Xboxlife forum

Over G Fighters værd at købe?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Over G Fighters værd at købe?

Indlægaf malcolmzx » 3. jul 2007 16:04

Hej.. :)

Jeg ville høre om det var værd at købe Over G Fighters?

Tak på forhånd.. :)
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Blade Dk » 3. jul 2007 16:25

nej
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf tola5 » 3. jul 2007 16:28

Blade Dk skrev:nej

enig kun vis det er bligt, så kan du altid se om de er sjovt de første par timer
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf snoopy » 3. jul 2007 17:53

Elendigt spil.
snoopy
Niveau 7
 
Indlæg: 2576
By: Roskilde


Indlægaf Raider » 3. jul 2007 17:55

Jeg vil også sige nej. Sad med to kammerater, og vi prøvede på tur på at få flyet til at lette, og det gik ikke efter planen. Værre blev det når vi skulle lande... og så crashede utallige gange. Ha ha.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf PhiberCell » 3. jul 2007 18:03

Kun hvis du kan få det til omkring 10 til 15 kr...
Jeg syntes det er noget af det værste jeg har prøvet i lange tider...
Ahh Hour Of Victory er værre...
Men det er et tæt løb...
PhiberCell
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Indlægaf malcolmzx » 3. jul 2007 20:39

Det er nu mere fordi jeg ikke kan vente på Ace Combat til 360'eren..
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf POWER-XBOX360 » 3. jul 2007 20:47

det er ikke pengene værd at købe det du bliver nok nød til at vente til ace combat
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Blade Dk » 3. jul 2007 21:10

hvis du vil ha et godt fly spil så vil jeg anbefale Blazing angels det er et action spækket spil der burde holde dig beskæftiget i et stykke tid
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf malcolmzx » 3. jul 2007 21:12

Problemet er bare at jeg helst vil have Jagerfly... ;)
"Moderne fly"
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Henno » 5. jul 2007 08:47

Raider skrev:Jeg vil også sige nej. Sad med to kammerater, og vi prøvede på tur på at få flyet til at lette, og det gik ikke efter planen. Værre blev det når vi skulle lande... og så crashede utallige gange. Ha ha.


Derfor kan spillet vel stadigvæk være godt? Bare fordi at spillet har en høj sværhedsgrad er det jo ikke ensbetydende med at det er noget lort. Det virker da som en mere realistisk flight-sim end f.eks. Ace Combat? Jeg har ikke selv prøvet spillet, men vil da gerne hvide HVORFOR spillet er så ringe, som I siger at det er.
Henno
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Lightyear dk » 5. jul 2007 10:09

Fordi de ikke har forstand på simulation flyspil.

Spillet er det første gode konsol simulation flyspil, desværre er spillet fra default sat forkert op i controls, derfor skal man starte med at sætte kontrollen op til simulation ikke arcade som den er fra default.

Spillet er rigtigt godt hvis man kunne lide simulation spil til pc, sværhedsgraden er utrolig høj og derfor har det en ret høj indlærings kurve, men hjælp kan du få inde på xbox.com forum side som selvfølgelig hedder Over G, der sidder en stor gruppe af eksperter som også stadigvæk spiller online.

Jeg har selv haft spillet siden udgivelse og lærer stadigvæk små finesser, som ægte evade taktikker som de foskellige flyve våben bruger, spillet er "desværre" overhovedet ikke som Ace Combat serien.

Den nemmeste måde at forklare er Burnout = Acecombat, Forza 2 = Over G.

Men er man vild med fly og kan lide de rigtige fly interiøre med alle radare og funktioner som et rigtigt fly, og har tid til at lære det, så er det perfekt.

Husk at singleplayer delen ikke er så svær, da den kan klares med lettere evade og landings taktikker, men alligevel har den xtra missioner der kan tage timer at klare i en køre, det er mest online der kræver det store taktiske og de store forskellige angrebs og evade taktikker som kan tage dage at mestre, jeg er så ikke på højde med de helt suverene men det sker at jeg alligevel kan få nogen ned.

Håber det hjalp lidt :^) ellers spørger du bare, da jeg har ret stort kenskab til spillet.

Ps det er ret svært at møde nogen online efterhånden.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf FlipFlop » 5. jul 2007 10:39

Er det ikke rimelig svært at styre fly sim med så lille et joystick om dem på controlleren ?

Jeg synes normalt man skal have en del fin motorik selv med et stort pc joystick.
Billede
FlipFlop
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Indlægaf Lightyear dk » 5. jul 2007 10:55

Det virker perfekt, ligesom Fps kræver meget fin motorik.

Det der virker mindre godt er de kun 14 knapper xboxen har, derfor en lidt større fordel med tastatur da det går lidt hurtigere at lære imo.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Hicks » 14. jul 2007 17:14

Havde noget glæde af det de først par timer.

Men fandt så ud af, at det egentligt er spørgsmål om hvem der hurtigst fik mulighed for at affyre sine missiler.

Over-G sætter sig vel egentligt mellem 2 stole, på den ene side vil det gerne prøve at være realistisk og på den anden skal det også appelere til action delen.

Ingen af delene virker og så ender det med et ligegyldigt spil.
Billede
Hicks
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron