Xboxlife forum

Skate 2 svært?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Skate 2 svært?

Indlægaf Midget » 28. feb 2010 21:56

Hey.. har lige i fredags købt Skate 2, pg synes det er rimelig nice :P men.. har pisse svært ved nogle af de challenges der er.. f.eks. skal jeg i et pro challenge lave et noseslide, ollie og så tailslide.. det jeg mest har svært ved er grinds/ slides, og det at komme højt op i luften på ramper.. en der har nogle 'fifs'? ville være pisse fedt :D
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Nasty Beaver » 28. feb 2010 22:03

Kommer an på hvor meget du ved om spillet. Jo længere tid at du holder RS nede, jo højere hopper du. Den letteste metode at lave en grind på, er at dreje til siden med RS.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Alf » 28. feb 2010 22:10

Den pro challenge du har problemer med, kræver bare lidt øvelse. Det tog også mig lidt tid at få den klaret.
Du kan evt. se en der klare den på Youtube og så få en idé om hvordan det kan se ud ;)
Alf
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Indlægaf Midget » 28. feb 2010 22:13

ja fandt os lige ud af at man skulle dreje RS, men kommer altid hen på boardslide i stedet.. pisse irriterende :( og lige nu har jeg kun pro challenges og et challenge, hvor jeg skal have 7500 point på 2:30 minutter :( og så en masse som ikke er career, men vil selvfølgelig helts career :P
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf jujutsu » 28. feb 2010 23:44

det er mega svært men bare kør en masse rundt og øv dig på trick kombinationer så lærer du det på et tidspunkt . øv en masse ;)
jujutsu
Niveau 4
 
Indlæg: 468


Indlægaf SealFox » 28. feb 2010 23:58

Elsker skate da det kræver noget af en at blive god,
har det selv og jeg knokler virkelig for nogle af de challengeres.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster