Xboxlife forum

Dark Souls

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 24. apr 2012 10:36

Nu er jeg ved The Capra Demon - Han er lidt mere nasty. Ved jeg skal få hans 2 små puppys rydet af vejen først! Også bruge trappen til at nakke ham. Overvejer og få mig noget heavy armor gear, men igen det gør mig langsommere.. PT. Har jeg elite armor på..
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf McFarmer » 24. apr 2012 10:40

Strategien er i al fald den rigtige. Jeg tog den med trappen og ventede til han faldt ned, derefter kunne jeg lave et "jump-attack" på ham.
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 24. apr 2012 11:22

Jeg er bare stadig usikker på amor generalt som pyro. Bruger lidt magi og sværd og shield.
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf DkSlayer » 24. apr 2012 11:37

Jeg savner noob tiden i Dark Souls QQ

Så mange muligheder og ubesvarede spørgsmål :) Fantastisk spil
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 24. apr 2012 12:16

DkSlayer skrev:Jeg savner noob tiden i Dark Souls QQ

Så mange muligheder og ubesvarede spørgsmål :) Fantastisk spil


True.. Det fangede virkelig også mig, og så gav det en speciel følelse når man kom videre i spillet
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Gmork Gerrard » 25. apr 2012 08:33

DkSlayer skrev:Jeg savner noob tiden i Dark Souls QQ

Så mange muligheder og ubesvarede spørgsmål :) Fantastisk spil


Helt enig - det er et fantastisk spil. Specielt i begyndelsen når hele verden er ny og man nærmest er bange for hvad der gemmer sig om næste hjørne. Lidt samme følelse som da Doom var nyt! ;-D
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Dark Souls

Indlægaf Spankey103 » 31. maj 2012 17:54

http://xbox360.ign.com/articles/122/1224905p1.html

Endelig! Det viser sig at det ekstra content PC-ejerne får her til august, får vi også som DLC til vinter :-) Glæder mig allerede!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls

Indlægaf DkSlayer » 31. maj 2012 17:58

Spankey103 skrev:http://xbox360.ign.com/articles/122/1224905p1.html

Endelig! Det viser sig at det ekstra content PC-ejerne får her til august, får vi også som DLC til vinter :-) Glæder mig allerede!


fuck ja man !!!!!!!!!! :D
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dark Souls

Indlægaf Mogwai » 3. aug 2012 13:05

Skal lige have et par gode tip mht. udstyr og opgraderinger. Pt. løber jeg rundt med Crimson sættet, Knight Shield og Drake Sword. Jeg er SL32 Wanderer og har investeret mest i Vitality og Endurance.

Er det på tide at opgradere sine våben og udstyr? Jeg har camperet ved blacksmith bonfire nær Prowling Demon, og har en håndfuld shards samt 9K souls.

Jeg har nedkæmpet Taurus, Gargoyles, Capra og Stray Demon indtil videre. Hvad er det bedste næste skridt?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls

Indlægaf Spankey103 » 27. aug 2012 17:36

A retail edition of the Dark Souls: Prepare to Die Edition including Dark Souls™ original game and the new in game content -Artorias of the Abyss- will be coming to Xbox 360® and PlayStation®3 on October 26th.

The additional content will also be available as a paid DLC 'Artorias of the Abyss' the very same day for owner of the original Dark Souls game on Xbox 360® and PlayStation®3.

Dark SoulsTM: Prepare to Die™ Edition include sprawling new maps and environments; new boss characters, enemies and non-playable characters; an arsenal of new weapons and armour; and additional challenging content for stalwart heroes to face as they return to the deadly world of Lordran. It also offers an untold chapter in Dark Souls lore set in the dying kingdom of magic known as Oolacile. Unwillingly taken by the abyss and sent back in time, you will become the only one who can save Oolacile from the spreading darkness that threatens to engulf the kingdom and all of its people.


Så den 26 October, så træder vi ind i helvede igen :-) ! Bliver fandme godt.

- Og det er forresten taget fra deres officielle Facebook side.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls

Indlægaf DkSlayer » 27. aug 2012 21:37

Spankey103 skrev:
A retail edition of the Dark Souls: Prepare to Die Edition including Dark Souls™ original game and the new in game content -Artorias of the Abyss- will be coming to Xbox 360® and PlayStation®3 on October 26th.

The additional content will also be available as a paid DLC 'Artorias of the Abyss' the very same day for owner of the original Dark Souls game on Xbox 360® and PlayStation®3.

Dark SoulsTM: Prepare to Die™ Edition include sprawling new maps and environments; new boss characters, enemies and non-playable characters; an arsenal of new weapons and armour; and additional challenging content for stalwart heroes to face as they return to the deadly world of Lordran. It also offers an untold chapter in Dark Souls lore set in the dying kingdom of magic known as Oolacile. Unwillingly taken by the abyss and sent back in time, you will become the only one who can save Oolacile from the spreading darkness that threatens to engulf the kingdom and all of its people.


Så den 26 October, så træder vi ind i helvede igen :-) ! Bliver fandme godt.


- Og det er forresten taget fra deres officielle Facebook side.



igen ? Har ikk været ude siden release :) Jeg har 5 characters med hver over 150 timers spilletid og minimun NG+5, den højeste NG+8.. Det er der hvor the real Dark Souls begins ;)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 1. sep 2012 18:55

bliver det en udvidelse ala Dawnguard eller noget mindre ?
- Fik lige taget mig sammen og købte spillet igår og er helt vild med det. Elsker udfordringen! :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 5. sep 2012 18:42

Nogle herinde der har nogle gode PvP builds, eller måske bar' kender en god youtuber ( Har fundet et par stykker, men er ikke helt sikker endnu).
- Er ikke gået igang med´Pvp endnu, men når jeg endeligt få gjort det, vil jeg starte ud med et BANG! :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls

Indlægaf TheDarkSoul » 24. sep 2012 19:41

jeg savner en eller 2 folk til lidt jolly coop i darksouls jeg har en char på SL 125 NG+ og en på 80 NG det er primært min NG+ der har brug for hjælp til the four kings hvis der er nogle som skulle være med på lidt sjov i DS så fang mig på sanguinor85 XBL
TheDarkSoul
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 24. sep 2012 20:41

TheDarkSoul skrev:jeg savner en eller 2 folk til lidt jolly coop i darksouls jeg har en char på SL 125 NG+ og en på 80 NG det er primært min NG+ der har brug for hjælp til the four kings hvis der er nogle som skulle være med på lidt sjov i DS så fang mig på sanguinor85 XBL

Spiller spillet, men er overhovedet ikke nået så langt.. :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster