Xboxlife forum

Resident Evil 5 : Unlockables, Guides, Hints, etc etc

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Hertzblut » 10. apr 2009 08:57

Tbigum skrev:
Hertzblut skrev:
Tbigum skrev:Når nu man skal have rocket launcher med unlimited ammo, kan man så godt bare løbe hvert chapter igennem og få en S-rating, og behøver alle chapters at være gennemført med S-rating på en sværhedsgrad, jeg mener om man kan tage nogle af chapters på amatør og andre på veteran, så længe man bare får S-rating?


Rocket Launcher med unlimited ammo får du ikke ved S ratings. Den får du ved st gå gennem spillet på under 5 timer. Der ksn du bare replay chspters så du samlet kommer under de 5 timer. Det skal selvfølgelig være på samme sværhedsgrad .

S rating på alle baner giver bare mulighed for at købe den sidste figur. :)


Nu kan jeg ikke lige huske det, men hver bane har en maks. tid man skal klare den på, for at få en S-rating, så jeg gik ud fra, at man automatisk klarede spillet på under 5 timer, så længe man bare får en S-rating?


Det tror jeg roligt du kan regne med :) Det er i al fald ikke svært at komme under tiden .
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Tbigum » 10. apr 2009 08:59

Hertzblut skrev:
Tbigum skrev:
Hertzblut skrev:
Tbigum skrev:Når nu man skal have rocket launcher med unlimited ammo, kan man så godt bare løbe hvert chapter igennem og få en S-rating, og behøver alle chapters at være gennemført med S-rating på en sværhedsgrad, jeg mener om man kan tage nogle af chapters på amatør og andre på veteran, så længe man bare får S-rating?


Rocket Launcher med unlimited ammo får du ikke ved S ratings. Den får du ved st gå gennem spillet på under 5 timer. Der ksn du bare replay chspters så du samlet kommer under de 5 timer. Det skal selvfølgelig være på samme sværhedsgrad .

S rating på alle baner giver bare mulighed for at købe den sidste figur. :)


Nu kan jeg ikke lige huske det, men hver bane har en maks. tid man skal klare den på, for at få en S-rating, så jeg gik ud fra, at man automatisk klarede spillet på under 5 timer, så længe man bare får en S-rating?


Det tror jeg roligt du kan regne med :) Det er i al fald ikke svært at komme under tiden .


Men man kunne ikke blande sværhedsgrader?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Hertzblut » 10. apr 2009 10:08

Tbigum skrev:
Hertzblut skrev:
Tbigum skrev:
Hertzblut skrev:
Tbigum skrev:Når nu man skal have rocket launcher med unlimited ammo, kan man så godt bare løbe hvert chapter igennem og få en S-rating, og behøver alle chapters at være gennemført med S-rating på en sværhedsgrad, jeg mener om man kan tage nogle af chapters på amatør og andre på veteran, så længe man bare får S-rating?


Rocket Launcher med unlimited ammo får du ikke ved S ratings. Den får du ved st gå gennem spillet på under 5 timer. Der ksn du bare replay chspters så du samlet kommer under de 5 timer. Det skal selvfølgelig være på samme sværhedsgrad .

S rating på alle baner giver bare mulighed for at købe den sidste figur. :)


Nu kan jeg ikke lige huske det, men hver bane har en maks. tid man skal klare den på, for at få en S-rating, så jeg gik ud fra, at man automatisk klarede spillet på under 5 timer, så længe man bare får en S-rating?


Det tror jeg roligt du kan regne med :) Det er i al fald ikke svært at komme under tiden .


Men man kunne ikke blande sværhedsgrader?


for at få tiden ned? Det ved jeg faktisk ikke :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Shreik » 10. apr 2009 10:11

De 5 timer skal være på en diff., men S kan være på alle :)
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf krig » 10. apr 2009 10:30

yup..

mangler kun S rating på en for at få den sidste figur :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf Tbigum » 10. apr 2009 10:45

Shreik skrev:De 5 timer skal være på en diff., men S kan være på alle :)


Ok, så kan jeg ligeså godt blive på veteran, da jeg allerede har et par S-ratings der. :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf krig » 10. apr 2009 15:34

I Versus!!??

Hvorfor kan jeg kun vælge Chris og Sheeva?
jeg har alderede unlocked dem alle i Mercenaries
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf Tbigum » 10. apr 2009 15:48

krig skrev:I Versus!!??

Hvorfor kan jeg kun vælge Chris og Sheeva?
jeg har alderede unlocked dem alle i Mercenaries


Du skal købe de nye characters til versus for dine exchange points, man kan ikke bruge dem man unlocker i mercenaries.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf krig » 10. apr 2009 16:45

Tbigum skrev:
krig skrev:I Versus!!??

Hvorfor kan jeg kun vælge Chris og Sheeva?
jeg har alderede unlocked dem alle i Mercenaries


Du skal købe de nye characters til versus for dine exchange points, man kan ikke bruge dem man unlocker i mercenaries.


ahh Tak!

den havde jeg lige overset :wink:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf WraithDK » 11. apr 2009 18:23

Nogen der skulle være flinke nok til at ville give mig et råddent æg? På forhånd tak :) Bare send en besked over boxen, eller i PB :)
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster