Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf Jenslyn87 » 20. sep 2007 10:48

Jeg er heller ikke vildt begejstret so far, men følger da med fra sidelinjen :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Sanxion » 20. sep 2007 10:54

Personligt glæder jeg mig til spillet...men det er nok mere fordi jeg elsker spil ala Hitman, Splinter Cell og Sniper Elite...altså spil med en høj grad af stealth.
Så vidt jeg har forstået kommer spillet til at indeholde en god portion af dette...gør det ikke det er glæden dog allerede dalende; vi får se
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf L.M » 20. sep 2007 11:05

De gameplay fremvisninger og previews som har været tyder på at spillet ikke helt kan levere på det hype der har været. Det er dog ved at være lidt tid siden så der er en mulighed for at det er blevet forbedret til releasen. Så jeg venter jeg på at se anmeldelser før jeg køber det.

Trailerne ser fede ud, men sådan er det jo altid med reklame.
L.M
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Anastacio » 20. sep 2007 11:54

Well, ud fra disse dages indtryk og den spilbare TGS-version, så ser det yderst lovende ud igen, jeg er med på vognen atter engang mest på grund af artdesign, men også stabiliteten ud fra seneste build. =)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gimmo » 20. sep 2007 12:08

Kan godt lide der er så meget firhed. Det minder mig lidt om Hitman :D Skal helt klart have det.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf TriXy » 25. sep 2007 18:40

Detkanin skrev:Jeg forstår ikke hvad folk er så vilde over? Spillet har fremvist noget imponerende - første gang det blev vist... Nu er grafikken ikke hel vild længere og da de bliver ved med at vise de samme ting frem (hjælp fra monke fx), så sys jeg mere det virker som om spillet ikke består af andet... Ergo er det sygt overhypet og indholdstyndt... Jeg kan ikke fordrage spil,m der sælger på "free roaming"-princippet, da de som regl aldrig giver noget realt godt eller dybt gameplay....

Dette kan blive stort, men når man så ser på det... Hvor mange titler af denne størrelse, som AC gerne skulle få, har Ubisoft nogensinde lavet?
Det hele handler om at lave leap of faith, lege 1100 tallet hitman/Mario og se på spillet lækre producer...
Hvis gameplayet bare minder

Ærlig talt. jeg forudbestiller intet før de viser noget ekspcionelt.


Kan du sige "makers of Prince of Persia"? Det her spil er doomed til at blive godt. Stoler fuldt ud på producenterne, de har kun vist gode sider forhen..
Hvis gameplayet bare minder halvt om gameplayet i PoP, så klager jeg sku ikke.. akrobatik ftw!

Nogen der har set denne trailer? (skal være logget ind for at kunne se den) http://newsemea.ubisoft.com/P/v3/r.asp? ... ;02&a=1007

Btw, købte lige Prince Of Persia trilogien til PC igår.. det owner også på pc :D[/i]
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf spif2001 » 25. sep 2007 18:44

Tror det er den samme de har på Gamersyde: http://www.gamersyde.com/news_5174_en.html

Kræver ikke login ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf PonyArne » 25. sep 2007 18:51

hvornår er det at spillet kommer? jeg tror det bliver såååå nice. Skidt om grafikken ikke er revolutionerende. Det har ikke nogen afgørende betydningen for om spillet bliver godt.. fat det nu. ;)
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf tola5 » 7. okt 2007 13:34

ja jeg tro jeg skal havde skal ud og kigge efter en bilig pre order ( det er enlig underlig at et spil som Assasins creed kan være så hypet det eneste man real har swet et lidt kort gameplay og nolge triler ) men alle er jo bare ville efter det
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Vinterbird » 7. okt 2007 13:47

UBER MEGA DRÆBER SPOILER:

Jeg havde ret! Jeg havde ret, jeg sagde det jo for pokker!

Marker for at læse:

Jeg sagde jo Assasins Creed foregik i fremtiden, og ikke alt det skide korstogstidspjat, ha !

Link til spoiler (for nogen ihvertfald) - http://s166.photobucket.com/albums/u86/ ... s%20Creed/
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf tola5 » 7. okt 2007 13:54

Vinterbird skrev:UBER MEGA DRÆBER SPOILER:

Jeg havde ret! Jeg havde ret, jeg sagde det jo for pokker!

Marker for at læse:

Jeg sagde jo Assasins Creed foregik i fremtiden, og ikke alt det skide korstogstidspjat, ha !

Link til spoiler (for nogen ihvertfald) - http://s166.photobucket.com/albums/u86/ ... s%20Creed/

tro du så det kun er den ene bane :cry:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Mr. Kaizer » 7. okt 2007 14:00

LOl. Man kan ikke være sikker på at det er Ubisoft tegninger. Det kan være alle der har tegnet det. Ps. Det foregår ikke i fremtiden, det siger Jade og hende tror jeg på :D
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf Vinterbird » 7. okt 2007 14:03

Mr. Kaizer skrev:LOl. Man kan ikke være sikker på at det er Ubisoft tegninger. Det kan være alle der har tegnet det. Ps. Det foregår ikke i fremtiden, det siger Jade og hende tror jeg på :D


Det der er den officielle AC tegneserie.

Jeg så spillet for to år siden, og Altair vågner op efter han dør, i et hospital lignende fremtidsgejl med læger overalt.

Hvis Assassins Creed ikke foregår i fremtiden (og min teori er udelukkende at det vi har set fra spillet er en bane), så tager jeg imod et life time ban fra siden her.

Edit: Jade Raymond har på intet tidspunkt kommenteret (afvist eller bekræftet) at spillet foregår i fremtiden. Ubisoft holder kortene meget tæt ind på hånden hvad angår historien, selvom vi journalister forlængst har gennemskuet den, og en af stemmeskuespillerne til AC afslørede det hele i et interview til IGN.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf tola5 » 7. okt 2007 14:06

Vinterbird skrev:
Mr. Kaizer skrev:LOl. Man kan ikke være sikker på at det er Ubisoft tegninger. Det kan være alle der har tegnet det. Ps. Det foregår ikke i fremtiden, det siger Jade og hende tror jeg på :D


Det der er den officielle AC tegneserie.

Jeg så spillet for to år siden, og Altair vågner op efter han dør, i et hospital lignende fremtidsgejl med læger overalt.

Hvis Assassins Creed ikke foregår i fremtiden (og min teori er udelukkende at det vi har set fra spillet er en bane), så tager jeg imod et life time ban fra siden her.[/quote
ok :D
ja kan godt ske det kun er en bane men hvad er de andre så... håber kke det bliver sådan noget framtids noget med roboter ville være ok vis det var eldretid op til max 1700 måske også lidt længer bare ikke noget 2100 :roll:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf PhantomRay » 7. okt 2007 14:08

Ser virkelig frem til det her spil, mere burde jeg ikke sige. Var virkelig glad da jeg hoerte at det ogsaa kom til Xbox360'eren.

Koeber det paa datoen, uden tvivl :)
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron