstach skrev:Klarede for første gang Puppet Master på lvl. 2 alene - med Alucard.

Valgte Jewel Knuckles (giver ATK på 20) i stedet for Dainslef (ATK på 41).

Til gengæld kan jeg slå 3-4 gange så hurtigt, så det var intet problem at slå dukkerne i stykker.

Måske vi skal være et par stykker med Jewel Knuckles, når vi skal klare den på hard. En i hver side, som kun koncentrerer sig om at slå dukkerne i stykker.


Det skal faktisk være samtlige spillere der slår på dukkerne, så vidt jeg ved - ellers, så er der i hvert fald en meget stor chance for at det går galt. Derudover, så dør man altså også med det samme, hvis man ryger i sådan en Iron Maiden, på hard. Men ja, Jewel Knuckles er i hvert fald en god idé på den bane - tvivler dog stadigvæk på at en person kan solo'e en puppet (i hvert fald hvis vi bliver en 4-5 stykker, som det da ser ud til at vi gør, :D)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf heinstach » 11. aug 2010 09:51

Så fik jeg, efter cirka 27 timers spilletid, endelig nakket Dracula på Level 6 i singleplayer - med Shanoa endda.

Fandt først i dag ud af, at man med hende skal holde venstre stick oppe for at opsamle spells fra visse fjender - det gør jo tingene lidt nemmere.

Hendes Fulgur-spell gør kampen mod Dracula til en leg, da den er langtrækkende, kraftig (er på level 5 med den p.t.) og kun koster 15 MP.

Nogen, der er friske på at prøve på hard i co-op i aften 22.30?

Hvis du er frisk, så kræver det, at du har gennemført spillet på Normal først. Enten i singleplayer eller i co-op.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf koopi » 11. aug 2010 21:12

Jeg har tilføjet nogen af jer på min friends list ... jeg er klar på at spille kl. 23 tror jeg.

Jeg har en fuld lvl Charlotte og kan næsten klare mig på hard chapter 6 ...

Jeg prøver også at spille Shanoa - det tager bare meget tid at få hendes spells leveled up, hvis man ikke har Master Ring. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf heinstach » 11. aug 2010 21:17

koopi skrev:Jeg har tilføjet nogen af jer på min friends list ... jeg er klar på at spille kl. 23 tror jeg.

Jeg har en fuld lvl Charlotte og kan næsten klare mig på hard chapter 6 ...

Jeg prøver også at spille Shanoa - det tager bare meget tid at få hendes spells leveled up, hvis man ikke har Master Ring. :P


Det lyder fint. Jeg er frisk. Har købt Master Ring til Shanoa.

Lad os starte på Hard Chapter 1 og se, hvor langt vi klarer os. Jeg har endnu ikke klaret Chapter 1.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf koopi » 11. aug 2010 21:23

heinstach skrev:
koopi skrev:Jeg har tilføjet nogen af jer på min friends list ... jeg er klar på at spille kl. 23 tror jeg.

Jeg har en fuld lvl Charlotte og kan næsten klare mig på hard chapter 6 ...

Jeg prøver også at spille Shanoa - det tager bare meget tid at få hendes spells leveled up, hvis man ikke har Master Ring. :P


Det lyder fint. Jeg er frisk. Har købt Master Ring til Shanoa.

Lad os starte på Hard Chapter 1 og se, hvor langt vi klarer os. Jeg har endnu ikke klaret Chapter 1.


Jada ... men chapter 2 er sgu sværd hvis man ikke har et par Alucards. Min Alucard er for svag ... :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron