Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf Mr. Kaizer » 24. nov 2007 17:06

Muqqe skrev:
Mr. Kaizer skrev:
Prosition skrev:hjælp jeg skal til at dræbe nr 4-5-6 nu. Men når jeg går rundt i byerne kan jeg abselut slet ikke finde nogen som helst hjælp i at finde dem lige som ved de tre første, kunne man se på kortet hvor man skulle gå hen. I en af byerne har jeg hjulpet alle de civile og fundet alle de poster men stadig ingen hjælp at finde?

Hjælp mig :D

Du skal i middle district eller rich district i byerne! dvs. på dit map kan du se en hvid linje trukket fra poor district og til rich district! Du kan ikke gå til rich district da dit memory ikke er opdateret. Du skal derfor helt hen til din hvide linje. Der skal du finde et tårn som du ikke kan se på dit map, kravl op i tårnet og synchronise, du kan nu se resten af Rich/middle district!!

/emil!


Det kan også tænkes, at du først skal ind forbi Assassin's Bureauet for at få information om, hvem dit næste mål er, og så derpå gøre hvad Mr. Kaizer nævner. :)

Du kan se om du skal til Assassin's Bureauet hvis der blinker et "A" på dit kort ;)
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf CaptainKicker » 24. nov 2007 17:45

Har undret mig over noget....

Den Assasin man er, er jo cool og kan hoppe op af bygninger osv.

Men når han rører vand, er han en kujon og så dør man.

Svagt at han ikke kan svømme..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Sethos88 » 24. nov 2007 17:50

Det er en eller anden dille de fleste spil har, man må bare ikke kunne svømme.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf sLux » 24. nov 2007 17:58

Mr. Kaizer skrev:Du kan se om du skal til Assassin's Bureauet hvis der blinker et "A" på dit kort ;)


hvorfor står der egentlig ikke assassins creed på din senest spillede spil?
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Sp4 » 24. nov 2007 18:12

Mr. Kaizer skrev:
Muqqe skrev:
Mr. Kaizer skrev:
Prosition skrev:hjælp jeg skal til at dræbe nr 4-5-6 nu. Men når jeg går rundt i byerne kan jeg abselut slet ikke finde nogen som helst hjælp i at finde dem lige som ved de tre første, kunne man se på kortet hvor man skulle gå hen. I en af byerne har jeg hjulpet alle de civile og fundet alle de poster men stadig ingen hjælp at finde?

Hjælp mig :D

Du skal i middle district eller rich district i byerne! dvs. på dit map kan du se en hvid linje trukket fra poor district og til rich district! Du kan ikke gå til rich district da dit memory ikke er opdateret. Du skal derfor helt hen til din hvide linje. Der skal du finde et tårn som du ikke kan se på dit map, kravl op i tårnet og synchronise, du kan nu se resten af Rich/middle district!!

/emil!


Det kan også tænkes, at du først skal ind forbi Assassin's Bureauet for at få information om, hvem dit næste mål er, og så derpå gøre hvad Mr. Kaizer nævner. :)

Du kan se om du skal til Assassin's Bureauet hvis der blinker et "A" på dit kort ;)


Det er rigtigt hvad der bliver sagt. Først forbi bureauet og så kan man sagtens gå ind i et nyt distrikt uden at finde et view point.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf HunkyDory » 24. nov 2007 23:22

Jeg forstår ikke helt kritikken af dette spil. Det skulle være for ensformigt, men det er da ikke mere ensformigt end, nærmest, hvilket som helt andet spil. Og så bringer det enda et nyt koncept til verden, som jeg mener gør det endnu mere fedt at spille.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Mr. Kaizer » 24. nov 2007 23:29

sLux skrev:
Mr. Kaizer skrev:Du kan se om du skal til Assassin's Bureauet hvis der blinker et "A" på dit kort ;)


hvorfor står der egentlig ikke assassins creed på din senest spillede spil?

OFF TOPIC: Har ikke lige haft net på så den har ikke opdateret før nu ;)
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf Prosition » 25. nov 2007 11:22

manget ak for hjælpen jeg er videre :)
Prosition
Niveau 6
 
Indlæg: 1989


Indlægaf HunkyDory » 25. nov 2007 12:54

Når man har gennemført spillet, er der så mulighed for at man kan roame frit? (jeg har overhovedet ikke gennemført det, så ingen spoilere)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf LinearZ » 25. nov 2007 12:55

Når du har gennemført spillet kan du vælge tidligere memory blocks.
Så man bliver sådan set sat ind for at klare en mission men man kan jo bare løbe rundt som det passer en ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Mads Justesen » 25. nov 2007 13:24

Har gennemført det, og det er sgu fedt.
Men ja, dumt han ikke kan svømme
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf Sp4 » 25. nov 2007 13:40

HunkyDory skrev:Jeg forstår ikke helt kritikken af dette spil. Det skulle være for ensformigt, men det er da ikke mere ensformigt end, nærmest, hvilket som helt andet spil. Og så bringer det enda et nyt koncept til verden, som jeg mener gør det endnu mere fedt at spille.


Muligt spoiler nedenfor.

Jeg synes godt at det kan virke lidt ensformigt. Man dræber sit mål, kommer tilbage til Masyaf, diskuterer med al Mualim, får sin beløning, får et nyt mål, find bureauet i byen, find viewpoints, interrogate, eavesdrop, find flag eller dræbfor en informant indtil du har nok information til at dræbe målet. Og sådan fortsætter det...

Jeg spiller det nu mest for at få slutningen at vide.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf HunkyDory » 25. nov 2007 13:59

Det er vel ikke mere ensformigt end at gå rundt og skyde en masse af de samme fjender i Bioshock.
Eller Halo 3, hvor det også bare er skyd skyd skyd skyd, ny bane, skyd skyd skyd skyd osv.

Eller Half Life 2 i Orange box.

Altså, jeg kan bare ikke se hvor det bliver mere ensformigt end noget andet spil. Det har vel mere noget at gøre med at man ikke kan lide de ting man laver i spillet.

Jeg syntes personligt at det er det bedste eller anden bedste spil i år. (Jeg har ikke fået Mass Effect endnu)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Sp4 » 25. nov 2007 14:03

HunkyDory skrev:Det er vel ikke mere ensformigt end at gå rundt og skyde en masse af de samme fjender i Bioshock.
Eller Halo 3, hvor det også bare er skyd skyd skyd skyd, ny bane, skyd skyd skyd skyd osv.

Eller Half Life 2 i Orange box.

Altså, jeg kan bare ikke se hvor det bliver mere ensformigt end noget andet spil. Det har vel mere noget at gøre med at man ikke kan lide de ting man laver i spillet.

Jeg syntes personligt at det er det bedste eller anden bedste spil i år. (Jeg har ikke fået Mass Effect endnu)


I Half-Life 2 er der da også en del puzzles man skal løse. Og i Bioshock er der er også et rpg-element. Begge ting er noget som bryder det ensformige.

Og det er også skuffende at ens handlinger i historien ikke har nogen effekt på byerne. Der burde da ske et eller andet når man fjerner byen overhoved eller den rigeste forretningsmand i byen.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf HunkyDory » 25. nov 2007 14:12

Jeg syntes personligt ikke at Half-life2 bliver bedre af de puzzles. Det er et af de mest ensformige og kedelige spil jeg har spillet i et godt stykke tid. Og de puzzles der er, er ikke fede, de sløver bare spillet ned.

Jeg tror altså mere at det er de ting man gør, som folk syntes er kedelige. Og ikke at spillet er mere ensformigt end så mange andre spil, som folk betegner som gode. Man kan enda selv sørge for variationen i form af om man vælger stealth, at slagte alt og alle eller at lave hurtige drab og flygte over stok og sten. At spillet så måske ikke er udfordrende nok, kan jeg godt være enig med jer i.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 45 gæster