Xboxlife forum

Resident Evil 5 : Unlockables, Guides, Hints, etc etc

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Resident Evil 5 : Unlockables, Guides, Hints, etc etc

Indlægaf Anonymous22 » 18. mar 2009 01:06

Da en kammerat og jeg er faldet pladask for dette geniale co-op spil, ønsker vi at få alt det info vi kan få skrabet sammen..

Hvad er jeres favorit våben, og hvorfor?

Hvad har i åbnet op for, og hvordan?

Kender i nogle gode fif til hvordan man kan tjene lette penge og få "S" scores?

Diamanter og emblemer, hvor er de?
----------------------------------------------
Link gerne til andre sider som har guides osv, men vi håber at i har jeres egne oplevelser som i vil dele med os:)
Anonymous22
 


Indlægaf charmetrold:24 » 18. mar 2009 07:23

I skal holde udkig efter små skattekister og store kasser hvor i skal være to til at skubbe låget af, eller skal de nakke ham med kæmpeøksen, i første bane, han giver en goldring værdi 5000..

mit fortrukne våben er et maskinegevær sig556. da det kun mangler at blive bedre med reloadtime.

sig pistol den bruger jeg også da den er god på alle punkter.
charmetrold:24
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Rechain » 18. mar 2009 07:31

Ellers ka I også tjekke for mere information her > http://www.gamefaqs.com/console/xbox360 ... 29197.html <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Durazell » 18. mar 2009 10:31

ja ja spil igennem og få opgraderet alle våben. Så få du mulighed for at få gatling gun til Chris og bue og pil til Sheva, begge er unlimitted ammo.

Så har jeg to fuldt opgraderede L Haws, en til hver og med unlimited ammo. Chris har så fået S75 sniper riflen og så er de begge sådan set "good to go". De frie pladser på Sheva bruger jeg til at samle ting op. Gatling bruges mest til de horder som kommer løbende.

Nå ja og så selvfølgelig Chris i Safari og Sheva in Clubbing outfit. Skal lige have fundet alle emblemer få Sheva kan få tribal.

God jagt.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf Divi » 18. mar 2009 12:48

hvordan får man unlimted ammo, og gatlin gun.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf tue69 » 18. mar 2009 12:50

Divi skrev:hvordan får man unlimted ammo, og gatlin gun.


Når du har upgradet dine våben til max, så kan du gå ud i menuen, ind under "bonus features" og derefter bruge dine optjente Rank-points på at købe unlimited ammo - men kun til de våben der er upgradet til max!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Durazell » 18. mar 2009 13:21

Ja jeg har opgraderet alle våben fuldt ud. Og har prøvet at bruge dem alle sammen. Der skulle være våben som passer til individuelle spille stil.

Gatling Gun kan købes når VZ61 er fuldt opgraderet. Kun Chris kan benytte den.

Longbow kan købes når S75 er fuldt opgraderet.
Kun Sheva kan benytte den.

På ingen af disse våben kan du se damage. Så det er mest noget med at eksperimenterer. Longbow er stort set et one shot kill mod de fleste. Den overgår selv S&W 500Mag. (håndkanon) som har en damage på 5000!!

Gatlingen er kanon i små rum med mange fjender, høj damage og kugler over det hele. Ikke særligt nøjagtigt.

Mange bruger S&W 500, men jeg foretrækker L.Hank med unlimited ammo, for den giver 3000 i damage og du kan let får to skud ind på samme tid som det tager at skyde et godt skud med S&W 500. Samtidig er rekyl lettere at håndterer.

Næste trin for mig i Resi5 er at få spillet igennem på Amatør for at få alle BSAA skilte, så jeg kan få de næste to uniformer til min gennemspilning på Veteran. Åber også her at finde de sidste skatte, så er der også lukket for de to achievements.

EDIT: og det skal gøres under 5 timer for at få rocket launcher med ulimited ammo!!

Og så tilbage til Tue ;-)
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf migums » 18. mar 2009 14:46

Hvilken styreform bruger I in-game? Personligt bruger jeg Type B, men det er udelukkende fordi den er en kopi af kontrollen fra Resident Evil 4. Den virker godt for mig, men jeg kom til at tænke på hvad alle andre mon bruger?

Ser I nogle pros eller cons ved de forskellige typer?
Inkarneret Nintendo fan lige fra NES-tiden :D
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf Anonymous22 » 18. mar 2009 20:26

Lækkert gutter;)
tror vi er blevet enige om at vi begge skal have L.Hawk fuldt opgraderet med unlimited ammo:)

Tak Durazell for dine indlæg;)
Anonymous22
 


Indlægaf HunkyDory » 18. mar 2009 21:03

Durazell skrev:Longbow kan købes når S75 er fuldt opgraderet.
Kun Sheva kan benytte den.


Hmm. Det vil sige at man kun kan bruge den, hvis man spiller Co-op? Det lyder da langt ude.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Mr Durden » 18. mar 2009 22:47

HunkyDory skrev:
Durazell skrev:Longbow kan købes når S75 er fuldt opgraderet.
Kun Sheva kan benytte den.


Hmm. Det vil sige at man kun kan bruge den, hvis man spiller Co-op? Det lyder da langt ude.


Når først du har gennemført spillet en gang, står det dig frit at vælge Sheva i singleplayer :)
Mr Durden
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf HunkyDory » 19. mar 2009 07:06

Mr Durden skrev:
HunkyDory skrev:
Durazell skrev:Longbow kan købes når S75 er fuldt opgraderet.
Kun Sheva kan benytte den.


Hmm. Det vil sige at man kun kan bruge den, hvis man spiller Co-op? Det lyder da langt ude.


Når først du har gennemført spillet en gang, står det dig frit at vælge Sheva i singleplayer :)


Feeeedt! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Durazell » 19. mar 2009 10:55

Ja, det er faktisk cool at spille Sheva. Du kommer så til alle de steder hvor Chris hjælper Sheva over, så der er lige lidt ekstra at udforske. Nu har jeg fundet alle emblemer og det giver (udover en achievement) et nyt outfit til Sheva hvor hun er i Tribal kostume. Det ser faktisk rent cool ud. Chris holder jeg i Safari kostume. Jeg synes ikke ST.A.R.S. kostumet er noget særligt.

Og ja, så er jeg en rigtig slem dreng så jeg har udnyttet at man i multiplayer, selv på samme konsol kan give items til Chris uden at miste dem fra Sheva. Det kræver ca. 900.000 at få alle våben og opgraderinger.

Her er beskrivelsen på YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=lvp-ZMsy ... re=related

Jeg har 45 guld æg i mit inventory, og det har jeg fundet ved at tage ud til ø'en i midten der hvor der er 5 høns. Vent lidt og der kommer et guld æg. Skyd alle sammen tage ud i båden ind igen og så er alle høns tilbage med flere æg.

Og så nåede jeg under 5 timer for hele spillet i Amatør så nu er der fest med Rocket Launcheren med Infinite Ammo.

Så er det vist tid til at finde de sidste 8 skatte jeg mangler.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf migums » 19. mar 2009 11:18

Er det noget du har mulighed for at dupe over til mig real quick? pretty please :roll:
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf Durazell » 19. mar 2009 11:24

Jeg er på igen i aften, så send mig en Friend Req. så skal du få nogle æg - din dovne hund ;-)
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron