Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf maagaard90 » 5. nov 2013 08:55

Da Senzai skrev:Nej, jeg synes bare, at det er fjollet at bruge 80K på et item i vægtklasse 1. Jeg synes, at stjernene havde været lidt bedre brugt på et våben i klasse 8+ :P


Hvis jeg havde gjort det, så var jeg nok nærmere ramt 120.000. Jo højere vægtklasse, des mere koster det at opgradere - og des sværere er det at få fat i den samme ting.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Da Senzai » 5. nov 2013 17:11

Ja, men så havde du haft et spilbart våben ^_^.

Du behøver ikke "forsvare" dit valg. Det er derfor jeg forsøgte at lade den være med et "okay :P"
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2013 22:46

Fik gennemført Worms Ultimate Mayhem :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Da Senzai » 14. nov 2013 21:37

Terrificy og jeg fik spillet en solid omgang Co-op i Sentinels of the Multiverse.

I det bedste spil var vi på jagt efter den tids-og dimensionsrejsende pirat La Capitan, der havde gemt sig i den vilde vesten år 1883!

Terrificy spillede som Teknopaten Unity, der kan bygge en mekaniske robotter. Med sig havde han også Chrono-Ranger, den tidsrejsende dusørjæger.

Selv var jeg den avancerede og intelligente robot Omnitron X, og Scholar - en middelaldrende fyr, der tilfældigvis har fundet the Philosophers Stone.

Den var en lang og sej kamp, men til sidst lykkedes det os at få has på Kaptajnens - hvad der synes som - uendelige hær af modbydelige pirater. Der var dog lidt krise, da vi midtvejs inde i spillet fandt ud af, at tidsportalen, der skulle fås os hjem var ved at lukke. Så var vi ligepludseligt meget on the clock, da vi ville risikere at strande i 1883 for evigt, hvis vi ikke fik tæsket kaptajnen i tide! Det gjorde vi heldigvis med lidt hjælp fra et par Cowboys og et par vogne med dynamit.

Sentinels of the Multiverse er et alletiders spil, der sagtens kunne gå hen og blive mit nye yndlingsspil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 17. nov 2013 16:13

Jeg fik endelig min Witch Doctor i Diablo op på lvl 60, og dermed 25G til mig :-D :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 17. nov 2013 21:30

Gennemførte WET på PS3 for nogen år siden, og gik lige igennem det igen her i weekenden på Xbox 360. Super fedt spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 18. nov 2013 13:04

Så fik jeg sørme lige slagtet Diablo på "Hell Mode"... Så mangler jeg bare "Inferno Mode".
Synes selv det er ret godt klaret, da jeg først købte spillet her den 1. November :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 20. nov 2013 14:19

Har lige med hjælp fra Diablo 3 tjent nok "G" op, så nu er jeg lige rundet de 70000G :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 20. nov 2013 14:23

Fik forleden kørt store dele af The Citadel DLC igennem (Mass Effect 3). Måske det bedste DLC der er lavet på X360
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 20. nov 2013 14:27

tue69 skrev:Fik forleden kørt store dele af The Citadel DLC igennem (Mass Effect 3). Måske det bedste DLC der er lavet på X360

Jeg kan se den koster 105 kr...- Er der nok gameplay i det til at den er de 105 bobs værd? Har nemlig flere gange overvejet at smide mit ME3 i maskinen igen ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 20. nov 2013 14:59

Mysticurse skrev:
tue69 skrev:Fik forleden kørt store dele af The Citadel DLC igennem (Mass Effect 3). Måske det bedste DLC der er lavet på X360

Jeg kan se den koster 105 kr...- Er der nok gameplay i det til at den er de 105 bobs værd? Har nemlig flere gange overvejet at smide mit ME3 i maskinen igen ;-)


Der er 5 timers gameplay+ mere, og hvis du er Mass Effect fan, så er det et must. Der er SÅ meget fanservice i den DLC pakke, og så er det én af de få kapitler indenfor spil, hvor der er tale om dialoger og episoder, som oprigtigt er sjove.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 20. nov 2013 15:39

tue69 skrev:Der er 5 timers gameplay+ mere, og hvis du er Mass Effect fan, så er det et must. Der er SÅ meget fanservice i den DLC pakke, og så er det én af de få kapitler indenfor spil, hvor der er tale om dialoger og episoder, som oprigtigt er sjove.

Jamen så ved jeg da godt hvad jeg skal bruge penge på her til den første ;-) Synes nemlig Mass Effect er rigtig fedt, men havde jo gennemført spillet, så mangler jo noget nyt...- En fin lille kalendergave til mig selv :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Michelve » 20. nov 2013 17:13

Mysticurse skrev:
tue69 skrev:Fik forleden kørt store dele af The Citadel DLC igennem (Mass Effect 3). Måske det bedste DLC der er lavet på X360

Jeg kan se den koster 105 kr...- Er der nok gameplay i det til at den er de 105 bobs værd? Har nemlig flere gange overvejet at smide mit ME3 i maskinen igen ;-)


Tror nok den var på tilbud til 50 kr eller mindre for ikke så lang tid siden, mon ikke de gamle DLC kommer snart på tilbud igen?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf freaky maniac » 21. nov 2013 17:30

Gennemførte forleden call of duty ghosts på veteran må sige jeg er godt skuffet over hvor nemt det var
freaky maniac
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 21. nov 2013 19:29

Michelve skrev:
Mysticurse skrev:
tue69 skrev:Fik forleden kørt store dele af The Citadel DLC igennem (Mass Effect 3). Måske det bedste DLC der er lavet på X360

Jeg kan se den koster 105 kr...- Er der nok gameplay i det til at den er de 105 bobs værd? Har nemlig flere gange overvejet at smide mit ME3 i maskinen igen ;-)


Tror nok den var på tilbud til 50 kr eller mindre for ikke så lang tid siden, mon ikke de gamle DLC kommer snart på tilbud igen?

He he, det ville da ikke være helt dårligt hvis det gjorde.... Så har jeg nemlig råd til mere end bare en ting som kalender gave :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron