Xboxlife forum

1000/1000 tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Dark Cyborg » 26. apr 2010 15:51

Helt enig Cloudy.
Senest rettet af Dark Cyborg 26. apr 2010 15:54, rettet i alt 1 gang.
Følg mig på Twitter: @ZeroYoda.


Billede
Dark Cyborg
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf YaYo » 26. apr 2010 15:53

Cloudy skrev:Så så rolig nu folkens.

Simon har delvis ret i hans påstand ihvertfald så langt at det ikke er første gang du kommenterer når en skriver han er nr. 1,2 eller 3 i DK i et spil.

Jeg har det personligt sådan at stiller man ikke op for DK så er man ikke nr. 1,2 eller 3 i DK :)

Så kan du være nr. 1 i Zimbabwe eller andre steder på kloden :)

Xsoenx kan jo umuligt relatere til andet end det han kan læse ud fra de officielle sider.


Forstår godt hvad du mener :wink:
Xsoenx, kan ikk vide det, os derfor jeg skriver det :wink:
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Indlægaf fodbod1232 » 26. apr 2010 15:57

1000/1000 i splinter cell conviction :D
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


yo

Indlægaf Tr3piD » 26. apr 2010 16:11

så længe han bor i danmark.. så er det sku lige meget hvilket land han står hvor han er fra.. vis han kan bevise at han fik den , nu siger vi 23/1 og kan se han er den første , så er han den første i DK.. men ja man skal også kunne bevise det , vis man har lyst..

det der med at vis man står som United Kingdom så gælder det ikke, holder ikke en meter , da nogle spil kommer på dansk/danske undertekster som jeg ikke sys passer ind, man ja bare min mening :)

ender nok med at folk skal til at sige nr.1,2,3 på gamercard.net i DK eller på xboxlife.dk noget i den stil :lol:
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf Hyggen76 » 26. apr 2010 16:19

Jeg synes nu den debat om man er nummer 3 eller what ever i DK, er lidt latterligt, for hvis det virkelig var så officelt, hvorfor reklamere Microsoft og Xbox 360 ikke mere for det.

Jeg personligt går kun efter hvad max/max folk her på siden har, og når jeg får taget de sidste ca 18% i Forza 3, så kommer jeg til at ligge som nummer 7 for det spil her på siden.

Det er kan jo være 20 i Jylland og 40 på Sjælland som har fået max/max i Forza 3 i sidste månede, men ikke er medlem her eller nogen anden side hvor en sådan highscore er.

Så hvilken nummer man ligger i landet, kan man ikke bruge til en skid, for at sige det rent ud.

For ud af godt 6 mill i Danmark, hvad er chancen for at ville ligge i top 1000 hvis man kunne se en sådan liste? Ingen ville jo kunne vide det, får en undersøgelse blev sat i gang.


Så det med at man ligger som nummer 3 eller 1 eller what ever, kan man ikke bruges til noget.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: yo

Indlægaf Cloudy » 26. apr 2010 16:24

Tr3piD skrev:så længe han bor i danmark.. så er det sku lige meget hvilket land han står hvor han er fra.. vis han kan bevise at han fik den , nu siger vi 23/1 og kan se han er den første , så er han den første i DK.. men ja man skal også kunne bevise det , vis man har lyst..

det der med at vis man står som United Kingdom så gælder det ikke, holder ikke en meter , da nogle spil kommer på dansk/danske undertekster som jeg ikke sys passer ind, man ja bare min mening :)

ender nok med at folk skal til at sige nr.1,2,3 på gamercard.net i DK eller på xboxlife.dk noget i den stil :lol:


Ahhh nu er du vist langt ude. Hvis man ikke vil have Dk undertekster behøver man ikke ændre på hjemstedet for gamertaget men kan ændre det på konsollen.

Det her handler iøvrigt ikke om hvem der er nr. 1,2 eller 3, men at Xsoenx ikke kan se at der er yderligere 3 stk. før ham der har fået 1000 gp i det spil og så handler det også om at YaYo kommenterer flere gange.

Jeg kan da godt forstå at Xsoenx bliver pissed over de kommentarer hver gang.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf TagEnKiks » 26. apr 2010 16:31

Adalat - Hvis det ikke interesserer dig, så hold dig væk. Man skal vidst ikke have mange hjerneceller at jonglere med for at se der er folk, som dette betyder noget for.

Ontopic:
Er enig med Cloudy, Zero Yoda, CaptainKicker og Xsoenx i denne sammenhæng.
Hvis man vil være med i racet om at være den første i Danmark, så må man registrere sig på en side, som konstant holder sig opdateret med dette. Ellers lukker man bare arret.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: yo

Indlægaf YaYo » 26. apr 2010 16:32

Cloudy skrev:Jeg kan da godt forstå at Xsoenx bliver pissed over de kommentarer hver gang.


Hvorfor? Der er da ikk noget og blive sur over.
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: yo

Indlægaf Tr3piD » 26. apr 2010 16:33

Cloudy skrev:
Tr3piD skrev:så længe han bor i danmark.. så er det sku lige meget hvilket land han står hvor han er fra.. vis han kan bevise at han fik den , nu siger vi 23/1 og kan se han er den første , så er han den første i DK.. men ja man skal også kunne bevise det , vis man har lyst..

det der med at vis man står som United Kingdom så gælder det ikke, holder ikke en meter , da nogle spil kommer på dansk/danske undertekster som jeg ikke sys passer ind, man ja bare min mening :)

ender nok med at folk skal til at sige nr.1,2,3 på gamercard.net i DK eller på xboxlife.dk noget i den stil :lol:


Ahhh nu er du vist langt ude. Hvis man ikke vil have Dk undertekster behøver man ikke ændre på hjemstedet for gamertaget men kan ændre det på konsollen.

Det her handler iøvrigt ikke om hvem der er nr. 1,2 eller 3, men at Xsoenx ikke kan se at der er yderligere 3 stk. før ham der har fået 1000 gp i det spil og så handler det også om at YaYo kommenterer flere gange.

Jeg kan da godt forstå at Xsoenx bliver pissed over de kommentarer hver gang.



Den eneste måde jeg kunne få mit på engelsk i Splinter Celll var at ændre det til United Kingdom , har oplevet flere der også skulle gøre det i Assassins Creed 2
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf YaYo » 26. apr 2010 16:35

TagEnKiks skrev:Adalat - Hvis det ikke interesserer dig, så hold dig væk. Man skal vidst ikke have mange hjerneceller at jonglere med for at se der er folk, som dette betyder noget for.

Ontopic:
Er enig med Cloudy, Zero Yoda, CaptainKicker og Xsoenx i denne sammenhæng.
Hvis man vil være med i racet om at være den første i Danmark, så må man registrere sig på en side, som konstant holder sig opdateret med dette. Ellers lukker man bare arret.


Du er så sej, bare jeg var som dig.
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Indlægaf Hyggen76 » 26. apr 2010 16:36

TagEnKiks skrev:Adalat - Hvis det ikke interesserer dig, så hold dig væk. Man skal vidst ikke have mange hjerneceller at jonglere med for at se der er folk, som dette betyder noget for.


Sikkert ikke, men så brude de folk som går op i det, så kunne bevise det er for Danmark de er på listen, ellers brude det jo ikke tælle vel?

Hvis der er en som påstår han er nummer 3 for et spil, så skulle han da også kunne bevise det, hvor han står som Danmark som hjemland og ikke andre lande.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf TagEnKiks » 26. apr 2010 16:41

Adalat skrev:
TagEnKiks skrev:Adalat - Hvis det ikke interesserer dig, så hold dig væk. Man skal vidst ikke have mange hjerneceller at jonglere med for at se der er folk, som dette betyder noget for.


Sikkert ikke, men så brude de folk som går op i det, så kunne bevise det er for Danmark de er på listen, ellers brude det jo ikke tælle vel?

Hvis der er en som påstår han er nummer 3 for et spil, så skulle han da også kunne bevise det, hvor han står som Danmark som hjemland og ikke andre lande.

Helt klart. Det tager 2 min, at blive registret på en side ala mygamercard.net og så er problemet løst.
Da der ikke findes nogen officielle lister over dette, så må man tyde til det næst bedste og det er en af de sider som mygamercard.net.

Derfor er man i min bog den første til 1000/1000 i et spil, hvis man kan bevise datoen for dette. Hvilket gøres nemmest igennem en af de sider der tilbyder denne service.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Hyggen76 » 26. apr 2010 16:47

TagEnKiks skrev:
Adalat skrev:
TagEnKiks skrev:Adalat - Hvis det ikke interesserer dig, så hold dig væk. Man skal vidst ikke have mange hjerneceller at jonglere med for at se der er folk, som dette betyder noget for.


Sikkert ikke, men så brude de folk som går op i det, så kunne bevise det er for Danmark de er på listen, ellers brude det jo ikke tælle vel?

Hvis der er en som påstår han er nummer 3 for et spil, så skulle han da også kunne bevise det, hvor han står som Danmark som hjemland og ikke andre lande.

Helt klart. Det tager 2 min, at blive registret på en side ala mygamercard.net og så er problemet løst.
Da der ikke findes nogen officielle lister over dette, så må man tyde til det næst bedste og det er en af de sider som mygamercard.net.

Derfor er man i min bog den første til 1000/1000 i et spil, hvis man kan bevise datoen for dette. Hvilket gøres nemmest igennem en af de sider der tilbyder denne service.


ja, det vil jeg da give dig ret i. Prøvede selv at oprette mig med jeg fatter hat og kyse af hvordan siden bruges.

Men det er noget som jeg synes er lidt underligt at tænke på, hvis man alligevel går op i hvem ser får 1000/1000 i spil, og alligevel debatere her inde, hvorfor så ikke bruge den funktion siden har, så kan man da med det samme se hvor mange danskere som har max i spil.

Det er jo smame princip med den side du nævner, det er også kun dem som er oprettet som kan bruge det:D

Virker det ikke lidt som om man opfinder hjulet igen:D

Men okay, nu går jeg kun op i det siden her har.

Trækker mig for denne her diskution om pladseringer, da den jo ikke føre nogen steder hed for mig.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf TagEnKiks » 26. apr 2010 16:55

Problemet med Xboxlife.dk er at den ikke tager efter hvem der kommer først! Men har et eller andet random/alfabetisk/numerisk system.

Til trods for jeg var først i Batman: AA ligger jeg nu nummer 23.
Problemet er egentlig også gældende på mygamercard.net, den er heller ikke rangeret efter hvem der kom først.

Der findes en side, som er bygget efter det princip at komme først og kun det. Kan dog ikke huske navnet og utrolig få er registreret på den side.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Hyggen76 » 26. apr 2010 16:58

TagEnKiks skrev:Problemet med Xboxlife.dk er at den ikke tager efter hvem der kommer først! Men har et eller andet random/alfabetisk/numerisk system.

Til trods for jeg var først i Batman: AA ligger jeg nu nummer 23.
Problemet er egentlig også gældende på mygamercard.net, den er heller ikke rangeret efter hvem der kom først.

Der findes en side, som er bygget efter det princip at komme først og kun det. Kan dog ikke huske navnet og utrolig få er registreret på den side.


Så er det da ikke så fedt hvis ikke den køre efter dato'er.

Det kunne da være fedt hvis Xbox live lavede en sådan funktion, hvor man kunne et hvem der har max først og hvem som har flest gamerpoints, i en form for leaderboard. Det ville da i hvert fald være fedt hvis de lavede det.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron