Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lowlandet » 17. dec 2013 16:37

30 Platinum Medaljer i GTA Online + Level 70 :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mitzurugi » 17. dec 2013 20:57

Lowlandet skrev:30 Platinum Medaljer i GTA Online + Level 70 :D

"Ja, vi har gået lidt efter dem" :^o Hehe.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lowlandet » 17. dec 2013 21:46

Mitzurugi skrev:
Lowlandet skrev:30 Platinum Medaljer i GTA Online + Level 70 :D

"Ja, vi har gået lidt efter dem" :^o Hehe.


Billede
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 20. dec 2013 00:35

Har arbejdet videre på guld i sp missioner - eller rettere trangers and freaks. Mangler kun rampages, overvejer at skippe dem og hoppe tilbage til historiemissionerne...
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lowlandet » 20. dec 2013 00:54

Twinkling skrev:Har arbejdet videre på guld i sp missioner - eller rettere trangers and freaks. Mangler kun rampages, overvejer at skippe dem og hoppe tilbage til historiemissionerne...


Hvor mange mangler du så?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 20. dec 2013 20:08

Fik gennemført Far Cry 3: Blood Dragon - æv havde håbet det var bedre, men det var så også på baggrund af hvor sindsygt awesome, Far Cry 3 var..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 21. dec 2013 23:47

Så fik jeg gennemført Episode 1 i den nye Walking Dead sæson. Damn, et mesterværk. Season Pass købt instantly.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 22. dec 2013 01:49

Skal til at forlade level 3 i State of Deacy, Breakdown, men min have står stille (hvem der fatter det)...
PS: Jeg er ovenpå pt. med high spirit og gode cardiofolk :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf freaky maniac » 22. dec 2013 12:08

Fik i går 1000 gamerscore i fifa 14 næsten for nemt syns jeg
freaky maniac
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf freaky maniac » 22. dec 2013 12:14

Nå ja har da helt glemt lavede 1000 point i williams classic pinball tilbage i oktober det er jeg selv ret stolt af det ik ret mange som har alle 1000 i det spil det krævede virkelig skills dejligt der stadig er udfordrende spil tilbage :) jeg os den eneste på det her site der har 1000 point i det nr 2 har 600 :)
freaky maniac
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf OldTymer72 » 23. dec 2013 11:37

alle achievements i state of decay incl. dlc - tog 100 år! :p
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 23. dec 2013 13:04

Klarede de 3 første kapitler i Max: The Curse of Brotherhood. Superfedt spil - glæder mig til at ramme de 1000 gamerscore om et par dage :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 24. dec 2013 01:47

Uh, skal også få købt Max. Det ser rigtig godt ud.

Anyway, har spillet en del Saints Row IV - feeeeedt spil. Fik gennemført Enter The Dominatrix for et par dage siden, og klarede lige jule-DLC'en, How the Saints Saved Christmas :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Da Senzai » 24. dec 2013 13:34

Jeg fik samlet en gammel-magisk bog op, som jeg skulle hente og bringe tilbage i Dragon´s Dogma. Problemet er lidt på min rejse hen til bogen døde halvdelen af mit Party. Lige nu står jeg med bogen i hånden. Problemet er bare, at jeg er omringet af Banditter og Ulve og ikke kan komme helskindet tilbage med bogen. Jeg har brugt alle mine urter og spist de fleste af mine swampe. Har forsøgt 4 gange nu at stikke af til den nærmeste by - men alle gangene er jeg blevet dræbt! Argh!

Dragons Dogma: Dark Arisen er fucking fedt! og klart bedre end jeg havde regnet med. Jeg har hele tiden synes, at det så spændende ud, men alligevel havde jeg ikke købt det fordi, at jeg synes at spil som Skyrim er noget fis og pænt kedelige - men liiiige det her spil. Er virkeligt fedt! Intens stemning og awesome party-system, rigtigt fede kamp-mekanikker og monstre, der bare gennemtæsker dig, så snart de har muligheden.

Jeg kan kun anbefale alle at prøve Dragons Dogma: Dark Arisen. Så har I et rigtigt fedt spil at give jer ikast med, mens I ligesom jeg, venter på Xbox One. Eller bare har lyst til et nyt fedt spil.

Nå, ja og add my lige som ven, når I har købt det ^_^

Dark Arisen udgaven er hele Dragons Dogma grundspillet plus alt DLC, og diverse forbedringer.



Der er både engelske og japanske stemmer med I Dark Arisen udgaven ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 24. dec 2013 15:13

Mit level 4-community er klar til at rejse, men jeg mangler en challenge (50 kills med en assault rifle). Jeg synes selv, at jeg har gennemrodet level 1-4, men ingen fucking assault rifle endnu...
Nu her mellem jul og nytår vil jeg prøve at tage andre enclaver ind - selvom de har vanvittige dårlige stats, men der skal vel være plads til alle. Håbet er, at en af dem bærer en assault rifle, hvilket vil redde vedkommendes liv. Alle uden en assault rifle ryger ud omgående :-) Hvis ingen har en assault rifle, så må level 5 gennemrodes. Det bliver dog svært, da antallet af zombies efterhånden er ret svimlende. Der skal ganske lidt til, før man er omringet af 15-20 stykker... Så hedder det snacktid, og så afsted i sprint mod enten en mur, tårn eller bil.
Glædelig jul!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster