Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Jibla » 28. nov 2011 18:37

Jeg glæder mig til at spillet udkommer. Det er dælme sweet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 28. nov 2011 23:47

Jeg er godt nok også helt vild med det.

Holder nok min WoW account igang, for lige at logge ind og spille lidt PvP med nogle venner engang imellem, men min gaming kommer hovedsageligt til at foregå i SWtor. Jeg havde nu også regnet med, at det ville være noget for mig.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 29. nov 2011 11:11

jeg er lidt led over weekenden allerede er overstået, for TOR er sq et sjovt spil og er glad for jeg ikke blev skuffet. Syntes Bioware har gjort et godt stk arbejde indtil videre. Min WOW forbliver ihvert fald frosset.

Det var self nogle ting jeg var utilfreds over, omkring nogle af classene, som jeg håber kun var nogle bugs og vil blive rettet til.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 29. nov 2011 17:25

Er også ærgelig over det. Har lidt svært ved at gå tilbage til noget andet spil, men nu var/er jeg også en kæmpe Kotor fan og dette var som at kunne nyde Kotor historien og universet og så tage en pause fra den velkendte questing og så bare spille noget noget PvP, PvE, endda i samme univers, uden at skulle til at åbne et andet spil op.

Jeg havde, ligesom dig, også nogle ting jeg var utilfredse med. Hovedsageligt balancing issues og flere bugs end forventet. Men sådan er det vel med et spil af denne størrelse lige når det bliver released. WoW havde også problemer med nogle ting i starten, så jeg føler mig sikker på at det bliver rettet ganske hurtigt.

Nå, men nu har jeg da fundet ud af hvilken class jeg skal spille, noget som jeg var meget usikker på før betaen. Jeg kommer til at starte som en Sith Warrior, da jeg er ret vild med historien. (Kommer til at have så mange alts i det her spil...)

Hvorfor blev jeg ikke valgt som general tester. Kan sgu ikke vente til release nu.. :(
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 29. nov 2011 19:10

ja den vente tid er lige blevet mere ulidelig hehe. Jeg starter nok med en Jedi Consular eller en Sith Inquisitor, jeg kunne af en eller anden grund godt lide de 2 classes men self osse Knight og Warrior var osse sjove. bounty hunter nåede jeg ikke helt at kommet ind i
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Zentix » 29. nov 2011 19:32

jeg synes sq også det var et sjovt spil hehe grafikken var ikke helt god men ellers var det sku meget sjovt hehe
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 29. nov 2011 19:54

Jeg nåede desværre ikke så langt med min inquisitor, da jeg spillede en del på min Sith Warrior. Men ud fra de få levels jeg spillede virkede den rigtig god, jeg er bare mere til Sith Warriorens story, synes den er ret fed. Specielt hvis man spiller den lidt "grey", hvilket jeg gjorde/gør.

Nåede kun BH i 3 levels, jeg tror sgu jeg manglede et lyssværd eller udsigten til et :P
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 30. nov 2011 00:00

jeg prøvede osse at holde min Sith på light side, men skal da både have en light side og en på Dark side..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Too Nizzle » 30. nov 2011 13:40

Jeg prøvede Sith warrior, Jedi Consular og Imperial agent til hhv. lvl 16, 12 og 22 + de flere som ikke kom langt nok til at vælge AC. Og ud fra det, der var Imperial Agent uden tvivl den sjoveste at spille og den som havde den klart bedste historie. Det er muligt den var så sjov at spille fordi historien var så god, men der er da ingen tvivl - uanset hvad jeg spillede på af andre classes så var det bare kedeligt i forhold til IA. Jeg valgte operative som AC og fuck det var vildt - både som dps og som healer.

Hvorfor være sith hvis man ikke er old? :) Det fede ved at være Empire det er at dine gode beslutninger også er onde nogle gange - det kunne jeg godt lide. Tænk at få Light side point for at slå nogle uskyldige ihjel hurtigt frem for at lade dem lide med en lang og smertefuld død :D

Men lige for at brække mig - fuuuck hvor var republic bare kedeligt ovenpå at have spillet empire classes zzzZZZzzz. Alt deres "pæne" omgivelser og at de fleste er så søde og respekfulde... snoork hvor det var kedeligt.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 30. nov 2011 17:13

Jeg kunne også godt tænke mig en Imperial Agent, men nåede ikke at prøve det fordi jeg spillede min Sith Warrior op i 27. Min agent skal være et ondt svin, min Bounty Hunter skal kun være efter credits og min Sith Warrior skal være ret lys.

For mit vekommende, der jeg jo spillede min sith warrior ret gråt med en hang til lidt flere light side point, så er det fordi jeg ikke vil spille stereotypen og bliver railroaded igennem historien. Jeg synes det er for kedeligt og jeg har siden muligheden for at spille en Sith Warrior med nogle moralske skrupler blev annonceret været helt vild med idéen. En light side Sith Warrior er slet heller ikke det samme som en light side Jedi fx. Da valgene stadig godt kan være onde, men de er måske bare mere barmhjertige eller mindre selviske/bedre for emperiet. Jeg kan godt lide at se min character, som en form for battle hardened sith General, og mindre en "lol you looked at me wrong bro lol" ~~SHOCKZORZ~~

Jeg synes heller ikke om at lave lyse valg hele tiden, det bliver sgu også for sukkersødt. Jeg vil finde det jeg selv synes er en god blanding alt efter hvilken situation jeg står i.

Jeg har så heller aldrig været for meget for, at spille den fuldstændig lyse Jedi. Det der med at "Nå, så du prøvede lige at slå mig ihjel, men jeg tilgiver dig. Du nakkede alle børnene i den by, men du skal have endnu en chance for redemption"
- Dét hader jeg. Der hakker jeg dem bare i småstykker med min glowstick.

Jeg tror ultimativt at jeg synes bedst om Sith, fordi det giver følelsen at være sin egen uden at skulle stå ret meget til ansvar for nogen, måske endda med muligheden for at ryge helt til tops i hierakiet og være den der former verden som jeg vil have den. Istedet for hele tiden skulle logre for the Jedi Council :P
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 30. nov 2011 18:38

jeg vil nu bare gerne se hvad udfaldet bliver ved at være mere light end dark side i i warrior eller inquisitor og omvendt med jedi knight og consular
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 30. nov 2011 23:52

kun små 15 dage til man kan spille SWTOR lige så tosset man kan..

Håber godt nok, der er rettet til med de fejl man påpegede for Bioware, hehe yeah right
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 1. dec 2011 00:13

Mike.B skrev:jeg vil nu bare gerne se hvad udfaldet bliver ved at være mere light end dark side i i warrior eller inquisitor og omvendt med jedi knight og consular


Hehe, det er sgu nok også en tl;dr version af min text!

Mht. Bugsne så oplevede jeg faktisk relativt mange, men det var intet gamebreaking og det kunne løses ved at relogge. Det gør det ikke optimalt og det skal da rettes, men jeg oplevede i det mindste ingen CTD's eller ligende.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 1. dec 2011 08:42

Elgar skrev:
Mike.B skrev:jeg vil nu bare gerne se hvad udfaldet bliver ved at være mere light end dark side i i warrior eller inquisitor og omvendt med jedi knight og consular


Hehe, det er sgu nok også en tl;dr version af min text!

Mht. Bugsne så oplevede jeg faktisk relativt mange, men det var intet gamebreaking og det kunne løses ved at relogge. Det gør det ikke optimalt og det skal da rettes, men jeg oplevede i det mindste ingen CTD's eller ligende.


nu skal man os huske at det ikke var det endelige build, vi spillede på, jeg kan desværre ikke finde tråden inde på SWtor.com, men der skulle komme en patch d 15/12 (når vi kan logge ind) på ca 2-4 gb, dog er størrelsen en rygte og kan være større eller mindre 8)
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 1. dec 2011 08:56

jeg syns nu bare at, hvis man nu tager Jedi Consular F.eks så syns jeg det virkede lidt nytteløst at den Project ability den class har ikke kom til sin ret, efter som jeg skulle stå stort knap 2 meter fra dem før jeg kunne bruge den, men nu ved jeg som sagt ikke om det skulle være sådan eller om det var en bug. men igen jeg glæder mig sindsygt til det kommer, men hvor meget early access får man...
Jeg skal jo stadig ud og hente spillet her den 20...
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster