Xboxlife forum

Toysoldiers

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Toysoldiers

Indlægaf pkk888 » 3. mar 2010 17:14

Hva så? Syntes selv det er genialt, det skal nok blive god underholdning i aften, indtil Battlefield kommer. ;-)
pkk888
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Indlægaf FragBite » 3. mar 2010 17:15

Virker meget sjovt. Tror dog jeg gemmer mine points til Perfect Dark og Quake Arena.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf TerrificFalcon » 3. mar 2010 17:21

Onlinedelen er noget nær det dårligste jeg nogensinde har oplevet online, nuff said.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Too Nizzle » 3. mar 2010 18:42

TerrificFalcon skrev:Onlinedelen er noget nær det dårligste jeg nogensinde har oplevet online, nuff said.


Jeg overvejer det selv så vil gerne vide hva du mener - på hvilken måde er det dårlig online?
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf DKliller » 3. mar 2010 18:48

synes det er skide skægt. har ikke prøvet online delen endnu
DKliller
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Indlægaf Jibla » 3. mar 2010 18:55

Jeg synes at det er et weak spil, og controls i spillet ødelægger det for mig.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf TerrificFalcon » 3. mar 2010 19:12

Too Nizzle skrev:
TerrificFalcon skrev:Onlinedelen er noget nær det dårligste jeg nogensinde har oplevet online, nuff said.


Jeg overvejer det selv så vil gerne vide hva du mener - på hvilken måde er det dårlig online?


Statement trukket tilbage. En af banerne var bare ekstremt dårligt designet online, og det eneste man kunne ramme modstanderen med, var fly; sjovt nok, så havde ingen af os dog unlocket Anti-Air itemsne, ergo var vinderen den der hurtigst fik sendt flyene afsted. Har dog spillet nogle bedre baner efterfølgende, hvor onlinedelen ikke virker helt håbløs.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Too Nizzle » 3. mar 2010 19:16

Jeg har nu læst lidt om det og er egnetligt ret skuffet over at den eneste multiplayer er 1v1. Jeg synes da ellers noget af det sjoveste var tower defence er når man er flere der arbejder sammen. Havde ellers set frem tid det - men nu ved jeg ikke helt :(

Edit: virker dog stadig super underholdende singleplayer - men det er bare ikke rigtigt hvad jeg leder efter
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf pkk888 » 4. mar 2010 08:28

Efter at have brugt en aften med det er jeg klart solgt. Har ikke prøvet multiplayer delen endnu.
Dog er det ganske irreterende at man ikke kan invertere controls, så flyveren bliver jeg nok aldrig god til...
Det må de få fikset i en update...
pkk888
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Indlægaf JungleBoogie » 4. mar 2010 13:43

Indtil videre har jeg kun spillet offline, men jeg synes det er super fedt. Man kan jo nemt gå død i MW2, og så er det rart nok at kunne hive ToySoldiers frem.
JungleBoogie
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf ContainerDK » 4. mar 2010 13:47

jeg er rigtig glad for spillet, men jeg har dog lidt problemer med den der Tsar Tank i bane tre... den er dum!
ContainerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2010 14:22

For at klare den skal du bare bygge en masse Howitzers og opgradere dem til level 2 - HUSK at dreje dem med LB og RB, så de sigter imod tanken. Så tager du selv kontrol over den ene, og så skal du simpelthen bare fyre - husk at bruge Shell Cam, så du kan justere dit skuds bane, det gør det nemmere at ramme den.

For at nakke fodfolkene den smider ud placerer du simpelthen en Red Star og en level 2 Machinegunner nede ved din base, eventuelt sammen med noget pigtråd. Red Star'en tager deres fart, samt at den giver Damage over Time, mens at machinegunneren skyder dem i småstumper. Pigtråden gør dem endnu langsommere - og så er du HELT sikker på at de er færdige.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf ContainerDK » 4. mar 2010 17:21

har klaret det, men det ville helt sikket ha gjort det nemmere med din taktik.

Jeg har lidt issues med flyvningen. Den virker akavet og hakker nærmest. Det gør det i vert fald svært at have dogfights.
ContainerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2010 19:56

Lille surt opstød herfra; Alt for lange loadingtider. Det kan ikke passe at det skal tage op imod et minut - helt ærligt, det er længere tid end Forza 3.

Controls fryser når man vender tilbage til menuen efter at have haft Facebook War Map oppe. Det er lige så idiotisk som Fatal Frame IV's menuer man ikke kunne åbne.

Ærligt talt, så er der altså ikke nogen grund til at det her spil kostede 1200 og ikke 800 points.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Madskimo » 8. mar 2010 12:15

Generelt et fedt spil, har selv gennemført det. Dog ikke rigtig spiller online - hvertfald 1200 points værd
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster