Xboxlife forum

Official: E3 2009

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Diz- » 2. jun 2009 21:36

Synes begge konferencer har været ret gode. MS's havde mere wow effekt grundet at alt var nye annonceringer og intet leaked. Sonys udvalg af spil er dog klart mere tiltalende IMO pånær alan wake som ser meget fedt ud.

Var dog skuffet over at der ikke blev snakket update til ps3 og ingen rising blev vist selvom alle ved det kommer til ps3.
Diz-
Niveau 5
 
Indlæg: 1048


Indlægaf Christian » 2. jun 2009 21:39

For mig bliver det uafgjort mellem Sony og Microsoft, med Nintendo på sidste pladsen. Modnation Racers så fedt ud! Mario Kart + LBP = WIN!
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf sCWasP » 2. jun 2009 21:41

Diz- stort set alt fra microsoft var da leaked inden konferencen ? tror den eneste ting der ikke var leaked var Crackdown 2?
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Plaschke » 2. jun 2009 21:43

Jeg synes at det er forbrugerne der har vundet stort i denne E3 :D Men jeg må indrømme at MS havde mere WOWOW-AIAIAIAIII-Juhu effekt for mit vedkommende. Måske især fordi der var så få lækkede oplysninger..
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf Diz- » 2. jun 2009 21:47

sCWasP skrev:Diz- stort set alt fra microsoft var da leaked inden konferencen ? tror den eneste ting der ikke var leaked var Crackdown 2?


synes ikke det var det samme. Se fx trico videoen der nærmest var leaked i sin fulde format mod ms's splinter cell der var 10 sek lang.
Diz-
Niveau 5
 
Indlæg: 1048


Indlægaf Plaschke » 2. jun 2009 21:51

sCWasP skrev:Diz- stort set alt fra microsoft var da leaked inden konferencen ? tror den eneste ting der ikke var leaked var Crackdown 2?


Arh... :? Facebook? last.fm? Videomarketplace i dk? Projekt natal (der har været tynbenede rygter ja men jeg har da ikke set noget der har været et decideret leak)? MGS? Jeg vil mene de gjorde det ret flot. Jeg kan desuden godt lide de ikke fyrede alle mulige salgstal af.
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf bjaelkesex » 2. jun 2009 21:54

Der var billeder af kameraet på nettet inden E3.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf sCWasP » 2. jun 2009 21:56

de ting der ikke havde decideret leaks, havde der været masse rygter om igennem lang tid.
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Diz- » 2. jun 2009 21:58

plasche ja enig i det med salgstal.

btw. til dem som har en ps3 så er psnstore blevet brushed lidt op. fået en ny stil, lyde og nogle nye funktioner..
Diz-
Niveau 5
 
Indlæg: 1048


Indlægaf Anastacio » 2. jun 2009 22:02

Vi viste som sådan meget af det vi fik:

- Crackdown 2
- Forza Motorsport 3 cockpit-view
- PSP Go
- Gran Turismo PSP
- The Last Guardian
- Metal Gear Solid: Peace Maker
- Metal Gear Solid: Rising
- Project Natal
- Sony Motion Wand

osv osv
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Competa » 2. jun 2009 22:04

I ved godt at det ikke er Realtime Worlds der laver Crackdown 2 ik'?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf bjaelkesex » 2. jun 2009 22:07

Det er stadig en masse af folkene bag det originale Crackdown, som også arbejder på 2'eren.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Competa » 2. jun 2009 22:09

Jeg håber bare de ikke fucker det op.
Vis de gør, blir jeg trist :(
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf bjaelkesex » 2. jun 2009 22:41

I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Major Oblivious » 2. jun 2009 22:43

Enig.. Syns 1´eren var super morsom på en absolut ikke-seriøs måde, så der må gerne være lidt mere substans i to´eren.. Det er krævet..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster