Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 14. aug 2011 20:21

hehe jeg har alle samtlig sæsoner af the clone wars.. ja jeg er en smule SW nørd.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 14. aug 2011 21:27

Tror da at jeg har fundet et dansk TOR site; SWTOR.dk. Åbenbart flere guilds der allerede har oprettet sig og findes derpå.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 15. aug 2011 08:37

ser godt ud men jeg holder mig solo så længe man kan.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 15. aug 2011 12:41

Synes det kunne være sjovt at høre hvilken class/race combo i har tænkt jer at starte med.

Personligt laver jeg nok en Zabrak(Medmindre at de tilføjer Ithorians ud af det blå!!! ;-)), men er langt mere i tvivl omkring class. Jeg sidder nok først og bestemmer mig for det når jeg sidder med character creatoren, sådan var det også i WoW. Det kan være at jeg spiller nogle start planeter igennem for lige at få en føling med hvad der passer mig bedst. Dem jeg er i tvivl om er Jedi Knight, Sith Warrior og Sith Inquisitor. Jep, jeg bliver en af de mange lyssværdssvingende badass-wannabes :D

Skal dog have en Bounty Hunter på et tidspunkt også. Det havde jeg også i Star Wars Galaxies efter NGE (Shudders)
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 15. aug 2011 15:02

Jeg starter nok med en Jedi knight.
derefter skal jeg have lavet en Bounty hunter, smugler og enten en sith warrior eller inquisitor.

jeg har mine tvivl omkring trooper og sith agent
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 15. aug 2011 15:13

Jeg er også lidt lunken mht. Trooperen. Sith agent derimod er jeg ret sikker på ikke er noget for mig, hans voicework er derudover også forfærdeligt imo. Selvom jeg synes mere om classen end de førnævnte, tror heller ikke jeg kommer til at spiller consular lige med det samme, måske engang når der er gået laang tid som en af de sidste alts.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Giluc » 15. aug 2011 15:18

Jeg synes de der svage classes er for kedelige. For mig handler det hele om at have et godt gedigent lyssværd, som jeg kan hugge folk over med.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 15. aug 2011 15:25

Der er jeg ret enig, selvom jeg også ret godt kan lide Bounty Hunters. Det stammer mest fra Boba Fett i filmene, som jeg synes var sej da jeg var mindre :P
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 15. aug 2011 16:15

skal da helt klart prøve en bounty hunter og lave den med lightside points hehe
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 18. aug 2011 23:22

TotalBiscuit deltager i GamesCon og optog denne vidoe;
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Tr3piD » 19. aug 2011 06:56

glæder mig utroligt meget til det her spil, bare det man får sit eget spaceship med companions synes jeg er fedest.
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 19. aug 2011 11:25

selv om jeg glæder mig til SW-TOR, frygter jeg at alt dette med bla. voice acting vil ende med at bide bioware i røven når det kommer til Patches og især expansions. for slet ikke at nævne disk plads, da jeg har hørt at selve TOR skulle være på en utrolig 37GB men jeg har ikke selv kunnet finde noget for at bekræfte det.

Men nu vil jeg altså snart have det spil udkommer!!
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 19. aug 2011 13:28

Mike.B skrev:selv om jeg glæder mig til SW-TOR, frygter jeg at alt dette med bla. voice acting vil ende med at bide bioware i røven når det kommer til Patches og især expansions. for slet ikke at nævne disk plads, da jeg har hørt at selve TOR skulle være på en utrolig 37GB men jeg har ikke selv kunnet finde noget for at bekræfte det.

Men nu vil jeg altså snart have det spil udkommer!!


Age of Conan var på 22GB ved launch og det var kun main questen der var voiced samt de første 20 levels.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 19. aug 2011 14:08

nu ved jeg ikke hvor stort landskabet er i AoC men taget i betragtning af at der er hele 17 planeter i TOR på launch, og hvor den mindste planet skulle have en størrelse på hva der er tilsvarende på WoW´s Kalimdor el. Eastern Kingdoms. for så slet ikke at tale om hvor stor den største planet i TOR er tror jeg at spillet er meget større end 22 eller 37GB
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 19. aug 2011 14:32

kommer jo an på meget SW Galaxyes fyldte kun 10-15GB, og der var sgu mange planeter og alle var store, Meget store. det jo ikke nødvendigt at du har alle filerne, kan jo også være de ligger på serveren, så fylder spillet endnu mindre.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron