Xboxlife forum

bedste spil i 00'erne

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Midget » 20. dec 2009 20:32

what!? GTA: San Andreas burde have Vice Citys plads!
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf DanishDove » 20. dec 2009 21:26

Psymatiq skrev:tumpe liste for 13årige wow geeks.

Troldspejlet genrelt er nok det væreste review sted ever.


Indeed.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Nilsson. » 21. dec 2009 00:21

Tjae, et spil spillet af 11 millioner mennesker verden over som elsker spillet nok til at betale for det igen og igen.. Det må siges at være noget af et success.. Om det er det bedste spil kommer vel an på smag og hvordan man ser på sagen..

Det er i hvertfald et spil med en uhyrlig bred målgruppe og som formår at vedligeholde folks interesse i hvad der ligner al uendelighed.. Noget intet andet spil nogensinde har formået.. Desuden har det åbnet op for et hav af forskellige MMO'er som aldrig ville have set dagens lys hvis ikke Wow havde forberedt 'os' på denne type spil..

Det er sku mange ting der taler for en førsteplads..

Jeg er på ingenmåde wow fanboy.. Det er blot en forsøgt objektiv vurdering..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Descenter 1976 » 21. dec 2009 05:13

Synes wow er/var kedeligt og nemt og uden risiko (frygt for at dø) og hvad gavner alle de spillere når de ik kan spille samme??? hvor mange er der egentlig online på en server?
Igen, netop dette at det ikke rigtig har noget tab at dø og er så nemt at gå til gør nok også at der er så mange spillere i alle aldre og køn.
folk bliver bare afhængi af det "jeg bliver stærkere og stærkere halløj.. lvl up".

Nej tak! skal det være online skal det for mig være EVE Online.

Single player er der jo mange af...
PT er jeg til Dragon age origins som virkelig virker godt. (er ikke nået så langt endnu)

Af små billige spil bør Torchlight klar nævnes!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Mogwai » 21. dec 2009 14:06

Descenter 1976 skrev:Synes wow er/var kedeligt og nemt og uden risiko (frygt for at dø) og hvad gavner alle de spillere når de ik kan spille samme??? hvor mange er der egentlig online på en server?
Igen, netop dette at det ikke rigtig har noget tab at dø og er så nemt at gå til gør nok også at der er så mange spillere i alle aldre og køn.
folk bliver bare afhængi af det "jeg bliver stærkere og stærkere halløj.. lvl up".

Verden har tydeligvis passeret dig. Hvis det ikke er gået op for dig, så er det casual-gamernes tid i øjeblikket. Folk gider netop ikke skulle starte forfra eller miste det de har samlet sammen (penge, gear, whatever). Jeg er enig i at WoW er et let spil, alt efter hvordan ens tilgang til spillet er.

Ved ikke om du har spillet WoW før. Det lyder ikke sådan. Men man kan være flere tusinde per server. Man kan i hvert fald ikke sige at man ikke kan spille sammen i WoW.

Der er også en tendens til at folk godt kan lide at der er en udvikling af sin figur. Se evt. på Batman Arkham Asylum og Assassin's Creed 2. Platformere som har tiltusket sig RPG elementer, dog uden at de overskygger. Præcist ligesom BioShock gjorde det.

Man kan ikke argumentere mod WoWs popularitet. Dem som siger at WoW er noget crap er i deres gode ret til at synes det, men salgtallene er bare imod dem. Jeg ved godt at jeg lyder som en Blizzard fanboy, men der er nok en grund til at WoW har så mange millioner spillere :P
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Glide » 21. dec 2009 17:13

Den liste ser rimelig ud, og må lige tilføje at hvor er det sjovt at se alle jer bitre folk der af den ene eller anden årsag bærer nag mod WoW :)

Skulle jeg lave en liste selv over de bedste spil indenfor de seneste 10 år, ville den nok se sådan her ud. Listen er med den udgave jeg har spillet, og i tilfældig rækkefølge.

World of Warcraft (PC)
Mafia (PC)
Mass Effect (360)
Fallout 3 (360)
Halflife 2 (PC)
Heroes of Might and Magic 4 (PC)
Gran Turismo 4 (PS2)
Pokemon Emerald (GBA) sig hvad i vil, men folk der har en forudindtagelse over hvad et pokemon spil går ud på, går glip af et kanont spil.
Mario Galaxy (Wii)
Call of Duty 4 (360)
BF1942 DC (PC)
Max Payne (PC)
Portal (PC)
Diablo 2 (PC)
Guitar Hero 3 (360)

Jeg har højst sandsynligt glemt nogle titler. Hvis i er enige er det super, hvis i er uenige kunne jeg ikke være mere ligeglad :) God Jul!
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf Midget » 21. dec 2009 22:59

er enig med at WoW er nr. 1, selvom at jeg ikke spiller det.. men det er uden tvivl det største spil nogensinde.. bare se på hvor mange der endda gider betale 100 kr om måneden for at spille det.. så kan det kun være godt :b tror endda sagtens at blizzard kan hæve prisen uden at miste kunder..
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf fneribyen » 22. dec 2009 02:30

Sandt som Midget siger.. Selvom mange folk finder WoW helt usmageligt, så må i altså give jer, at hvis 11 millioner spiller spillet, så kan man ikke komme uden om at det er et af de mest gennemførte spil til dato. Dog finder jeg det interessant at Halo 3 ikke er listet på top 60.. Ikke at det burde være der men sært.. Og hvor helvede er DEAD RISING!? :(
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf SONICDK » 22. dec 2009 02:38

Midget skrev:er enig med at WoW er nr. 1, selvom at jeg ikke spiller det.. men det er uden tvivl det største spil nogensinde.. bare se på hvor mange der endda gider betale 100 kr om måneden for at spille det.. så kan det kun være godt :b tror endda sagtens at blizzard kan hæve prisen uden at miste kunder..



nej tror jeg ikke da det har en standard

tænk hvis xboxen blev så populær at spillene blev dyre fx 600-700 kr stk
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Descenter 1976 » 22. dec 2009 03:19

Mogwai skrev:
Descenter 1976 skrev:Synes wow er/var kedeligt og nemt og uden risiko (frygt for at dø) og hvad gavner alle de spillere når de ik kan spille samme??? hvor mange er der egentlig online på en server?
Igen, netop dette at det ikke rigtig har noget tab at dø og er så nemt at gå til gør nok også at der er så mange spillere i alle aldre og køn.
folk bliver bare afhængi af det "jeg bliver stærkere og stærkere halløj.. lvl up".

Verden har tydeligvis passeret dig. Hvis det ikke er gået op for dig, så er det casual-gamernes tid i øjeblikket. Folk gider netop ikke skulle starte forfra eller miste det de har samlet sammen (penge, gear, whatever). Jeg er enig i at WoW er et let spil, alt efter hvordan ens tilgang til spillet er.

Ved ikke om du har spillet WoW før. Det lyder ikke sådan. Men man kan være flere tusinde per server. Man kan i hvert fald ikke sige at man ikke kan spille sammen i WoW.

Der er også en tendens til at folk godt kan lide at der er en udvikling af sin figur. Se evt. på Batman Arkham Asylum og Assassin's Creed 2. Platformere som har tiltusket sig RPG elementer, dog uden at de overskygger. Præcist ligesom BioShock gjorde det.

Man kan ikke argumentere mod WoWs popularitet. Dem som siger at WoW er noget crap er i deres gode ret til at synes det, men salgtallene er bare imod dem. Jeg ved godt at jeg lyder som en Blizzard fanboy, men der er nok en grund til at WoW har så mange millioner spillere :P



Jeg spillede lidt wow, til lvl 33 tror jeg.
så opgav jeg, eller rettere det blev for kedeligt og jeg fandt andre spil.
Men muligt der er flere tusinde per server, med hvad ods har man så for at spille med en man kender? Jeg kunne aldrig for de var altid på andre servere? :(
Nej så hellere EVE, det er dybere, mere PvP (både med og mod) og ALLE spiller sammen. så den verden er jo egentlig størst da jeg i wow kan være lige glad med hvad der sker på de servere jeg ik kan spille på jo.

Men laver man et godt spil hvor alle fra 6-85 kan være med, ja så har man også en stor kundekred, men det synes jeg ik nødvendigt vis behøver at gøre det til netop det bedste spil? men hvis det bedste spil er det mest sælgende eller indbringende så jo, så er det da wow.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf maagaard90 » 22. dec 2009 10:53

fneribyen skrev:Dog finder jeg det interessant at Halo 3 ikke er listet på top 60..


Det samme gør jeg. Det mest spillede online spil påå xbox'en i over et år nu, og singleplayer delen var jo langtidsholdbar og fantastisk smuk. Så jeg ved ikke hvorfor, at den ikke er kommet med på listen. Måske var det bare ikke mr. Stegelmanns smag.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf BOOM » 22. dec 2009 10:57

Savner Metal Gear solid 2 og 3 på listen :(
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf lorup » 22. dec 2009 11:50

fneribyen skrev:Sandt som Midget siger.. Selvom mange folk finder WoW helt usmageligt, så må i altså give jer, at hvis 11 millioner spiller spillet, så kan man ikke komme uden om at det er et af de mest gennemførte spil til dato. Dog finder jeg det interessant at Halo 3 ikke er listet på top 60.. Ikke at det burde være der men sært.. Og hvor helvede er DEAD RISING!? :(


Hvis det er logikken så MÅ Allah også findes når der trods alt er omkring 1,5 milliard mennesker der tror på ham??
lorup
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf fneribyen » 22. dec 2009 14:59

lorup skrev:
fneribyen skrev:Sandt som Midget siger.. Selvom mange folk finder WoW helt usmageligt, så må i altså give jer, at hvis 11 millioner spiller spillet, så kan man ikke komme uden om at det er et af de mest gennemførte spil til dato. Dog finder jeg det interessant at Halo 3 ikke er listet på top 60.. Ikke at det burde være der men sært.. Og hvor helvede er DEAD RISING!? :(


Hvis det er logikken så MÅ Allah også findes når der trods alt er omkring 1,5 milliard mennesker der tror på ham??


De to ting har jo intet tilfældes? Det med WoW er jo en fact og det dit eksempel er med er en tro.. Det er jo ikke noget jeg tror, det er noget jeg ved.. Så dit eksempel er lidt intetsigene.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf lorup » 22. dec 2009 15:27

fneribyen skrev:
lorup skrev:
fneribyen skrev:Sandt som Midget siger.. Selvom mange folk finder WoW helt usmageligt, så må i altså give jer, at hvis 11 millioner spiller spillet, så kan man ikke komme uden om at det er et af de mest gennemførte spil til dato. Dog finder jeg det interessant at Halo 3 ikke er listet på top 60.. Ikke at det burde være der men sært.. Og hvor helvede er DEAD RISING!? :(


Hvis det er logikken så MÅ Allah også findes når der trods alt er omkring 1,5 milliard mennesker der tror på ham??


De to ting har jo intet tilfældes? Det med WoW er jo en fact og det dit eksempel er med er en tro.. Det er jo ikke noget jeg tror, det er noget jeg ved.. Så dit eksempel er lidt intetsigene.


Vrøvl..

Selvfølgelig er eksemplet sat på som pis, men come on, bare fordi mange mennesker gør/spiller/tror/synes noget er jo ikke ens betydende med at det er godt/sandt/etc. Der var også en hulens masse mennesker der mente Hitler havde fat i noget.

Og hvornår er det blevet et fact at wow er (et af) det/de mest gennemførte spil til dato??
lorup
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron