Xboxlife forum

Blazing Angels (demo) - Hva syntes I?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hva syntes du om Blazing Angels (demo'en) ??

Det er ret godt lavet, og meget underholdene, så glæder mig til spillet...
8
25%
Cool, men vil dog være enig mht grafikken, selvom det stadig er meget underholdende
6
19%
Ved ik om jeg køber det...måske...gameplay er der, men det grafiske mangler noget...
11
34%
Nej, det er ik mig...overhovedet ikke...det stinker...
7
22%
 
Afgivne stemmer : 32

Blazing Angels (demo) - Hva syntes I?

Indlægaf Rechain » 23. mar 2006 03:22

Grafikken er ik noget af det bedste man har set på Xbox360, men det er nu stadig okay.

I starten, når man ska begynde, er grafikken ik noget at råbe hurra for, selvom omgivelserne imponerer en del, men når man flyver lidt væk og over til lidt grøn mark, så bliver alle træerene flade istedet for flotte. GRIMT!

Også hvis man kommer for tæt på bygningerne, er de heller ik kønne...
Det er flottest når der er mørkt og overskyet (som i mission 2)

Dog er flyene pæne nok, selvom de godt ka blive flottere.
Især vingerne er flotte (på flyet i mission 2)

Billede

Der er lidt framerate problemer, men det er ik så meget at man bliver irrtereret over det.
Og når der først er en kamp igang, så bliver det grafiske automatisk meget pænnere, da man ik ser alt det grimme når der er fart over feltet.

Men ellers, efter at have spillet lidt endnu, er jeg kommet godt ind i det med styringen, og syntes faktisk det er pænt underholdene...grafikken ska der dog stadig gøres noget mere ud af...

Training
Mission Rating: Elite Pilot (4/5 Stars)

Så fik jeg klaret "training" eller hva man nu ska kalde det :D det gik nu ok, selvom en fjende pissede mig helt vildt af ved at flyve rundt hele tiden!!

Mission 1
Mission Rating: Regular Pilot (2/5 Stars)

Så fik jeg klaret den første mission...godt nok ik ligeså godt, som med trainingen, men jeg overlevede da.

Mission 2
Mission Rating: Regular Pilot (2/5 Stars)

Jeg vil så sige at den her mission (Mission 2) er federe, altså mht. til grafikken, det er mørkt, og der er mange skyer og det gør omgivelserne en anelse mere flotte.

Må sige det er ret underholdende, gad vide om der kommer LIVE med i spillet?
Ku være nize, at sku flyve mod andre på LIVE, og skyde hinanden ned... :D

Det ka så siges at undervejs i spillet bliver man jo også smadret, og man ka reperare sit fly i luften (temmelig urealistisk, men meget pratisk)

Dog er det svært at gøre samtidig med at man prøver at skyde andre ned, det ska gøres når der er tid til det (for man ska trykke på knapperne A, B, X og Y) mens man er igang med at flyve.

Og så ka man også kommandere lidt med de andre fly, med de andre sider på D-Paddet...

Op = Vælg imellem hva ens kammerater ska (Attack/Defense/Formation)
Venstre = Reperaer dit fly
Højre = ??
Ned = ??

Har stadig ik helt styr på det hele :)
DET ER VIRKELIG UNDERHOLDENDE DET HER SPIL DET ER!
Det er ik nogen kort demo ka jeg sige...kommer an på hvor god man er...

Glæd jer til Mission 2, når først den kommer igang, så begynder spillet...
Det første er traning, langsomt fly, Mission 1 er med lidt hurtigere fly og lidt kamp, og så Mission 2, masser at fly at smadre, og mega hurtigt fly.

Vil nu sige at jeg er imponeret, når det handler om gameplayet.
Det grafiske er nu også okay, det er ihvertfald bedst når der er fart over feltet, og det er lidt mørkt, så er det meget pænere end når man starter ud med training!

Men de må nu meget gerne stadig, gøre noget mere ud af det grafiske.
Da konsollen er istand til det... ;)

Gameplayet er der, helt sikkert...det er forholdsvist nemt at navigere sig rundt med flyet, dog tager det lidt øvelse, men når man først er kommet ind i det så er det utrolig fedt. Der er mange fjender at sku skyde ned, så det er med at holde hovedet koldt.

Grafikken ku godt være bedre, men det formår stadig at være flot i mørke og med store omgivelser.

Lyden er utrolig fed, når man som mig har 5.1, man ka virkelig høre at der er fly i luften, og der er kamp til stregen, dog ku der godt være bedre stemmer, når ens kammerater snakker, og man får at vide hva man ska gøre.

Vil sige at holdbarheden er god i demo'en, og det tror jeg også det vil være i den fulde version når det kommer.

Gameplay = 9/10
Grafik = 8/10
Lyd = 9/10
Holdbarhed = 9/10
Overall = 7/10

Det er dog uden (XboxLive karakter) fordi det er en offline demo ;)

Har nu klaret DEMO'en, og der er Traning+Mission1+Mission2...
Det er en forholdsvis lang demo, det kræver lidt tid at klare mission 2, og det tog mig ca. 1-2 timer at klare demo'en.

Overall - Min Mening
Utrolig fed demo, rigtig fedt spil...der ska nok komme noget godt ud af det her, det er ik på højde med GRAW, hvis vi ska snakke KRIG men det formår dog at imponere på nogen enkelte områder.
Så vil allerede nu sige at det vil blive et sikkert hit, selvom der er lidt der trækker ned.

Så det er min karakter af demo'en, så glæder mig til spillet.
Det udkommer vist i marts måned, det står der til sidst når man afslutter demo'en.

Hvis de bare får puttet en hel del missioner i, ska det nok holde et stykke tid, men hvis holdbarheden ska være som jeg skriver det (9/10) ska der være LIVE understøttelse med.
Ved ik om de har gjort det, så man ka gå online og kæmpe mod hinanden, det ville være mega fedt.

Hvis de har tilføjet det, er det fedt... :) men det er helt sikkert et spil der vil underholde mange, også de ik så meget fly intereserede.

Det ska siges at jeg ik er meget til flyspil, men lige det her har fanget mig i sit net, hvis det bare får lavet nogen forbedringer, så er jeg parat til at købe det.

/Rechain
Senest rettet af Rechain 23. mar 2006 09:22, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Lunde_Deluxe » 23. mar 2006 08:55

Nøøj... det må jeg sige.. en god artikel u har skrevet... ;).. den demo bliver jeg lige nødt til at hente... det gav lige et lille.. men godt... overblik... :D
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf Rechain » 23. mar 2006 08:56

Tak for det :P har været oppe hele natten og stenet demo'en...og det er fedt når man først kommer ind i det som jeg har skrevet.

Så syntes selv jeg har placeret min mening om demo'en godt ;)
Men man ved aldrig med andres meninger, men så har folk noget at gå efter når de henter demo'en selv.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf MirageDK » 23. mar 2006 09:51

Ja fin idé med en bruger-anmeldelse af demoen Rechain
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Lunde_Deluxe » 23. mar 2006 09:56

kanon idé ;)
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf ThePatriot » 23. mar 2006 10:16

Det endelige spil vil understøtte Live med op til 10 piloter i samme luftrum.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Rechain » 23. mar 2006 10:21

Nize nok :) glæder mig seriøst til spillet nu...
Og fik lige klaret demo'en engang til, dog på ca. 10-20min denne gang...

Den er nemmere 2 gang, frem for første gang.
Men det gør ik noget, så ka man bruge tid på den :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


kanon spil

Indlægaf michaelthr » 23. mar 2006 10:28

spillede det også et par timer i nat .. skal klart have det når det kommer ud ... minder lidt om red baron til pc.
michaelthr
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Hanky » 23. mar 2006 11:25

Har også spillet mig gennem demoen nu - super fed feeling.
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Playkid » 23. mar 2006 11:57

Det virker udemærket, men jeg har meget svært ved at få et indtryk af spillet på den 20 min. demo.

Stemningen var god, men den bliver ødelagt af de samme gentagende kommentare fra ens allierede og tyskerne. Desuden håber jeg på man senere i spillet kommer til at lave andet en at skyde med sin lille kanon og kaste bomber.

Virker desuden alt for let, men igen, det er svært at bedømme på så kort en demo.

Grafisk ikke specielt imponeret. Blev meget skuffet da jeg så trænings banen, men det blev heldigvis meget bedre i de næste baner. Husker faktisk Ace combat 04/05 som værende pænere, men det er lang tid siden jeg har haft dem fremme. Dog synes jeg endnu ikke spillet er tæt på at være lige så godt som AC04/05.
Playkid
 


Indlægaf Noerlund » 23. mar 2006 15:04

Rigtigt fed demo. Grafikken synes jeg er ganske imponerende. Forstår ikke helt hvad i brokker jer over. Den sidste mission har da et voldstort map, der er masser af partikler og den vilde mængde røg og bygninger. Synes det så kanont godt ud da jeg drejede rundt og så solen komme igennem skyerne og ramme bygningerne på jorden. Det var rimeligt imponerende.

Syntes styringen var sådan rimeligt nem at gå til og lyden var rigtigt imponerende i surround.

Mit eneste klagepunkt er de der kommentarer der bliver gentaget alt for mange gange i løbet af 10 minutters spilletid.

Alt i alt er det her en af de federe demo'er jeg har hentet på marketplace. Den var tilpas lang til at man kunne danne sig en mening om spillet... I modsætning til den totale skuffelse Burnout: Revenge var. Den demo var alt, alt for kort. Det eneste rimeligt gode ved den var remixet af The Doors.
Billede
Noerlund
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Captain Serious » 23. mar 2006 18:57

Jeg synes at spillet var meget underholdende og det var spændende at prøve noget nyt, som et flyvespil.

Synes dog grafikken var noget svingende. Synes ikke der er langt nok håndværk i flyene, men lanskabet og London er meget fikse at se på.

Det irreterede mig grænseløst at man kunne høre tyskerne snakker over deres radio hele tiden og så det at de snakker engelsk! Nej, nej nej! Det er latterligt og var noget som jeg virkelig rev mig i håret over.
The Captain is back...
Captain Serious
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf DNS_DK » 23. mar 2006 19:54

Det var vildt sjovt, klart et spil jeg MÅ eje :D

synes ikke grafikken var grim overhovedet, den var flot og spillet kørte flydende og alt :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf devilboy » 23. mar 2006 19:59

Sucky sucky ten dollars =P~
nej synes sku det stinker
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Playkid » 23. mar 2006 20:15

Captain Serious skrev:Det irreterede mig grænseløst at man kunne høre tyskerne snakker over deres radio hele tiden og så det at de snakker engelsk! Nej, nej nej! Det er latterligt og var noget som jeg virkelig rev mig i håret over.


Er egenlig meget glad for det er med, men du har ret i det er irriterende at høre tyskere snakke engelsk, det virker bare forkert. Men var glad for det i Ace Combat, så jeg ser lidt igennem fingrne med det.

Men tearing var meget slem i det spil, nok den største irritation i spillet.
Playkid
 


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster