Xboxlife forum

KOTOR: Hjælp lige hvis du kan!!!

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

KOTOR: Hjælp lige hvis du kan!!!

Indlægaf BAH Hawski » 17. jun 2004 08:16

Hej jeg er en mega FAN af KOTOR. Jeg kan spille det igen og igen. Men der er en ting som gør mig lidt SUR!!! Der er blevet skrevet inde på det her link i LATEST NEWS. Her er et link: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/index2.html

Jeg forstå det ikke der står der er kommet en ny planet til xbox KOTOR men den er ikke inde på download content i kotor spillet til xbox.

Er der nogle der ved noget om det her, eller kan hjælpe lidt med det her????????? :cry: :cry: :cry: :shock: :cry: :cry: :cry: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Mvh BAH Hawski
[BAH - Breaking A Habit]

__________________________
IRC:
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/clan-bah
__________________________
HP:
WwW.BREAKINGAHABIT.CoM
__________________________
BAH Hawski
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf TuxPower » 17. jun 2004 12:45

Der er downloadable content til KOTOR (ny race, Yavin Station), bare ikke hvis du har et dansk gamertag, men du kan med et engelsk gamertag.

Og nej, du kan ikke ændre land når du først har valgt.

Fra det danske forum på Xbox.com er der det samme spørgsmål, der mere eller mindre slutter med det her:

"I understand that the developer made the decision to not localise this downloadable content, the reason being that the costs of localisation were prohibitive.

The developer is however aware of this for future developments"

Lad mig oversætte: F*** jer!
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Fire-Jolle » 17. jun 2004 12:58

Kan os danskere ikke downloade noget af det??!!
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Anastacio » 17. jun 2004 13:10

Nej, skulle jeg ikke mene.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf DNS_DK » 17. jun 2004 13:48

ja min account er heldigvis i sverige så jeg har kan downloade alt! (godt nok har jeg ikke star wars KOTOR) lav en account i sverige england eller noget andet...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Buktu » 17. jun 2004 14:23

Jeg synes da jeg downloadede noget Content til KOTOR engang, og jeg har Dansk account? Men der er kommet nyt for nylig?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 17. jun 2004 14:26

Der er ikke kommet noget nyt for nyligt nej :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf BAH Hawski » 17. jun 2004 14:27

Ok... Men hvad hvis jeg har en ny xboxlive kit med et 12 måneder leve tid. og laver den og trykker at jeg er fra england (KAN MAN DET???) og laver mit gamertag til BAH Hawski????? kan man det når jeg bruger et visa kort fra danmark??? eller skal jeg købe et xboxlive kit fra england???? og hvis man skal købe et xboxlive kit fra england har du noget link???. mvh Hawski
[BAH - Breaking A Habit]

__________________________
IRC:
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/clan-bah
__________________________
HP:
WwW.BREAKINGAHABIT.CoM
__________________________
BAH Hawski
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf Fire-Jolle » 17. jun 2004 17:05

Syntes det er SÅ latterligt at vi ikke har mulighed for at downloade det!...

Vi betaler lige så meget som resten af verden, muligvis er vi et lille land, men vi skal i den grad ikke særbehandles!..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Thomas » 17. jun 2004 17:11

Jeg har altså også downloaded content til KOTOR en enkelt gang. Jeg har også et dansk account.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Fire-Jolle » 17. jun 2004 18:57

Jeg har også downloaded det, men man får det ikke..!
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf TuxPower » 17. jun 2004 20:10

BAH Hawski skrev:Ok... Men hvad hvis jeg har en ny xboxlive kit med et 12 måneder leve tid. og laver den og trykker at jeg er fra england (KAN MAN DET???) og laver mit gamertag til BAH Hawski????? kan man det når jeg bruger et visa kort fra danmark??? eller skal jeg købe et xboxlive kit fra england???? og hvis man skal købe et xboxlive kit fra england har du noget link???. mvh Hawski


Du kan godt bruge et dansk Visa kort med en engelsk adresse. Men hvis du afmelder dit danske gamertag kan du ALDRIG brug det igen. Du kan ikke ændre dit gamertag fra dansk til engelsk. Hvis du opretter et engelsk gamertag skal du derfor finde et nyt gamertag.

Brug evt. denne adresse:

Ridgmont
BEDFORD
MK43 0ZA
United Kingdom

Det adressen på Amazon i England.
Amazon adresse
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf BAH Hawski » 17. jun 2004 20:20

ja men mit gamertag er jo english??? det står ikke på dansk men på english BAH Hawski. det er jo ikke lige fram dansk. men det du menner er at jeg skal: når jeg laver min xbox live kit skal jeg trykke på england der vor den spørg hvor jeg kommer fra. er det, du menner????????? Hvad menner du med at hvis jeg avmæller mit danske gamertag. så kan jeg aldrig bruge det danske gamertag igen. fordig jeg har lavt en med et enlish gamertag??????? mvh hawski
[BAH - Breaking A Habit]

__________________________
IRC:
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/clan-bah
__________________________
HP:
WwW.BREAKINGAHABIT.CoM
__________________________
BAH Hawski
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf TuxPower » 17. jun 2004 20:59

Når jeg siger dansk gamertag mener jeg ikke at navnet er dansk, men at adressen du har brugt er dansk.

Hvis du opretter et engelsk gamertag (engelsk adresse) skal du vælge et nyt gamertag, du kan ikke dit gamle danske gamertag (dansk adresse).
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf BAH Hawski » 17. jun 2004 22:44

takker mange gange det vil jeg gøre med det samme jeg har nemlig 4 nye xboxlive kits 12 måneder og jeg skal ha lavt et top spin navn af ligevel. heehe nice skal ha de nye ting i KOTOR. hehe takker igen. mvh hawski
[BAH - Breaking A Habit]

__________________________
IRC:
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/clan-bah
__________________________
HP:
WwW.BREAKINGAHABIT.CoM
__________________________
BAH Hawski
Niveau 0
 
Indlæg: 17



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron