Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 26. jan 2016 09:23

Phimosis skrev:Uha da, så bliver der endnu længere til på torsdag, nogen der ved hvornår de åbner for serverne?

Oki kan finde beta'en men den henter ikke noget hjem, har bare fået et billede mere af The Division :/


Der er ikke noget officielt tidspunkt endnu. Men efter som udvikleren befinder sig i Sverige, er der en chance for vi for det tidligt på dagen.

Betaen ligger i Storen, under "Kommer snart".
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf darkangeldk » 26. jan 2016 10:14

Har stadig min alfa klient, loggede lige ind her for et par minutter siden for, at se om den var opdateret til "betaen". Tror jeg måske den er, men er ikke sikker. Der står dog, at" Tom Clany's The divison beta will begin soon / The servers will open this Thursday at 10 AM CET / 4 AM EST / 1 PM PST". Så kl 10.00 torsdag formidddag åbner serverne, ser det ud til.
Er der nogen der ved, om os der var ved i alfaen automatisk er med i betaen? Og hvis man forudbestiller via MS store, får man så en kode tilsendt til betaen eller bliver den linket til ens konti? Har en ven jeg gerne vil give en beta kode til, hvis jeg får den via mail.
Lavede en forudbestilling via Coolshop, hvor jeg fik en kode til alfaen, men afbestilte da jeg så, at man kan pre-ordre vi MS store (Digital downloads :D ).
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 26. jan 2016 10:26

darkangeldk skrev:Har stadig min alfa klient, loggede lige ind her for et par minutter siden for, at se om den var opdateret til "betaen". Tror jeg måske den er, men er ikke sikker. Der står dog, at" Tom Clany's The divison beta will begin soon / The servers will open this Thursday at 10 AM CET / 4 AM EST / 1 PM PST". Så kl 10.00 torsdag formidddag åbner serverne, ser det ud til.
Er der nogen der ved, om os der var ved i alfaen automatisk er med i betaen? Og hvis man forudbestiller via MS store, får man så en kode tilsendt til betaen eller bliver den linket til ens konti? Har en ven jeg gerne vil give en beta kode til, hvis jeg får den via mail.
Lavede en forudbestilling via Coolshop, hvor jeg fik en kode til alfaen, men afbestilte da jeg så, at man kan pre-ordre vi MS store (Digital downloads :D ).


Kl 10 var også samme tidspunkt, som alphaen startede, så passer nok.

Du får automatisk adgang til betaen, når du har været med i alphaen. Dog skal du downloade beta clienten for MS Store.

Når man har bestilt digitalt, så får man ingen kode.

Når du har afbestilt din Coolshop ordre, så får du ingen kode derfra. Men husk din ven kan blevet skrevet op til betaen, og få en chance for at få en beta kode.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 26. jan 2016 10:33

Billede
Den har sin egen (som man kan se) genvej. Hos mig var den af sig selv, på listen over spil der var klar til at blive installeret.
Der gik dog lang tid (fra jeg havde trykket på den) inden den gik fra 0% til 1% installeret.

Jeg har ikke fået kode tilsendt til Beta'en, den lå som sagt, af sig selv under spil der er klar til installering.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Lauicombat » 26. jan 2016 11:23

Hej xboxlife
Er der nogen som sidder i samme situation som mig?

Jeg har forudbestilt spillet i den lokale gamestop, hvor jeg på bonnen fik en kode, som jeg skulle indtaste via tom-clancy's the divisons hjemmeside. Efterfølgende modtager jeg en mail, hvori der står at jeg er garanteret adgang til betaen, og skal afvente på mail med en access-kode?

Nu nærmere d. 28 sig jo med hastige skridt, så er jeg da lidt nervøs over, hvornår og hvis jeg overhovedet modtager denne mail? Har forsøgt at stille ubisoft spørgsmålet via deres support, men der er ikke noget som virker. The Division er netop 'ankommet' inde på min xbox store, men er self utilgængeligt. Jeg kan også læse mig frem til, at I andre (som har forudbestilt) digitalt har hentet klienten!

Vh Lauicombat
Lauicombat
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aalborg


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 26. jan 2016 12:03

Lauicombat skrev:Hej xboxlife
Er der nogen som sidder i samme situation som mig?

Jeg har forudbestilt spillet i den lokale gamestop, hvor jeg på bonnen fik en kode, som jeg skulle indtaste via tom-clancy's the divisons hjemmeside. Efterfølgende modtager jeg en mail, hvori der står at jeg er garanteret adgang til betaen, og skal afvente på mail med en access-kode?

Nu nærmere d. 28 sig jo med hastige skridt, så er jeg da lidt nervøs over, hvornår og hvis jeg overhovedet modtager denne mail? Har forsøgt at stille ubisoft spørgsmålet via deres support, men der er ikke noget som virker. The Division er netop 'ankommet' inde på min xbox store, men er self utilgængeligt. Jeg kan også læse mig frem til, at I andre (som har forudbestilt) digitalt har hentet klienten!

Vh Lauicombat


Koderne er ikke blevet sendt ud endnu. Men Ubisoft har lige tilføjet en "Beta Access" menu i Uplay, hvor man kan se sin kode, og hvad man har adgang til (dog virker det ikke endnu), men de gør sig helt sikkert klar til at sende koder ud.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf Lauicombat » 26. jan 2016 12:18

Jeg er en idiot, som ikke har nogen som helst form for tålmodighed. Kl. 12:00 modtog jeg en mail med min adgangskode :)

Ellers tak for info WEZL_DK - jeg ser frem til at game med dig (jer).

Vh Lauicombat
Lauicombat
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aalborg


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 26. jan 2016 12:33

Jeg købte først en forud bestilling i game stop, men så efter jeg prøvede Alpha'en var jeg så solgt over det spil, at jeg så købte gold versionen - det har jo så givet mig en beta adgang, men jeg har også fået en kode over min mail, tror i jeg kan give den videre til en ven evt?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 26. jan 2016 12:45

Phimosis skrev:Jeg købte først en forud bestilling i game stop, men så efter jeg prøvede Alpha'en var jeg så solgt over det spil, at jeg så købte gold versionen - det har jo så givet mig en beta adgang, men jeg har også fået en kode over min mail, tror i jeg kan give den videre til en ven evt?


Et godt spørgsmål, som jeg ikke kan finde noget officielt svar på fra Ubisoft. Prøv at logge ind på denne side:

https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access

og se om du har to forskillige beta koder tilknyttet din konto (siden bliver opdateret, som Ubisoft sender koder ud, så indtil din kode er aktiveret af Ubisoft, vil der stå du ikke har nogen adgang).

Hvis det var mig, ville jeg vente til på tosdag, starte betaen op, og være sikker på jeg kan spille den, og så derefter give en eventuelt ekstra beta kode til vennen,
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 26. jan 2016 14:19

Så kom start tiderne på betaen:

Xbox - Torsdag kl. 10

PS4 og PC - Fredag kl 13

https://twitter.com/Alex_Gnn/status/691962393019207680
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 26. jan 2016 15:43

Jeg er faktisk så klar jeg kan være, alt er klar og hentet, og der er købt en del flasker cola, plus noget mad, der bare skal smide i ovnen i et sted mellem 20 og 45 min ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 26. jan 2016 20:26

WEZL_DK skrev:
Phimosis skrev:Jeg købte først en forud bestilling i game stop, men så efter jeg prøvede Alpha'en var jeg så solgt over det spil, at jeg så købte gold versionen - det har jo så givet mig en beta adgang, men jeg har også fået en kode over min mail, tror i jeg kan give den videre til en ven evt?


Et godt spørgsmål, som jeg ikke kan finde noget officielt svar på fra Ubisoft. Prøv at logge ind på denne side:

https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access

og se om du har to forskillige beta koder tilknyttet din konto (siden bliver opdateret, som Ubisoft sender koder ud, så indtil din kode er aktiveret af Ubisoft, vil der stå du ikke har nogen adgang).

Hvis det var mig, ville jeg vente til på tosdag, starte betaen op, og være sikker på jeg kan spille den, og så derefter give en eventuelt ekstra beta kode til vennen,

Jeg har prøvet at logge ind på linket du gav (og tak for det :mrgreen:). Derinde har jeg en betakode, som når den bliver indtastet på Xbox store siger, forudbetalt kode/adgang giver adgang The Division beta! Hvilket for mig antyder, at jeg kan downloade Beta'en på min Xbox. Men, den er jo allerede downloadet automatisk.
Jeg kan huske at til alfa'en gjorde koden at men kunne downloade den, men skulle man indtaste Sanne kode igen før man kunne spille alfa'en? Nogle der kan huske det?
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 27. jan 2016 10:37

Der blev stillet dette spørgsmål på Tom Clancy's The Division Facebookside:

Spørgsmål: Bogdan N. Aanicai - Tom Clancy's The Division. I didn't recive an email yet but I can preload. Does that mean i automatically go it? I redeemed the beta key a while ago?.

Og svaret var dette:
"Tom Clancy's The Division Yes, you probably got the pre-load activated before the email is actually sent, but if you can download the game, you'll be able to play :)"

Hvis ikke jeg er en total jubelidiot, så betyder dette for mig, at når Beta'en ER downloaded så kan man også spille! Hvilket så også i mine øjnene betyder, at den ekstra kode man måske har fået, kan foræres væk.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 27. jan 2016 11:15

Det vil jeg give dig ret i, men tror alligevel jeg venter til på torsdag efter kl 10 før jeg giver min kode væk ;)

Har set et par gange, hvor 2 forskellige mennesker kommer med hver deres svar på deres forum
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 27. jan 2016 12:19

Svaret er dog fra officiel hold. https://www.facebook.com/TheDivisionGame/
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron