Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf A42Merlin » 19. mar 2014 12:12

Omega DLC'en til ME3 klaret :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 31. mar 2014 20:42

Level 50 i Titanfall ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 1. apr 2014 00:09

Undgik deaths i Magrunner Dark Pulse act 3. På andet forsøg. Det holdt hårdt og blev kun reddet af back save i mit cloud drive. Phew. Glad for at det lykkedes!
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Da Senzai » 3. apr 2014 19:48

Jeg fik endeligt prøvet Summoner Wars med min kammerat, Good Guy Torben.

Nøj, hvor er det fedt! Klart bedre end jeg troede, og det lader til, at jeg endeligt har fundet et godt 2-spiller spil, som vi kan spille.

Jeg har nemlig verdens mindste play-group (der tilmed består af ikke-gamere). Vi spiller kort en gang om ugen i ca. 2-3 timer. GGT (Good Guy Torben) deltager hver gang, mens de to andre er med de gange de kan.

Det betyder, at vi altid er mellem 2-4 personer. Når vi er 4 kører vi Munchkin. Er vi tre spiller vi Sentinels of the Multiverse (= Verdens bedste spil. Straight up, Yo.) Jeg har længe ledt efter et godt spil til når vi kun er to.

Vi har prøvet lidt forskelligt. Sentinels er nu sjovest, når man er tre, og Pathfinder ACG er generelt fesent, og så ligger gameplayet tæt op ad Munchkin. Jeg har også Wiz-War og Relic, men der skal man helst være flere.

Jeg har selvfølgelig Uendeligt mange Magic-Kort og de fleste Netrunner kort, men de to spil virker fjollet at spille mod folk, der ikke spiller dem, og så bliver det ikke bedre af, at de er Deck-buildere. Meningsløst at sidde to mennesker at bygge decks mod hinanden :P.

Men! Så fik jeg øje på Summoner Wars, og det så cool ud. Det er et kortspil med massere af forskellige Pre-made ready to play factions, der spiller forskelligt og balancen er også fornuftig. Der kan, hvis man meget gerne vil, inkorporeres lidt deckbuilding via re-inforcements packs, men det er slet ikke noget, der er nødvendigt i samme grad som CCG og LCG´er, og på vores casual niveau fungerer det ligeså godt uden, og vi får massere af variation i de pre-made factions.

Selve spillet minder lidt om skak, sat i en fantasy-verden. Dine figurer har særlige evner, og så er der et resource-management system, der fungerer super. Spillet går ud på at dræbe din modstanders leder, kaldet Summoner, og så har du vundet.

Vi havde kun tid til to spil idag, men de var sjove og gav et godt indtryk af spillet.

GGT spillede Vargath, der er en form for Beastmen/Minotaurere, og jeg fyrede den af med Deep Dwarves. De er dværge, og bor dybt inde i bjerget.

Jeg vandt første spil, og Good Guy Torben vandt andet spil. Jeg kom til at stikke snuden lidt for langt frem med min summoner, hvorefter Torbens Rusher-Vargaths, så deres snit til løbe over og få smasket hans liv et godt stykke ned. Jeg fik dog skudt Torbens Rushere med mine Gem Mages, og byggede så en mur foran min leder, og satte figurer ved siden af ham, så han var i sikkerhed. Eller det troede jeg. Torben Summonede så bare en Vargath, der red på en kæmpe-øgle, hvorefter han så trampede sig igennem mit menneskelige skjold, og joggede herefter min leder ihjel. Game Over, mand.

Fedt spil, og jeg er glad for at have fundet noget, der lader til, at kunne blive vores to-player spil, de gange resten af vores lille gruppe ikke har tid.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 3. apr 2014 22:00

Selv om jeg ikke er troende, så beder jeg alligevel til Lord Alla i aften...- For med hjælp fra ham har jeg langt om længe fået achievmenten "Medic!" i Dead Space 3.

Tak, Lord Alla
http://www.xboxlife.dk/profile/6866
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 4. apr 2014 11:05

Efter et par forsøg klarede jeg hovedmissionen i Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes. Hold da kæft hvor laver Kojima gode mellemsekvenser. Man kan klandre manden for mange ting, og man skal være helt velkommen til at kalde spillet for en glorificeret demo, men hold da kæft hvor er det smukt, gameplayet er skønt og det er en hel fantastisk lille historie mellem Peace Walker og Phantom Pain. Virkelig, virkelig et skønt spil, og jeg glæder mig til at spille igennem det et par gange til.
Det er meget spøjst. for på trods af længden, og prisen på et halvt retail-spil, så er det en oplevelse jeg kun kan anbefale. Har man spillet Peace Walker er der ingen vej udenom.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 4. apr 2014 12:19

Mysticurse skrev:Selv om jeg ikke er troende, så beder jeg alligevel til Lord Alla i aften...- For med hjælp fra ham har jeg langt om længe fået achievmenten "Medic!" i Dead Space 3.

Tak, Lord Alla
http://www.xboxlife.dk/profile/6866


Haha, det var en hyggelig session. Jeg tror, jeg holder dig op på den her Pure Survival gennemførelse :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 4. apr 2014 12:29

Lord Alla skrev:Haha, det var en hyggelig session. Jeg tror, jeg holder dig op på den her Pure Survival gennemførelse :-)

Det var det uden tvivl ja ;-) Jamen det skal vi da nok finde udf en gang hvor vi begge har et par dage fri til det :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Reinhold » 14. apr 2014 17:44

Fik endelig "War Stories..."-achievement i Warface :) Nemme coop-baner i dag
Senest rettet af Reinhold 14. apr 2014 17:47, rettet i alt 1 gang.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 14. apr 2014 17:47

Jeg fik genemført The Darkness 2 på Game+ =D> =D>
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Khazmir » 14. apr 2014 19:34

Fik endelig has på 500 kills i World of tanks og dermed gennemført spilet.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 15. apr 2014 14:19

Satte verdensrekord på Waterworks-banen i Trials Fusion :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 15. apr 2014 14:47

heinstach skrev:Satte verdensrekord på Waterworks-banen i Trials Fusion :-)


Men det udkommer da også først i morgen, gør det ikke? :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 15. apr 2014 14:54

TerrificFalcon skrev:
heinstach skrev:Satte verdensrekord på Waterworks-banen i Trials Fusion :-)


Men det udkommer da også først i morgen, gør det ikke? :)


Jo! Min eneste chance for nogensinde at sætte en rekord i Trials. Ret nemt, når der på mange baner kun er 2-3, der har spillet :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Da Senzai » 15. apr 2014 15:00

^------ +1 like.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster