Xboxlife forum

Turok. Kan det anbefales?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Turok. Kan det anbefales?

Indlægaf Pain-Killer » 29. maj 2009 18:12

Hej.

Hvad synes i om Turok? Er det noget der kan anbefales?
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf Spankey103 » 29. maj 2009 18:17

Mener der er en demo på markedspladsen. Prøv hent den, og se hvad du selv synes ;)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf BSDK » 29. maj 2009 18:23

styringen ud fra demoen, afholdte mig fra at købe det, desværre
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf matthi » 29. maj 2009 22:05

syntes det er meget godt,og hvis du er heldig så har de det stadig i fona inde på strøget for 99 kr :D
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf BenjaminK » 29. maj 2009 22:07

Har lånt det af min bror, og spillet i ... godt og vel 45 min .. :P Har ik rørt det siden :P
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Stricker » 29. maj 2009 22:20

Jeg synes, at det er rigtig sjovt, men det har været mange, mange år siden jeg sidst har spillet det. De voldsomme våben og groteske måder man kan udrydde alt i ens synfeldt, er mildest talt utroligt morsomt. :D Det er nok gået hen og blevet ret uddateret gameplay, jeg tror ikke, at spillet har "aged as well" som Fallout 2 fra dens tid.

EDIT: Nå, der er åbenbart kommet et Turok spil senere til Xbox 360, kun ved navnet "Turok". :lol:
Senest rettet af Stricker 29. maj 2009 22:42, rettet i alt 1 gang.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Vix-blue » 29. maj 2009 22:39

Sammenlignet med Turok 2: Seeds of evil er våbendesignet rimelig kedeligt. Her har du kun standard våbenarsenalet som set i andre FPS'er. Men udover det, så synes jeg det er et udmærket spil som du kan investere i med god samvittighed. Du burde kunne få det til næsten ingen penge nu.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Pain-Killer » 30. maj 2009 02:23

Jeg synes Turok er skuffende. Måske jeg bare skal længere ind i spillet, eller bare vænne mig til det, men foreløbig er det skuffende.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf dkRebel » 30. maj 2009 14:55

Er der nogle som vil spille "Buddy Blowout" i Turok, der kræves 16 spillere i Privat match.
dkRebel
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf phijen » 9. jun 2009 00:55

Jeg synes at Turoker et pisse fedt spil! Sci-Fi? Guns? Dinos? Omgomgomgomgomg!
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Vix-blue » 9. jun 2009 07:19

dkRebel skrev:Er der nogle som vil spille "Buddy Blowout" i Turok, der kræves 16 spillere i Privat match.


Gerne. Jeg er sikker på at Rockanoid også vil være med.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Rockanoid » 11. jun 2009 11:54

Klart! Den er jeg med på. :)

Turok er et godt spil synes jeg. Sværhedsgraden er høj og spillet er spændende. Man står tit i situationer, hvor man skal tænke sig om, fremfor at løbe frem "guns blazing". At gennemføre spillet på "Inhuman" i singleplayer delen er en virkelig god udfordring for den garvede gamer.

Mange af spillets våben er "normale", men alle har en "secondary function" som gør dem interessante, f.eks. har SMG'en en lyddæmper, shotgun'en en Flare der tiltrækker dino'er til fjenderne. Buen og kniven som Turok bruger er væsentlige dele af arsenalet og når han bruger sidstnævnte, er det ofte meget blodigt; der er en grund til at spillet er rated 18+..

Mulitplayer-delen har nogle udfordrende co-op missioner og flere forskellige gametypes som man kender dem fra andre spil, men er generelt frustrerende, da man ikke selv kan vælge hvilken game-type og bane man vil spille i Ranked og Public matches. Det vælger serveren. Man kan kun vælge om det skal være Free-For-All, Team eller Co-op. Man kan dog frit vælge alt i Private matches. (Super ærgeligt!)

Dinosaurer blander sig i alle dele af spillet, også i multiplayer. Det giver en god udfordring, for man skal altid være på mærkerne over de kødædende bæster. Det bedste er dog, at man rent taktisk kan udnytte dyrene til at bekæmpe eller såre ens fjender.

Generelt har Turok haft et mindre godt ry. Min erfaring er, at man skal ind i spillet før man begynder at sætte pris på det. Jeg har haft mange gode timer med Turok.. Og er stadig ikke færdig med det. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Indlægaf MortDK09 » 13. jun 2009 09:26

Det er en fin beskrivelse Rockanoid har lavet af Turok. Jeg er helt enig.
MortDK09
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster