Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf LinearZ » 12. nov 2007 16:04

Den officielle dato er d. 15 (Altså torsdag)
Men man kan jo være heldig at Coolshop sender det tidligt ud (Som de gør de fleste gange) så det ligger i postkassen d. 14 ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Mr. Kaizer » 12. nov 2007 16:14

Najs, så kan jeg hente mit eksemplar på torsdag i EB games eller wudan LinearZ, mente nemli' det var realese dated til fredag? :D
Kom sne, kom jul, kom AC!
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf OverMagten » 12. nov 2007 16:51

LinearZ skrev:Den officielle dato er d. 15 (Altså torsdag)
Men man kan jo være heldig at Coolshop sender det tidligt ud (Som de gør de fleste gange) så det ligger i postkassen d. 14 ;)


Kunne bare være super nice :) fik også halo 3 1 dag før tid.

Coolshop er bare vildere ! :D
Billede
OverMagten
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Sumsar » 12. nov 2007 17:02

OverMagten skrev:
LinearZ skrev:Den officielle dato er d. 15 (Altså torsdag)
Men man kan jo være heldig at Coolshop sender det tidligt ud (Som de gør de fleste gange) så det ligger i postkassen d. 14 ;)


Kunne bare være super nice :) fik også halo 3 1 dag før tid.

Coolshop er bare vildere ! :D


Da coolshop for det meste får vare hjem om mandagen og onsdagen..så skal i nok ikke regne med at det kommer før torsdag...da coolshop højt sandsynlig først får AC hjem om onsdagen og sender det...

Men man har da lov at håbe :D
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf TagEnKiks » 12. nov 2007 17:14

Sumsar skrev:
OverMagten skrev:
LinearZ skrev:Den officielle dato er d. 15 (Altså torsdag)
Men man kan jo være heldig at Coolshop sender det tidligt ud (Som de gør de fleste gange) så det ligger i postkassen d. 14 ;)


Kunne bare være super nice :) fik også halo 3 1 dag før tid.

Coolshop er bare vildere ! :D


Da coolshop for det meste får vare hjem om mandagen og onsdagen..så skal i nok ikke regne med at det kommer før torsdag...da coolshop højt sandsynlig først får AC hjem om onsdagen og sender det...

Men man har da lov at håbe :D


Tror chancen for de får spiller mandag(idag) er lige så stor, som at det skulle komme onsdag.

Så jeg vil sige chancerne er 50/50 :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf spif2001 » 12. nov 2007 17:23

Bare jeg får det inden lørdag, så er jeg glad. Skal til herre julefrokost lørdag og det ville være rart at true tømmermændene med en fuld funktionel assassin. :P
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Sumsar » 12. nov 2007 17:36

TagEnKiks skrev:
Sumsar skrev:
OverMagten skrev:
LinearZ skrev:Den officielle dato er d. 15 (Altså torsdag)
Men man kan jo være heldig at Coolshop sender det tidligt ud (Som de gør de fleste gange) så det ligger i postkassen d. 14 ;)


Kunne bare være super nice :) fik også halo 3 1 dag før tid.

Coolshop er bare vildere ! :D


Da coolshop for det meste får vare hjem om mandagen og onsdagen..så skal i nok ikke regne med at det kommer før torsdag...da coolshop højt sandsynlig først får AC hjem om onsdagen og sender det...

Men man har da lov at håbe :D


Tror chancen for de får spiller mandag(idag) er lige så stor, som at det skulle komme onsdag.

Så jeg vil sige chancerne er 50/50 :P



jaaaaaaa..men hvis de har fået spillet i dag (mandag)...så ville de jo ha sendt det i dag...de plejer at sende spillet ud med det samme når de får det hjem......så jeg satser på torsdag :D
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf TagEnKiks » 12. nov 2007 17:39

Sumsar skrev:
TagEnKiks skrev:
Sumsar skrev:
OverMagten skrev:
LinearZ skrev:Den officielle dato er d. 15 (Altså torsdag)
Men man kan jo være heldig at Coolshop sender det tidligt ud (Som de gør de fleste gange) så det ligger i postkassen d. 14 ;)


Kunne bare være super nice :) fik også halo 3 1 dag før tid.

Coolshop er bare vildere ! :D


Da coolshop for det meste får vare hjem om mandagen og onsdagen..så skal i nok ikke regne med at det kommer før torsdag...da coolshop højt sandsynlig først får AC hjem om onsdagen og sender det...

Men man har da lov at håbe :D


Tror chancen for de får spiller mandag(idag) er lige så stor, som at det skulle komme onsdag.

Så jeg vil sige chancerne er 50/50 :P



jaaaaaaa..men hvis de har fået spillet i dag (mandag)...så ville de jo ha sendt det i dag...de plejer at sende spillet ud med det samme når de får det hjem......så jeg satser på torsdag :D


De plejer da kun at sende ud, så man har det på release! Nogle gange så man har det dagen før :P

Men det også ligemeget! Alt før jeg bliver jeg kun glad for, på dagen er skam også fint! Men alt efter vil skuffe mig...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Gosser » 12. nov 2007 17:56

Håber at ordrer fra Gamehubs er fremme den 22. eller sådan noget :)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf LinearZ » 12. nov 2007 18:06

Skrev og spurgte dem tidligere idag om de sender så man har spillet om onsdagen. Det mente hende der svarede bestemt at de gjorde med mindre der går noget galt.
Så hvis de kun modtager spil om mandagen og onsdagen må det vel betyde at de har modtaget det?
Så de sender altså ikke ud mandag når release er torsdag.
Det er vist med vilje at de sender så man har det dagen før release... De sender ikke bare når de modtager spillene ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf xaledo » 12. nov 2007 18:08

Har lige forudbestilt det på Coolshop.dk... Håber at jeg får det onsdag! Selv om vi har eksamer i denne uge. Men jeg skal nok få spillet lidt alligevel!
xaledo
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf Sumsar » 12. nov 2007 18:11

LinearZ skrev:Skrev og spurgte dem tidligere idag om de sender så man har spillet om onsdagen. Det mente hende der svarede bestemt at de gjorde med mindre der går noget galt.
Så hvis de kun modtager spil om mandagen og onsdagen må det vel betyde at de har modtaget det?
Så de sender altså ikke ud mandag når release er torsdag.
Det er vist med vilje at de sender så man har det dagen før release... De sender ikke bare når de modtager spillene ;)


kan godt være at du har ret....men det har de gjordt før...og mener også at det har stået på deres hjemmeside at de sender vare så snart de får dem hjem.....fik eksempelvis mit Gears Of War 2 dage før release fra coolshop...men kan jo være de er hold op med det....men tror nu ikke på de har fået det i dag...men vi for se....nu før nu bedre... :D
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf spif2001 » 12. nov 2007 18:13

Det de skriver er:

Ved forudbestilling sender vi normalt varen afsted dagen før den officielle releasedato, så du modtager varen til release. Vi tager dog forebehold for udskudte releasedatoer samt forsinket levering.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf LinearZ » 12. nov 2007 18:17

Ja så officielt sender de spillene så man har dem på release dagen.
Alle kunderne er så godt klar over at de tit sender så man har det en dag før release.
Ellers er det måske slet ikke med vilje. De sender måske 2 dage før release fordi PostDK kan være lidt sløve engang imellem? ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Sumsar » 12. nov 2007 18:28

Kunne godt tænke mig at høre hvornår i forudbestilt jeres eksemplar af Assassins Creed hos coolshop....

Bare for at høre, hvor lang tid inden spillet har release, at folk bestiler.... :D

Selv bestilet jeg den 17 juli.....
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron