Xboxlife forum

Prototype på vej :)

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Spankey103 » 10. jun 2009 12:41

Razzler skrev:
Lomilias skrev:Personligt syntes jeg at det er et ganske fantastisk spil.


ja flot, du har det før alle andre, ta en kage.


slap da lige af. Jeg tror ikke han prøvede at prale, tror bare han fortæller hans mening om spillet ;)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Mitzurugi » 10. jun 2009 12:41

Razzler skrev:
Lomilias skrev:Personligt syntes jeg at det er et ganske fantastisk spil.


ja flot, du har det før alle andre, ta en kage.

Slap da af Hr. Negativ!
Er der mange glicthes i spillet Lomme? Udfra de trailers jeg har set ser det ret buggy ud.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Ink129 » 10. jun 2009 12:52

Razzler skrev:
Lomilias skrev:Personligt syntes jeg at det er et ganske fantastisk spil.


ja flot, du har det før alle andre, ta en kage.


Øh... ok... :roll:

IGN anmeldelsen irriterer mig en smule. Jeg havde endelig besluttet mig for at investere i Prototype i stedet for Red Faction: Guerilla (pengene er lidt små for tiden, så der er ikke penge til begge), og så dukker denne smålunkne anmeldelse op. Jeg trænger sgu til et fantastisk sandkassespil, hehe.
Jeg håber at IGN's anmelder blot har været for negativ denne omgang på grund af en dårlig dag... eller noget. :)

Så jeg vælger at stole på dig, Lomilias. Umiddelbart kan jeg se ud fra dit gamertag, at du ikke har prøvet kræfter med Red Faction: Guerilla, så du kan ikke fortælle, hvad du synes er bedst, desværre.
Men skulle der være andre læsere af denne tråd, der både har prøvet Guerilla og fået fat i en udgave af Prototype her før launch, så må vedkommende da meget gerne give sin mening til kende. :wink:

Ellers holder jeg på Prototype indtil da og håber, at der ikke dukker flere lunkne anmeldelser op. Ellers må det vige pladsen for Guerilla...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Foxx » 10. jun 2009 12:54

Razzler skrev:
Lomilias skrev:Personligt syntes jeg at det er et ganske fantastisk spil.


ja flot, du har det før alle andre, ta en kage.


Hvad fanden er dit problem ?
Der var jo ikke noget blær, men en konstatering om at han synes spillet er godt.

Tror det er dig der skal tage en kage, og smøre misundelse på.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Foxx » 10. jun 2009 12:56

Ink129 skrev:Men skulle der være andre læsere af denne tråd, der både har prøvet Guerilla og fået fat i en udgave af Prototype her før launch, så må vedkommende da meget gerne give sin mening til kende. :wink:


Jeg har prøvet begge spil, og de er jo meget forskellige.
Jeg tror også det er en smagssag, for jeg elsker Red Faction, men synes ikke Prototype er det vilde, imens andre ville mene noget andet.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf skitzofraen » 10. jun 2009 13:02

MopStyle skrev:
CVMogensen skrev:Gæt hvad der ligger i skabet ovre på mit arbejde :)

Føler mig tvunget til at sige Prototype, ville ellers gerne sige en ostemad.. :?


lol
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Ink129 » 10. jun 2009 13:03

Foxx skrev:
Ink129 skrev:Men skulle der være andre læsere af denne tråd, der både har prøvet Guerilla og fået fat i en udgave af Prototype her før launch, så må vedkommende da meget gerne give sin mening til kende. :wink:


Jeg har prøvet begge spil, og de er jo meget forskellige.
Jeg tror også det er en smagssag, for jeg elsker Red Faction, men synes ikke Prototype er det vilde, imens andre ville mene noget andet.


Det er jo korrekt. Efter at have set og læst en del anmeldelser af begge spil i dag, så er min forvirring også blevet komplet. Det har ikke hjulpet på min beslutning om blot at holde sig til Prototype, desværre. Det var ellers det, jeg håbede, hehe.

Begge spil har hver deres kvaliteter, selvfølgelig. Og Red Faction ser dælme også for skægt ud. Ahr, det bliver nok en beslutning, jeg i sidste ende træffer, når jeg står i EB- hvilket spil jeg vil købe altså :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Foxx » 10. jun 2009 13:08

Ellers kan du købe begge (;
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Keras » 10. jun 2009 13:16

Kan du ikke prøve begge spil i EB games, og så tage din beslutning ud fra det?. PT er der jo ikke så mange reviews af prototype endnu, Red Faction har fået ret gode reviews. Se evt det på gametrailers som gav det 7.9 http://www.gametrailers.com/video/revie ... tion/49917
Der er jo også den demo af Red Faction på live, men der kommer ingen af prototype.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Lomilias » 10. jun 2009 13:23

Razzler skrev:
Lomilias skrev:Personligt syntes jeg at det er et ganske fantastisk spil.


ja flot, du har det før alle andre, ta en kage.


Så skal det være en gulerodskage fra Mcdonalds for de er satme gode.

Men tilbage til emnet, så har jeg desværre ik prøvet red faction, men rent genre og stilmæssigt, kan de to titler overhovedet ikke sammenlignes. Prototype kan bedst sammenlignes med GTA og Imfamous for PS3 folket :) men hold øje med min anmeldelse af spillet herinde, hvis i er nysgerrige :)
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Tzmir » 10. jun 2009 14:26

Nu har jeg prøvet alle af de 3 sandbox som er udkommet for nyelig. inFamous, Red Faction og nu Prototype.

Og de er ganske forskellige. inFamous har den bedste fortalte historie synes jeg, men efter man har gennemført main story og alle side missions (hvilket kan gøres ret hurtigt) har man ikke den store lyst til at komme tilbage og lege skurk.

Red Faction, har den pæneste grafik, og virker klart som det største spil hvis man vil udføre alle missioner - plus mulig for multiplayer. Spillets største force er det fantastiske "ødelæg-alt" system. Spillet kan dog være rimlig frusterende da det er meget hit-and-run taktikker man bruger. Altså ødelæg noget og så ellers få kridtet skoene før EDF overmander en.

Prototype har skuffende grafik. Det ligner noget fra 2005. Men tilgengæld sker der rigtig meget på samme tid. I Prototype kan man virkelig gå amok og føle sig som Godzilla. Mange forskellige powers og upgrades. Lige p.t. tror jeg dette er det spil jeg ville spille mest pga fun factor.


Men svært at sige hvem der "vinder" - Synes alle 3 er ganske gode. Men har dog ikke rørt inFamous efter jeg har gennemført det. Det tror jeg vil med både Red Faction og Prototype.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf NozioDK » 10. jun 2009 14:44

Et eller andet sted - så minder Prototype meget om Crackdown - rigtig meget.

Der er nu noget over de her sandbox-spil - noget som får en til at tage det frem igen og igen - for lige at stå på den højeste bygning og kaste sig ud .......
NozioDK
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf kofoed » 10. jun 2009 14:59

Så har Shopto.net også sendt prototype, jeg kan vel ikke være så heldig og modtage det på lørdag?
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Unklemac » 10. jun 2009 15:03

NozioDK skrev:... for lige at stå på den højeste bygning og kaste sig ud .......


Mener du i virkeligheden ? 8)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Razzler » 10. jun 2009 15:11

jeg ved ikke, alle dem der sidder og spiller det nu, burde ha deres gamescore resetet, da det er min fuldstændige overbevisning at der bliver brudt et embargo et eller andet sted, og at der blevet brugt skumle metoder til og tilrane sig kopier af endnu ikke udgivede spil...færdig.

og så rager det mig en høstblomst om det fordi det blevet sendt tidligere fra en net forhandler,eller om det fordi du arbejder i bilkas elektronik afdeling. det burde ikke ku lade sig gøre, og jeg håber der bliver gjort noget ved det. eksempelvis stikprøver og dagbøder til forhandlere der bryder et kolli spil før release dato.
Nu som lykkelig ejer af musik spil.... fuck en rytme spasser!!
Razzler
 
Indlæg: 228


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron