Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf sir.auron88 » 23. maj 2012 03:29

Jibla skrev:Lidt nostalgi af den gode slags!





Gode minder. Hvis man bare havde Holy Bolt, var Skeleton King ingen sag!
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 23. maj 2012 07:01

SealFox skrev:
Psymatiq skrev:ramte lvl 60 i morges og har lige gennemført Hell....inferno here i come ... X.x


Hvad spiller du som? og hvad er dine stats*?



Demon Hunter ... men kan ikke tjekke stats da serveren er nede.

mener min dps er oppe omkring de 18 K pt, er i gang med at samle sammen så jeg kan starte inferno runs på skeleton king så jeg forhåbentligt kan få en 1000+ dps bue :P.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Hasani94 » 23. maj 2012 09:02

Damn, min ven er blevet rigtig sur over at blizzard har fjernet et skill fra Wizard, som han mente holdte den i live i Inferno mode..
Nogle af jer andre der spiller som Wizard og er sur over det ?
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 23. maj 2012 09:15

jeg spiller wizard, men har ikke haft mulighed for at kigge nærmere på det endnu.
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 23. maj 2012 11:11

er nok diamond skin og noget andet comboen der gjorde at wizards kunne solo alting på inferno. ved bare at de har nerfed mit smoke schreen... som nok er den eneste grund til man kan overleve som demon hunter... blizz er til grin

inferno er til grin også nerfer de folk endnu mere.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Hasani94 » 23. maj 2012 12:40

Psymatiq skrev:er nok diamond skin og noget andet comboen der gjorde at wizards kunne solo alting på inferno. ved bare at de har nerfed mit smoke schreen... som nok er den eneste grund til man kan overleve som demon hunter... blizz er til grin

inferno er til grin også nerfer de folk endnu mere.


Min ven havde fuldstændig samme reaktion da han så det- tror han mistede meget for Bizzard der...
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 23. maj 2012 12:49

Og spillet har været på marked i ca 2 uger kun! Der kan ske meget endnu.
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 23. maj 2012 13:06

Hasani94 skrev:
Psymatiq skrev:er nok diamond skin og noget andet comboen der gjorde at wizards kunne solo alting på inferno. ved bare at de har nerfed mit smoke schreen... som nok er den eneste grund til man kan overleve som demon hunter... blizz er til grin

inferno er til grin også nerfer de folk endnu mere.


Min ven havde fuldstændig samme reaktion da han så det- tror han mistede meget for Bizzard der...


Lol

Lær at spille, istedet for kun at kunne klare sig med broken game mechanics.

Wizards var i princippet udødelige med en kombination af force armor og diamond skin. Godt de har fixet det
Senest rettet af DkSlayer 23. maj 2012 13:09, rettet i alt 1 gang.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 23. maj 2012 13:07

TiringPlague108 skrev:Og spillet har været på marked i ca 2 uger kun! Der kan ske meget endnu.


8 dage ;) Men ja !
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 23. maj 2012 13:14

Så 8 dage :D

Men jeg kan godt på en måde forstå folks frustrationer, jeg kan bare ikke være med i den samtale, for er ingen hardcore gamer (længere) Jeg sidder måske max 2 timer om dagen ved D3.
I øjeblikket er jeg i NM Act 1, og syntes da det er noget så udfordrene hvilket nok har lidt med mit udstyr at gøre blandt andet.

Alle kan desværre ikke gøres tilfreds - det er simpelthen umuligt.
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Hasani94 » 23. maj 2012 13:23

Jeg er oplever vilde FPS drops. Bare ved at holde musen over fx en merchant falder FPS med 10-15... Nogle andre der har oplevet det, eller er det bare mig ? :S
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 23. maj 2012 13:56

DkSlayer skrev:
Hasani94 skrev:
Psymatiq skrev:er nok diamond skin og noget andet comboen der gjorde at wizards kunne solo alting på inferno. ved bare at de har nerfed mit smoke schreen... som nok er den eneste grund til man kan overleve som demon hunter... blizz er til grin

inferno er til grin også nerfer de folk endnu mere.


Min ven havde fuldstændig samme reaktion da han så det- tror han mistede meget for Bizzard der...


Lol

Lær at spille, istedet for kun at kunne klare sig med broken game mechanics.

Wizards var i princippet udødelige med en kombination af force armor og diamond skin. Godt de har fixet det


Demon hunters er weak lige meget hvad defense wise og med smoke schreen kunne vi klare angreb som afhang af hvor god man er til at ramme det skill på det rigtige tidspunkt. Samtidigt betød det meget hvor lang tid man have efter man brugte skillet noget som de har nerfet... har intet med broke mechanics at gører, har kun med blizzs ide om at tortur er sjovt.

Med det sagt spiller jeg skam stadig men kender bare det her alt for godt fra dengang da jeg spillede d2. nerf nerf nerf nerf.

MF systemet er også virkelig fucked nu. Join et spil med folk uden MF gear og i får intet godt..lol aka min mdef pt = 150+75 fra mf buffs=225 MF

mig 225MF
2 person 0
3 person 0
4 person 0

225/4 = 56.2

<.<
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf daugaard » 23. maj 2012 17:22

drenge, jeg har fundet et legendary item, noget værd i given fald? eller afhænger det af hvad det eR?
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Annxii » 23. maj 2012 18:25

daugaard skrev:drenge, jeg har fundet et legendary item, noget værd i given fald? eller afhænger det af hvad det eR?

Værdien afhænger jo altid af hvad der er til salg :-)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mogwai » 23. maj 2012 20:13

daugaard skrev:drenge, jeg har fundet et legendary item, noget værd i given fald? eller afhænger det af hvad det eR?

Tjek hvad der er på AH pt. Så kan du jo sætte prisen derefter.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster