Xboxlife forum

Ace Combat 6 Hit eller skidt?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf magneX » 5. dec 2007 23:00

Puha, synes sku godt nok det er svære. Kan ikke engang gennemføre den første mission. Flyver bare rundt og skyder de andre fly? hvor mange fly skal man endelig skyde før man har gemmenført den første mission?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Harkonnen313 » 6. dec 2007 16:37

Det er sku helt klart penegen værd..
Hvis man altså kan lide flyspil, crazy missioner og kaos xD ..

Men tænkte på om nogen af jer danskere er aktive online? - Jeg kan kun finde japanske spillere! -_-'
(og nogen gange nogen få englændere :P)
Harkonnen313
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Harkonnen313 » 6. dec 2007 16:39

magneX skrev:Puha, synes sku godt nok det er svære. Kan ikke engang gennemføre den første mission. Flyver bare rundt og skyder de andre fly? hvor mange fly skal man endelig skyde før man har gemmenført den første mission?


Du skal ødelægge alle "TGT" fly..
Der er ikke ret mange.. Det tog mig kun få minutter at klarer det på Normal.. (tog mig godt nok et par 4 timer for at klarer hele spillet på normal :P)

.. Det er nemt nok - du skal nok bare tage en toturial først xD
Harkonnen313
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf LinearZ » 6. dec 2007 16:43

magneX skrev:Puha, synes sku godt nok det er svære. Kan ikke engang gennemføre den første mission. Flyver bare rundt og skyder de andre fly? hvor mange fly skal man endelig skyde før man har gemmenført den første mission?

1'eren er nem nok (men spiller også på normal) ;)
Level 2 er godt nok lidt mere besværlig... "Ååh nej! bombefly! skynd dig at skyde dem! *bang bang* Åååh nej! bombefly i den anden ende af banen! Skyd dem!" og så kan man selvfølgelig ikke nå der hen før det er for sent. Tog mig 5 forsøg :lol:


Harkonnen313 skrev:Det er sku helt klart penegen værd..
Hvis man altså kan lide flyspil, crazy missioner og kaos xD ..

Men tænkte på om nogen af jer danskere er aktive online? - Jeg kan kun finde japanske spillere! -_-'
(og nogen gange nogen få englændere :P)

Spiller det da online :D
Det er jo lidt for fedt at flyve rundt og skyde andre ned ;)
EDIT: Især når man får et kill med machine gun! Giver da en dejlig følelse :D
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Harkonnen313 » 6. dec 2007 16:49

Den første svære bane jeg kom frem til var den bane hvor man skulle generobre byen... Tog mig 4-5 forsøg at smadre den idiot xD .. Jeg er igang med Hard nu.. og jeg har aldrig klaret mig i et spil så hurtigt.. Jeg er allerede ved 6. bane på lidt over en time :P


-Jeg synes aldrig man møder andre end japsere.. Og de er mega irriterende at spille med/mod! :S
Harkonnen313
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf LinearZ » 6. dec 2007 16:51

Man kan ikke snakke med dem... Men det er sgu også ligemeget ;)
Men tror nu de fleste jeg har spillet med er fra USA...
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Harkonnen313 » 6. dec 2007 21:30

LinearZ skrev:Man kan ikke snakke med dem... Men det er sgu også ligemeget ;)
Men tror nu de fleste jeg har spillet med er fra USA...


Man kan sagtens snakke med dem xD
Heldige dig.. Hvis man skyder en Japser ned - så kan man bare hører "AAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!" indtil de splatter ud på jorden!
Det gør ONDT at høre - skam også derfor jeg tabte ret hurtigt xD
Harkonnen313
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf LinearZ » 7. dec 2007 13:08

Har lige haft den mest hæsblæsende oplevelse på Live :D
1 mod 1... vi skiftedes næsten til at jagte hinanden og engang imellem fløj direkte mod hinanden. 5-6 gange fløj hans missiler LIGE forbi mig (lignede 50-100cm ;) ).
Ingen af os for ramt den anden.
Da tiden er ved at gå vil vi selvfølgelig begge meget gerne have et kill så vi flyver direkte mod hinanden og fyre alle de missiler af som vi nu kan. Alle misser men istedet flyver vi lige ind i hinanden :lol:

Det giver en hel ekstrem følelse når modstanderes missiler kun lige misser en. Noget der får spændingen helt op ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Harkonnen313 » 7. dec 2007 15:03

Genialt xD

Sidst jeg spillede online gik det helt galt xD
Jeg tabte stort! -.-'...
Sådan går det vel når man går direkte fra Halo 3 til Ace Combat 6 :P
Harkonnen313
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Niki Lauda DK » 7. dec 2007 17:21

Er der nogen der bruger flight-sticket ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf DJan.dk » 10. dec 2007 13:06

Nogen der er friske på noget Co-op?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Anastacio » 16. dec 2007 12:14

Den første svære mission jeg er nået til i Ace Combat 6 (anmeldereksemplar) er mission 9. Sig mig, hvad er det lige jeg der gør, at jeg nu har siddet i to dage og ikke er kommet videre?
Jeg har skudt alle de store fly ned og den største har jeg også taget mig af; skal alle de irriterende småfly så også skydes ned?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster