Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 21. sep 2011 20:14

Nådada - jeg synes ellers at Somebody Stop Me og He's a Wrecking Machine var nogen af de sjoveste singleplayer-achievements, :). Og så er der jo også en faktisk meget fint T-shirt ens Avatar kan bære, når man lige har fået alle 1000 gamerscore - synes sgu det er fedt at få sådan en dejlig lille gave, når man er færdig med noget så fedt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Macheta » 21. sep 2011 20:18

Fik klaret Gears of War 3 i Coop på Hardcore, hvilket ikke er en skid 'Hardcore. Forhåbentlig vil Insane give lidt mere igen.

Men ellers var det en fuldt ud tilfreds oplevelse, den bedste og længste kampagne jeg har prøvet i GoW-Serien. Glæder mig til at skulle igennem det igen, andre kan godt glæde sig.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf maagaard90 » 21. sep 2011 20:27

TerrificFalcon skrev:Nådada - jeg synes ellers at Somebody Stop Me og He's a Wrecking Machine var nogen af de sjoveste singleplayer-achievements, :). Og så er der jo også en faktisk meget fint T-shirt ens Avatar kan bære, når man lige har fået alle 1000 gamerscore - synes sgu det er fedt at få sådan en dejlig lille gave, når man er færdig med noget så fedt.


"In any Destruction Event earn 5 Lights and land every Bolt" er jo stort set umulig. Har brugt adskillige timer på den uden at være i nærheden af at klare den :P
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Syro_Str0m » 22. sep 2011 00:57

Tjo jeg fik kun lige spillet lidt too human men var nu ganske godt :P

Fik solgt min 2h mace og byttede ud med 1h sværd fordi jeg læste forkert og har igen penge til at købe et 2h våben lige pt

Også fik jeg Human bio engineer "epic" plasma gun som jeg ikke kan huske hvad hedder nu

OG! kom på ca 6150 item drops ikke dårligt :D gik dælme også godt med at nakke monstre :P så jeg er klar igen i morgen til at gi røv :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf spif2001 » 22. sep 2011 08:14

Ligger syg så har lidt gaming tid i disse dage. Kom igennem Dead Island i går - næsten SP hele vejen - og i dag fik jeg færdiggjort Deus Ex: Human Revolution, så jeg er klar til DLC.

Nu tror jeg, at jeg napper en omgang Fallout: New Vegas. Det nyeste DLC skal jo lige afprøves. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2011 08:25

maagaard90 skrev:
TerrificFalcon skrev:Nådada - jeg synes ellers at Somebody Stop Me og He's a Wrecking Machine var nogen af de sjoveste singleplayer-achievements, :). Og så er der jo også en faktisk meget fint T-shirt ens Avatar kan bære, når man lige har fået alle 1000 gamerscore - synes sgu det er fedt at få sådan en dejlig lille gave, når man er færdig med noget så fedt.


"In any Destruction Event earn 5 Lights and land every Bolt" er jo stort set umulig. Har brugt adskillige timer på den uden at være i nærheden af at klare den :P


Ahh, det synes jeg nu ikke - men den er voldsomt udfordrende. Tror kun det tog mig en halv-dedikeret aften, på et af de første events, :). Man skal bare forsøge at line dem op, så man kan skyde flere med en Bolt, så er man godt på vej, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 22. sep 2011 09:25

Fik gennemført Lonesome Road i går aftes. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf mozze89 » 22. sep 2011 09:54

Jeg blev færdig med LOTR: Conquest igår :)
mozze89
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike.B » 24. sep 2011 19:56

lidt i Gears 3
Judge, Jury and Executioner og Respect for the dead

Welcome to Beast mode, Welcome to Horde mode.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Gajda » 24. sep 2011 21:20

fik gennemført gow3
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Rotator » 7. okt 2011 22:25

Fik fjernet den sidste bronze-medalje i Trials HD

Jeg har taget medaljer på alle baner og i alle turneringer og nu er der altså ingen bronze tilbage.
Næste skridt er så at udrydde de 22 sølv-medaljer.

Platinum = 5
Gold = 90
Silver = 22
Bronze = 0


Gad vide om jeg kan nå mindst guld på alle baner før Trials Evolution kommer :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 7. okt 2011 22:32

Haha, Rotator, det er fandeme godt klaret!

Jeg fik selv lige taget 2 Awards i Sega Bass Fishing (hvor er de bare idiotiske, i alle Dreamcast-genudgivelserne...), et par fjer i Assassin's Creed 2 og en enkelt mission i Halo Wars (begge to fra biblioteket, med henblik på lige at fange de sidste achievements i AC2 og at klare Act 2 i HW, så jeg kan få EVA Avatar hjelmen i Halo Waypoint, :)).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Rotator » 7. okt 2011 22:43

Aktiv dag, Bjarne :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 7. okt 2011 22:44

Rotator skrev:Aktiv dag, Bjarne :D



Haha, ja, men du skal lige tænke på, at det tog 5 timer at få de der Awards... Fem timer hvor 360'en stod i tomgang, mens jeg drak bajere og spillede pool, :lol:
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf MutantFoodStamp » 10. okt 2011 23:48

Fik gennemført Rage, virkeligt et fedt spil
Spoiler! :
men slutningen var noget skuffende
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron