Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jobbermann » 14. maj 2012 10:36

Jibla skrev:
Jobbermann skrev:Ja der har jeg også fundet det.. Der koster det bare cirka 450kr, hvilket er 100kr mere end i butikkerne.. Men det er måske eneste chance?


Dude, tag nu lige fingeren ud af røven på dig selv, og kom ind i kampen. For det første så gav det vel sig selv at det var Blizzards hjemmeside du skulle ind på for at købe det digitalt. For det andet, så skal du ringe til butikkerne i dit område for at høre om du kan reservere en kopi - ingen af os herinde ved noget som helst om hvor vidt at spillet er udsolgt på forhånd i dit område.

http://www.google.dk


Min tanke var blot om nogen havde købt digitalt andre steder end fra den officielle hjemmeside, da jeg af praktiske årsager gerne vil undgå at skulle ind til en butik midt om natten..

Og ja, jeg kunne sikkert have googlet mig til det, men så dør ideen med et forum måske lidt..Desuden har jeg - ganske kort prøvet at google - men fandt kun sider med "download free serial" og andet pirateri...
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf expose » 14. maj 2012 11:29

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Diab ... nload.html

Jeg køber alle mine spil til PC igennem denne side. Det er super nemt, super billigt og super hurtigt. Har kun gode ting at sige om CJS.

EDIT: Nå ja vigtigst af alt, CJS sender en CD key til dig med det samme (så længe spillet er på lager), så der er ikke noget med at vente.
Senest rettet af expose 14. maj 2012 12:33, rettet i alt 1 gang.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Firephreakk » 14. maj 2012 12:07

www.coolshop.dk har den også.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf solo3300 » 14. maj 2012 13:20

så det i nat drenge!
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Algreen » 14. maj 2012 13:31

Jeg overvejer stærkt at købe Diablo 3 men som det ser ud lige nu ved jeg ikke om mit grafikkort kan køre det.
Har søgt på nettet og der er folk som både svarer ja og nej.
Alt andet på min computer kan godt køre det.
Jeg har et AMD Radeon(TM) HD 6520G, nogen der ved om det kan?
Algreen
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 14. maj 2012 13:35

Jeg aner heller ikke om min computer kan køre det (onboard bærbar) men jeg satser. De har ry for at selv små maskiner kan være med, så mon ikke.
Spillet kan iøvrigt installeres fra kl. 17.01 idag for dem som har købt det digitalt, dvs. det er klar til at spille kl. 00.01.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf maagaard90 » 14. maj 2012 13:36

I må glæde jer enormt til at se denne skærm i aften, hva'? ;)
Billede
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf expose » 14. maj 2012 13:36

Algreen skrev:Jeg overvejer stærkt at købe Diablo 3 men som det ser ud lige nu ved jeg ikke om mit grafikkort kan køre det.
Har søgt på nettet og der er folk som både svarer ja og nej.
Alt andet på min computer kan godt køre det.
Jeg har et AMD Radeon(TM) HD 6520G, nogen der ved om det kan?


Det er selvfølgelig vejledende, men prøv at tage denne test:

http://www.systemrequirementslab.com/CY ... I&id=11243

Det burde pege dig i den rigtige retning.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf expose » 14. maj 2012 13:38

maagaard90 skrev:I må glæde jer enormt til at se denne skærm i aften, hva'? ;)
Billede


Jeg har en diablo date med en kammerat imorgen kl 1700. Det bliver selvfølgelig svært at vente den ekstra tid, men bliver glad for at undgå at sidde med den fucking skærm hele natten. Vi prøvede at komme ind den første dag i betaen da den blev offentlig, men det holdte bare ikke.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Algreen » 14. maj 2012 13:44

Det er selvfølgelig vejledende, men prøv at tage denne test:

http://www.systemrequirementslab.com/CY ... I&id=11243

Det burde pege dig i den rigtige retning.



Har jeg allerede prøvet, problemet er at den bare laver et spørgsmålstegn ud for grafikkortet :?
Algreen
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 14. maj 2012 13:46

expose skrev:
Algreen skrev:Jeg overvejer stærkt at købe Diablo 3 men som det ser ud lige nu ved jeg ikke om mit grafikkort kan køre det.
Har søgt på nettet og der er folk som både svarer ja og nej.
Alt andet på min computer kan godt køre det.
Jeg har et AMD Radeon(TM) HD 6520G, nogen der ved om det kan?


Det er selvfølgelig vejledende, men prøv at tage denne test:

http://www.systemrequirementslab.com/CY ... I&id=11243

Det burde pege dig i den rigtige retning.


Tak for link! Det ser ud til at ville køre fint på min æske :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 14. maj 2012 14:34

expose skrev:
maagaard90 skrev:I må glæde jer enormt til at se denne skærm i aften, hva'? ;)
Billede


Jeg har en diablo date med en kammerat imorgen kl 1700. Det bliver selvfølgelig svært at vente den ekstra tid, men bliver glad for at undgå at sidde med den fucking skærm hele natten. Vi prøvede at komme ind den første dag i betaen da den blev offentlig, men det holdte bare ikke.


Jeg er nu ikke så paranoid hvad det angår. Og betaen var en stress test hvor hensigten var at, ja du gættede det, stresse serveren max :) Desuden har de lavet et kø system hvor den forventede ventetid vil være max 40 sekunder.

Sååå, men hvis jeg ikke kunne spille hele natten, så ville det da ha' været en dejlig tanke at ingen andre kunne ;)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf anarchoi » 14. maj 2012 14:38

Jeg beklager meget hvis nedenstående spørgsmål allerede er blevet besvaret. Jeg har kigget tråden igennem og synes umiddelbart ikke at jeg har fundet svaret...

Den downloader der ligger på Blizzard/Battlenet på lidt over 7 gb - virker den også med en fysisk udgave af spillet?
Med andre ord: Kan jeg downloade spillet nu, og så i nat tage i FONA/Blockbuster og købe spillet og så slipper jeg for at installere hele svineriet igen?
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 14. maj 2012 14:40

anarchoi skrev:Jeg beklager meget hvis nedenstående spørgsmål allerede er blevet besvaret. Jeg har kigget tråden igennem og synes umiddelbart ikke at jeg har fundet svaret...

Den downloader der ligger på Blizzard/Battlenet på lidt over 7 gb - virker den også med en fysisk udgave af spillet?
Med andre ord: Kan jeg downloade spillet nu, og så i nat tage i FONA/Blockbuster og købe spillet og så slipper jeg for at installere hele svineriet igen?


yups :)

EDIT: den launcher på 7.6 GB kan du så installere fra kl 17. Så behøver du kun at indtaste din key på battlenet når du kommer hjem
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf anarchoi » 14. maj 2012 14:43

DkSlayer skrev:
yups :)

EDIT: den launcher på 7.6 GB kan du så installere fra kl 17. Så behøver du kun at indtaste din key på battlenet når du kommer hjem


Fedt! Mange tak!
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster