Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf BenjaminK » 19. maj 2012 02:28

Så kom lillebror og jeg igennem første omgang, endte lvl 31 - ser frem til at komme igang på nightmare :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jobbermann » 19. maj 2012 08:40

Chaui skrev:
Sredna skrev:Har lige tævet Leoric på nightmare, men han gav kun 2 blå items? troede man fik et par rares eller sådan i det mindste, ligesom på normal :D


Man får ikke rares andet end første kill af hver boss. dvs. normal. Så det lader ikke til at det bliver ligesom D2 hvor man farmer bosser.


Så det kan ikke betale sig andet end at følge questline fremad hele tiden? Eller er der nogle af bosserne/events, som man kan lave flere gange?
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 19. maj 2012 09:07

Jobbermann skrev:
Chaui skrev:
Sredna skrev:Har lige tævet Leoric på nightmare, men han gav kun 2 blå items? troede man fik et par rares eller sådan i det mindste, ligesom på normal :D


Man får ikke rares andet end første kill af hver boss. dvs. normal. Så det lader ikke til at det bliver ligesom D2 hvor man farmer bosser.


Så det kan ikke betale sig andet end at følge questline fremad hele tiden? Eller er der nogle af bosserne/events, som man kan lave flere gange?


Du kan godt dræbe en bestemt boss igen, men det kræver lige du questen igen, hvilket du kan vælge ud i menuen
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf mathiasd » 19. maj 2012 09:36




Excited :-)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Giffel » 19. maj 2012 11:16

Er der nogen der har et guest pass de kan undvære?

Konen vil gerne prøve og jeg har ikke selv nogen guest pass, da jeg har købt det online.
Send mig en pm.
Billede
Giffel
Niveau 4
 
Indlæg: 556
By: Haderslev


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf P4TR1CK » 19. maj 2012 11:24

Kunne også godt bruge et guest pass :-)

Smid gerne et i PB :D
P4TR1CK
 


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Derp » 19. maj 2012 12:01

Jeg har spillet lidt med nogle venner, men prøvede så lige at joine et public game for at se hvordan det fungerer. To af dem jeg spillede sammen med havde kinesiske/asiatiske tegn som navne og kunne ikke engelsk. Er det fordi jeg er på de asiatiske servere eller er det bare fordi alle kan spille med alle. Jeg synes ikke rigtig at jeg kan google mig frem til et svar. Jeg synes heller ikke at jeg kan finde noget om det inde i selve Diablo 3.

Men det er sgu ret kedeligt hele tiden at støde ind i folk som ikke kan engelsk...

[Edit]Aaaahhhh lol, fandt det i menuen. Så det underligt nok ikke første gang jeg ledte efter det. Den står på EU, men jeg møder stadig stort set kun folk med asiatiske navne... hvor trist. Sikkert fordi de farmer og så sælger det til europæiske brugere(eller hvad? bare en teori). Man skal vist holde sig til singleplayer eller spille sammen med venner :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Stubkier » 19. maj 2012 12:07

Hvis der er nogen der ligger inde med et Guest Pass må de meget gerne sende det til mig i en PM :)
Stubkier
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Rasmusdc » 19. maj 2012 13:05

kører nightmare level 35 monk, få point fra lvl 36. (også igennem i level31) dog har jeg leget med en del andre char. så kunne være kommet længere..

nightmare bliver endelig udfordrende for det var normal ikke.

endnu ikke faldet over et eneste legendary våben...
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Sredna » 19. maj 2012 13:28

en af mine venner faldt over en legendary dagger igår, den virkede utroligt dårligt.. Den gav middel damage (på nightmare) og noget ekstra damage til beasts og humans, og et eller andet ekstra.
Første nuke i MW2 den 3. September!
Sredna
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 19. maj 2012 14:38

Sredna skrev:Har lige tævet Leoric på nightmare, men han gav kun 2 blå items? troede man fik et par rares eller sådan i det mindste, ligesom på normal :D



Nak named og special mobs ikke bosser for at få drops.

Rainbow bear level giver mest tbh. Har lige brugt 200 k på at få rainbow bear level på nightmare og har fået et par legendary items so far.

Husk at have så meget magic find som muligt og spil med så mange som muligt for at forhøje chancen for drops.

act 2 hell lvl 56 demon hunter med 7159 DPS... getting better and better =).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jibla » 19. maj 2012 19:34

Psymatiq skrev:act 2 hell lvl 56 demon hunter med 7159 DPS... getting better and better =).


Din DPS er dælme syg - men hvordan er din survival som solo spiller på hell?

Jeg kan tage det meste på hell - dog er champion(named/speciel) mobs med trælse egenskaber (jail/arcanelaser/waller) noget af en kamp PT .

2-3 gange er jeg løbet ind i at møde 2 pakker champions med de trælse egenskaber på kryds og tværs, og så skrider jeg altså, for det kan jeg ikke klare.

Bosser er ikke et problem.

Mit gear er dog ikke overdrevet godt - jeg orker ikke at farme gear før level 60. :) pt er jeg en level 54 monk - med 3270 i DPS og for første gang har jeg mere vitality end dexturity, for, så længe at jeg generer spirit, så skal jeg nok dræbe det, det tager bare en del tid.....zzz.
Senest rettet af Jibla 20. maj 2012 09:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Chaui » 20. maj 2012 00:19

Er os Demon hunter lvl 56 Act 2 på Hell pt. har dps på 10.000, men den falder så hver gang jeg critter. Klarer mig nemmest solo, med så høj en dps, dog som du siger Jibla, så er det hårdt når man møder hårde Champions eller boss med en nasty combo.

Generelt så skal Demon hunter holde sig fra at blive ramt. Vi dør hurtigt.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf madshi » 20. maj 2012 10:09

nu spørger jeg nok dumt men hvordan for jeg min dps højt op har lige tjekket er lvl 29 wizard med en dps på 89 hjæp :D
madshi
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jibla » 20. maj 2012 10:24

madshi skrev:nu spørger jeg nok dumt men hvordan for jeg min dps højt op har lige tjekket er lvl 29 wizard med en dps på 89 hjæp :D


Ved at level op og få bedre gear. Din wizards main stat må være intellect - så gå efter items der har intellect. Derudover er dit våbens DPS og stats også relevant. Men igen, du får ikke 1000 dps som level 29 - du kan som regel 'blot' matche DPS'en til det niveau af D3 du spiller på - og hvor du er i spillet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster