Xboxlife forum

RPG / MMORG??

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

RPG / MMORG??

Indlægaf Albertino » 15. jun 2004 16:33

Hay alle...
Nu har jeg tænkt lidt over dette, og forstår egentlig ikke hvorfor der ikke er nogle RPG / MMORG's som man kan spille over xbox live, som Everquest er til ps2 osv.

Er der egentlig nogen? - Jeg havde også regnet med at MORROWIND GOTY ville være et spil som man spillede på den måde over nettet.. men ak nej...

Sudeki og Fable bliver det muligt at spille sådan over nettet?
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 15. jun 2004 16:45

Sudeki og Fable bliver kun singleplayer.
Phantasy Star Online er vist et MMORPG, men er ikke sikker
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Basse DK » 15. jun 2004 17:16

Jeg er sikker på at Game Killer ved det, he he.

Vi har vist haft den her diskussion før...


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Albertino » 15. jun 2004 17:47

Ok.. Så må vi vente spændt på Gamekiller går i action!
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. jun 2004 18:38

Der findes kun Phantasy Star Online og Phantasy Star Universe er på vej af MMORPG's.

Altså der findes 1 MMORPG spil til Xbox og flere RPG spil til Xbox.

Basse har en anden mening så du behøver ikke skrive den igen eftersom vi har hver vores mening og diskutionen er overstået hehe :D:D:D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Albertino » 15. jun 2004 18:44

Gamekiller..
Phantasy Online.. er det godt??
Er det sådan et fremtidsagtigt spil?? det lyder det som om...

" Søger lige på google for lidt information om det.. "
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Basse DK » 15. jun 2004 18:56

Jeg skulle lige til at spørge om det samme :)

Det er noget skuffende at TFLO ikke udkommer, så det kunne måske være en ide at begynde at spille det "gamle" fantasy spil??

Er der nogen der kender det spil? Er det godt??

Hvis der er nogle der er interesserede, skulle vi måske starte en gruppe i det spil??


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Valkyrie » 15. jun 2004 20:26

Phantasy Star Online er ikke noget MMORPG, men blot et online RPG, hvis du vil kalde det.

Det der adskilder dem, er at i et MMO er der flere 1000vis af mennesker der nærmest bor i en verden! I PSO er der bare små grupper der går på jagt - Og det er steneren at være i lobbyen! Jeg ved ikke helt.. har hørt at næsten ingen spiller det mere!

Det er sandt at man betaler en fee, men spillet er i bund og grund det samme som Diablo, bare high tech og lavet af Sonic Team(SEGA)!

Der går rygter om Shining Lore!... Men det er vist ikke noget specielt!


MMORPGs er sindssygt krævende spil - Og hvis man kigger på Playstation 2en så er spil som Everquest og Final Fantasy XI, blevet stærkt begrænset, mulighedsmæssigt.


Du er bedre off med at spille på PC. Du kan ikke få noget "Kvalitet MMO" På konsol, i meget lang tid. Og hvis du skal betale ca 100 kr,- for et spil om måneden, forventer man kvalitet ikke?;)

Jeg forslår at hvis du har en nogenlunde computer burde du kigge på City of Heros, World of warcraft, starwars galaxies og måske Matrix online!

Hvis du har en computer men ikke er så god, kan du prøve Everquest, AO og DAOC - Der alle kan køre på en gammel maskine:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 15. jun 2004 20:53

Damn, jeg er træt af at de droppede TFLO... Imo så det meget federe ud end WoW til PC...

Mulighedsmæssigt er WoW sikkert langt foran, men det var mere den stemning der så ud til at være i TFLO...

Jeg ved du synes at TFLo ikke var noget specielt mulighedsmæssigt (Gamereactor, Public Enemy?:)), men det så virkelig fedt ud anyways...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DNS_DK » 15. jun 2004 21:14

jeg har haft Phantasy star online og kan anbefale det! det er vildt sjovt....

og det er et RPG.... masser af mulighedder...

man skal lige sætte sig ind i det...

Kanont spil
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Albertino » 15. jun 2004 22:14

DNS_DK skrev:jeg har haft Phantasy star online og kan anbefale det! det er vildt sjovt....

og det er et RPG.... masser af mulighedder...

man skal lige sætte sig ind i det...

Kanont spil


Var der mange der spillede det online?
Hvordan fungerede det ?? - altså med pay' sku man betale pr. month?
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf DNS_DK » 15. jun 2004 22:17

ja der er mange online....

man får 2 måneders gratis spil når du køber det helt nyt og uåbnet....

så skal du betale 10 dollars i måneden efter de 2 måneder...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Beatwolf » 15. jun 2004 22:52

ja söm en anden sagde så er MMORPGS ikke noget der er værd at råbe hurra for på konsollerne. Spil dem på pc'en hvor de hører hjemme!!!
jeg ville råde dig til at vente med at begynde på noget til World of Warcraft, The matrix online, og Warhammer online udkommer...
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf DNS_DK » 15. jun 2004 23:07

synes man skal have prøvet Phantasy star online hvis man kan lide RPG....

self. bliver spillet kedeligt efter LAAAAAAANG tid.... der er en masse man kan... når man har gennemført spille online kan du bare tage quests og komme ind i nogle helt andre baner og helt nye verdener...

jeg overvejer selv at købe det igen....
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Albertino » 15. jun 2004 23:34

DNS_DK skrev:synes man skal have prøvet Phantasy star online hvis man kan lide RPG....

self. bliver spillet kedeligt efter LAAAAAAANG tid.... der er en masse man kan... når man har gennemført spille online kan du bare tage quests og komme ind i nogle helt andre baner og helt nye verdener...

jeg overvejer selv at købe det igen....


Hmm overvejer lidt at prøve det..

Men stadig hører de vel hjemme, som de andre siger, på PC'en!
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster