Xboxlife forum

Viva Pinata

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Viva Pinata

Indlægaf boogeyman » 14. jan 2007 13:54

hey nu hvor jeg har været ude og bestille Viva Pinata ville jeg da lige høre jeres mening om spillet og og om det er pengene vær har læst lidt om det men vil gerne høre andras mening om det

har det sådan lidt med impuls køb af spil lol :lol:



PS har søgt og syntes ikke jeg kunne finde noget
Billede
boogeyman
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Gamemakerman » 14. jan 2007 13:59

Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf boogeyman » 14. jan 2007 14:32

nice god andmeldelse men vil nu stadig høre andras mening om spillet og hvormange der spiller det
Billede
boogeyman
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Psilocyb » 15. jan 2007 15:47

Hay! :)

Jamen jeg har da Viva Pinata - spændende spil.
Har lidt svært ved det, pga. langsomme loading tider - virkelig noget der går mig på.

Ellers er det super hyggeligt, også skønt med noget variation fra et spil som GoW eller Saints Row, til ngoet mere hyggeligt.

Men altså add mig da på Live! så kan vi fyrer en chat op og evt. snakke lidt om hinandens haver :D
Hvis nogle af os mangler nogle pinatas kan vi jo altid sende en enkelt eller 2 ;)

Gamertag: Psilocyb
Badadadaaaaaa bummm chiiiiiii!
Psilocyb
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Mitzurugi » 15. jan 2007 15:56

Syntes det var mega fedt de første 10 timer, men så begyndte det at blive for ensformet. Historien er ikke gribende nok, og det føles som om man lave det samme hele tiden :(
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Giant Hamster » 15. jan 2007 16:03

Det er super fedt, men når du er i lever +30 bliver det lidt ensformigt...
Giant Hamster
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Hertzblut » 15. jan 2007 17:13

Det fede er jo at man så kan bygge tema haver. Jeg har planer om en savanna, en skov og så videre. Det er jo genialt til at sidde og bare slappe af til.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf PonyArne » 15. jan 2007 17:14

HertzBlut skrev:Det fede er jo at man så kan bygge tema haver. Jeg har planer om en savanna, en skov og så videre. Det er jo genialt til at sidde og bare slappe af til.


Det lyder sku da for chillern.. jeg må eje det spil. :D
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf bjaelkesex » 15. jan 2007 17:16

Det eneste fede er ens Sherbat når den danser. En peacemaker uden lige.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Hertzblut » 15. jan 2007 17:32

PonyArne skrev:
HertzBlut skrev:Det fede er jo at man så kan bygge tema haver. Jeg har planer om en savanna, en skov og så videre. Det er jo genialt til at sidde og bare slappe af til.


Det lyder sku da for chillern.. jeg må eje det spil. :D


Ingen tvivl om det hjælper mig med at finde min hvilepuls herhjemme efter en dag på arbejde med first level dispatchers i røret :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf rot endahl » 15. jan 2007 19:45

mit indtryk af spillet er at man den første time kun for ormene til at pare sig men efter det er det sjovt. Til sidts bliver man afhæning af spillet så det er fedt
Billede
rot endahl
Niveau 4
 
Indlæg: 583



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron