Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 18. nov 2010 23:48

Og så fik jeg klaret Black Ops på veteran. Kæft en fed historie! :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mogwai » 19. nov 2010 00:16

CaptainKicker skrev:Og så fik jeg klaret Black Ops på veteran. Kæft en fed historie! :D

Klarede den på Regular. Synes det var meget sjovere end WaW, og fortællestilen var da dejlig forfriskende.

Dog sluttede historien underligt brat med noget latterligt rockagtigt musik. Og så skal man høre på Eminem i credits... Fail.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf mr Oliver DK » 19. nov 2010 00:17

fik færdiggjort Assassins Creed 2, meget passende da jeg endnu ikk har fået Brotherhood endnu, og alligevel ikk får det spillet før mandag :(
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 19. nov 2010 00:59

Kom lige godt halvvejs gennem Assassin's Creed: Brotherhood (har også taget nogle sidequests, men der er fandeme meget content ud over main storylinen), samt at jeg ramte level 16 i multiplayerdelen. Hold da kæft, hvor er det godt!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Macheta » 19. nov 2010 01:18

Fik taget alle side achievements i Black Ops, den eneste der står tilbage er at løbe fra et skib inden timeren når under 2.15 på veteran, skide irriterende achievement! Og så alle Zombie achievements.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Ganashatru » 19. nov 2010 03:28

Vestergaard skrev:Så fik jeg færdiggjort Oblivion incl. de skælvende øer.


Jeg har aldrig rigtig spillet noget fra The Elder Scrolls serien, med undtagelse af lidt "Morrowind", men jeg har kigget på "Oblivion" i lang tid. Via Amazon UK koster det kun £8, men bør jeg virkelig købe spendere hele £20, således jeg også får "The Shivering Isles" med?
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf MoorWen » 19. nov 2010 05:26

Fik lige neglet Black Ops på Veteran her i nat. Phew...
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fneribyen » 19. nov 2010 15:02

Macheta skrev:Fik taget alle side achievements i Black Ops, den eneste der står tilbage er at løbe fra et skib inden timeren når under 2.15 på veteran, skide irriterende achievement! Og så alle Zombie achievements.


Tror godt mig og Simon vil være med til Zombie achievements når du kommer i gang med dem, ved mindre du har samlet dig et hold Chimera? :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lancheis » 19. nov 2010 15:13

CaptainKicker skrev:Og så fik jeg klaret Black Ops på veteran. Kæft en fed historie! :D


Var der en historie i Black ops? Nå.. man lærer noget nyt hver dag. :)
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2010 15:17

fneribyen skrev:
Macheta skrev:Fik taget alle side achievements i Black Ops, den eneste der står tilbage er at løbe fra et skib inden timeren når under 2.15 på veteran, skide irriterende achievement! Og så alle Zombie achievements.


Tror godt mig og Simon vil være med til Zombie achievements når du kommer i gang med dem, ved mindre du har samlet dig et hold Chimera? :)


Ellers kan vi 3 bare ordne det, Martin. Så må du lette røven og komme til Silkeborg igen!... Ellers gør vi det bare online. ;-)

Lancheis skrev:
CaptainKicker skrev:Og så fik jeg klaret Black Ops på veteran. Kæft en fed historie! :D


Var der en historie i Black ops? Nå.. man lærer noget nyt hver dag. :)


Heh, havde hellere ikke forventet en historie i spillet, men jeg var egentlig godt underholdt af historien i forhold til tidligere Call of Duty spil ;-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fneribyen » 19. nov 2010 15:42

CaptainKicker skrev:
fneribyen skrev:
Macheta skrev:Fik taget alle side achievements i Black Ops, den eneste der står tilbage er at løbe fra et skib inden timeren når under 2.15 på veteran, skide irriterende achievement! Og så alle Zombie achievements.


Tror godt mig og Simon vil være med til Zombie achievements når du kommer i gang med dem, ved mindre du har samlet dig et hold Chimera? :)


Ellers kan vi 3 bare ordne det, Martin. Så må du lette røven og komme til Silkeborg igen!... Ellers gør vi det bare online. ;-)


Bare rolig Mike, for når du mindst venter det, er jeg back in town igen :lol:
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 19. nov 2010 21:17

Det emotionelle rollercoasterride der er Assassin's Creed: Brotherhood's storyline - lige nu roller creditsne, og jeg kan vidst bedst beskrive den oplevelse her med 4 bogstaver: GOTY.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2010 22:26

Kunne være man skulle skrive AC:Brotherhood på ønskesedlen her til jul. For det lyder positivt. :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf bR4NDT » 20. nov 2010 00:24

Er nået halvvejs i ac2, lånte af en ven her i forgårs. Havde prøvet 1'eren for lang tid siden, men blev ikke helt bidt af det. Men ac2, kæft jeg er blevet bidt af det!! Det er sindssygt fedt, skal helt klart have brotherhood! :D
FIFA 11 OG COD:BO!
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Macheta » 20. nov 2010 05:32

fneribyen skrev:
Macheta skrev:Fik taget alle side achievements i Black Ops, den eneste der står tilbage er at løbe fra et skib inden timeren når under 2.15 på veteran, skide irriterende achievement! Og så alle Zombie achievements.


Tror godt mig og Simon vil være med til Zombie achievements når du kommer i gang med dem, ved mindre du har samlet dig et hold Chimera? :)


Jamen det lyder da fint. Hvad siger du til i løbet af weekenden?, lige pt. har jeg ingen jeg skal hunte dem med.

Men selvfølgelig kun hvis der ikke står andre aftaler på bordet for dit og Simons vedkommende? :)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron