Xboxlife forum

Brothers in Arms: Hells Highway

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Brothers in Arms: Hells Highway

Indlægaf expose » 12. sep 2008 14:15

Jeg har set nogle nye gameplay videoer på Gametrailers og på IGN af dette spil, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken konsol jeg skal have det til nu. På IGN står der at gameplay videoerne er fra Xbox versionen men man kan se at ingame er det PS3 versionen på grund af knapperne.

Jeg er vildt meget i tvivl for har hørt lidt rundt omkring at PS3 versionen er pænest, men omvendt hvis der er mulitiplayer vil jeg jo helst have det til Xboxen.. Aargh!

Ved I noget jeg ikke ved? =)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf IX HerakleS XI » 12. sep 2008 14:52

Hvis man er glad for multiplayer så køb det for guds skyld til xbox'en :)

De gamle BIA spil, spillede jeg næsten mere multiplayer i end singel

bare min mening ;)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Vinterbird » 12. sep 2008 14:54

Vent til at se hvor det er pænest når det er ude? Men forvent ikke det er anderledes rent visuelt på nogle af platformene. 360 har været primær SKU, og det betyder med alt sandsynlighed at det kun er optimeret til PS3 bagefter, og de har ikke udviklet en motor til 360, ps3 og PC.

Spillet vil se ens ud på tværs af platformene.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Grind » 12. sep 2008 15:08

Multiplayer var sindsygt fedt i de gamle spil... Og går stærkt ud fra at det bliver noget af det samme i det nye.
Multiplayer man ikke bør undgå så det må blive til x360 ;)
Grind
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf IX HerakleS XI » 12. sep 2008 15:11

Har hørt at PS3 versionen af BIA mangler de 2 sidste baner, så du kan KUN købe det til xbox'en ;)

Har fået denne nyhed af nogle pålidelige venner! :)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Vinterbird » 12. sep 2008 16:05

IX HerakleS XI skrev:Har hørt at PS3 versionen af BIA mangler de 2 sidste baner, så du kan KUN købe det til xbox'en ;)

Har fået denne nyhed af nogle pålidelige venner! :)


Bare for at være på den sikre side (i tilfælde af folk misforstår noget), det var en joke og et ret ligegyldig en.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Competa » 12. sep 2008 16:36

Fuck jeg glæder mig :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf p1co9210 » 12. sep 2008 21:33

Jeg SKAL ha' det!

-til PS3 of course :D
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf Ceerial » 14. sep 2008 08:16

er der nogen der ved noget om multiplayer i spillet?

syntes ikke man har hørt noget om det
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf MopStyle » 14. sep 2008 08:22

Achievement listen afslører lidt omkring multiplayer.

Det "største" gamemode hedder ihvertfald capture. Ved ikke om det er det samme som conquest i Battlefield, men det lyder vel meget godt.
Der er også noget med at man vælger en leader efter en runde, tror jeg. Og så kan man få forskellige achievements som leader.

Der kommer ihvertfald 100% multiplayer - men hvor mange modes ved jeg ikke lige. Jeg køber dog primært BiA HH for singleplayeren. Men det kunne da være nice hvis MP også var grineren.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Khaine775 » 14. sep 2008 08:23

DailyOperator skrev:er der nogen der ved noget om multiplayer i spillet?

syntes ikke man har hørt noget om det


Det her var det eneste, jeg kunne finde efter min Google-rampage:

"Earlier the producer promised matches with up to 20 players, featuring destructible environments and complete tactical control of various squads. Now Ubisoft is claiming that the new redesigned multiplayer component will support more players in matches and will combine "all the intensity and accessibility of deathmatch with the squad-based gameplay that helped make Brothers In Arms famous".
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Lamsis » 14. sep 2008 08:46

Køb det dog til den konsol, som du har mest lyst til...
Jeg har bestilt det til min box hos Cool Shop til 374 kr. Og hvorfor den pris, når det ellers står til 476 kr??
Fordi jeg for lang tid siden søgte billigste pris, og fandt et site, der hedder Cavaldo.dk, der havde denne pris inkl. forsendelse. Skrev til Jacob på CS, hvorefter han gav mig denne favorable pris.
Men som sædvanlig får man kun glæde af et sådant tilbud, hvis man kan bevise, at en anden udbyder kan konkurere med deres priser.
Af en eller anden mærkelig årsag, koster det 599 til Ps3 hos Cavaldo, der ellers ikke er særlige billige.
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf MopStyle » 14. sep 2008 08:49

Lige til info så koster det 353,- hos Cavaldo nu.

http://cavaldo.dk/Default.asp?mode=showproduct&id=4352
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Lamsis » 14. sep 2008 08:53

Ja 353 plus forsendelse, så det ender på 374 kr, hvilket Cool Shop osse skal tilbyde det til, når man kan henvise til et billigere tilbud.
Jacob sagde, at hvis jeg bestilte det med det samme, ville jeg få det til den pris.
1,5 uge, så skal vi fandme spille det fedeste 2 ww Fps!
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf MopStyle » 14. sep 2008 09:00

Lamsis skrev:Ja 353 plus forsendelse, så det ender på 374 kr, hvilket Cool Shop osse skal tilbyde det til, når man kan henvise til et billigere tilbud.
Jacob sagde, at hvis jeg bestilte det med det samme, ville jeg få det til den pris.
1,5 uge, så skal vi fandme spille det fedeste 2 ww Fps!

Ja, men nu var det mest fordi du fik det til at lyde som om Cavaldo ikke havde den pris mere. Derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at den stadig var der ;) Jeg tror dog bare jeg køber direkte fra Cavaldo. Coolshop har jeg ikke alt for heldige erfaringer med.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron