Xboxlife forum

Gennemført SC:PT

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Gennemført SC:PT

Indlægaf sir_nilo » 28. jun 2004 18:58

Til jer som har gennemført SC:PT, hvilken bane syntes i var sværest?

Dili, Timor
Paris, France
Paris-Nice, France
Jerusalem, Israel
Kundang Camp, Indonesia
Komodo, Indonesia
Jakarta, Indonesia
Los Angeles, USA

Jeg har siddet lang tid fast i Jakarta.
Fuck jeg hader de lynnedslag!

Sir Nilo
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Anastacio » 28. jun 2004 19:00

Nu er det sådan set meget lang tid siden jeg sidst spillede singleplayer delen, men mener det var den sidste bane LAX Airport i Los Angeles, USA der var den sværeste for mig :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 28. jun 2004 20:11

for mit ved komme var det den sidste checkpoint i "Jerusalem, Israel"
nøøj jeg brugte lang tid på den
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Playkid » 28. jun 2004 20:27

Det er ALT for lang tid siden til jeg kan huske den sværeste del, men Junglen var relativ nem og de første par baner voldte ingen problemer.

Men jeg brugte adskillige timer et sted i slutningen af spillet, på at finde de sidste 3 mænd med vaccinen i kroppen. De skulle være et sted i nærheden og jeg skulle kunne se dem med thermo googles, men jeg kiggede åbenbart det forkerte sted :?
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 28. jun 2004 21:46

Det var også den sidste bane i LAX Airport, Los Angeles USA, PS2 Playkid :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 29. jun 2004 05:42

Jeg ved det, men det var ikke fordi den var svær. Det var bare irriterende at jeg gidt i det samme lokale med thermo googles og ikke kunne finde de 3 mænd i bunden, hvor jeg skulle have kigget.
Banen var svjh. ikke specielt svær for mig.
Playkid
 


Indlægaf Albertino » 29. jun 2004 21:48

PS2 playkid skrev:Jeg ved det, men det var ikke fordi den var svær. Det var bare irriterende at jeg gidt i det samme lokale med thermo googles og ikke kunne finde de 3 mænd i bunden, hvor jeg skulle have kigget.
Banen var svjh. ikke specielt svær for mig.


Hehe garvet action gamer ;) -
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Cointreau » 22. sep 2004 18:58

Synes det var det der rum hvor der var nogle trapper som førte op til enanden etage hvor der stod en gunturret på hver etage og hvor der var et rør man skulle kravle over af og så tilfangetage en eller anden soldat og få ham til at åbne døren med iris genkendelse, det sted brugte jeg fandme lang tid på selvom der næsten ikke var nogle fjerner i den. Mener da det var i 2'eren eller var det i 1'eren?
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron