Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 5. dec 2011 18:02

Ved det faktisk ikke, jeg nåede ikke helt at gå i dybden med mini pets. Jeg købte bare min Lil' Sandcrawler hos en vendor til 25000 credits, men det skulle ikke undre mig om der også er nogle rare drops som vi kender det fra andre MMO's.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 5. dec 2011 18:15

syns nok at prisen for en speeder licence er 40000 credits
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 5. dec 2011 18:18

Korrekt. Ihvertfald level 25 versionen. Og 8000 pr. Mount
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 5. dec 2011 18:24

virker lidt bagvendt, hehe
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 5. dec 2011 18:28

Ja, der er nok mange der er glade for de ikke tog deres kørekort i en galaxy far, far away!
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 5. dec 2011 18:41

hehe, ja nu hvor man ikke kommer til at beholde sin char, vil man nok ærge sig at have arbejdet på noget bare for at få det slettet
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Jibla » 5. dec 2011 20:16

I WoW skulle man jo også give 1000g pr mount i sin tid, og så 200g for en riding skill. Det gjorde at folk sjældent fik fat i flere forskellige mounts og så får man jo ikke sit reward fix. :)

Så det er helt sikkert derfor at det føles omvendt. :)

Jeg hopper på en RP PvP server i launch og håber på at mange forskellige nationaliteter vælger denne server. Der er sgu ikke noget værre end at gå i sin egen andegård irl og virtuelt. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 5. dec 2011 20:23

i beta spillede jeg på en amerikansk, retter sagt 2 den ene hed Rubat Crystal, den anden hed vist nok Bondar crystal
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 5. dec 2011 20:43

Jeg håber også på en med flere nationaliteter, så jeg vil ikke vælge en dansk server. Desuden er min erfaring i MMO's, at jeg klikker bedre med ikke danskere :P

Bliver nok en normal PvE server for mit vedkommende. Hvis man kan vælge samme server som i betaen vælger jeg nok EU Rogue Moon igen.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 5. dec 2011 21:45

Har spurgt om det her før, men hvis jeg bare vil spille Singe Player, hvordan fungerer det så, og hvad sker der, når man møder andre online-spillere? Har ALDRIG spillet MMO før.. :?
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 5. dec 2011 22:28

I følge bioware selv, kan man spille HELE tor igennem fra lvl 1 til lvl 50 solo, dog opfordrer de til at spille med andre da man vil få bedre rewards og bedre gear til sig selv og sine companions. dog tror jeg mest at holdspillet er med henblik på de såkaldte Flashpoints og ellers warzones og huttball
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 5. dec 2011 22:34

Anders ML skrev:Har spurgt om det her før, men hvis jeg bare vil spille Singe Player, hvordan fungerer det så, og hvad sker der, når man møder andre online-spillere? Har ALDRIG spillet MMO før.. :?


Ja et MMO er i bund og grund et spil hvor du kobler dig til en server for at spille, i SWTOR kan man både spille solo, og i en gruppe, hele "hoved" historien kan man sagtens klare solo, der er også mange side quest hvor man kan gå solo uden problemer, der er dog Heroics og Flashpoints, som enten kræver du er i et meget højere lvl end der kræves, Eller du går sammen med 1-3 andre, og personligt syntes jeg at det er super simpelt og nemt at finde sig en gruppe, og så ellers gå i krig, personligt nød jeg det perspektiv at der blev rolled om svar på diverse samtaler, det gav nogle spøjse samtaler da man tit stod men nogle forskellige classes der ville noget forskelligt, som eksempel kan jeg hive hammer station ind som er en flashpoint når man skal fra Empire space station til ??? hvor vi var 2 BH og vi havde en sith Warrior med og en Imp Agent, Sithen gik udelukkende "Dark side", os der var BH gik efter flest "penge" hvordan var underordnet, og IA kørte "light side"

det gjorde at vi skånede en Empire forræder men, dræbte en anden der var stikker.

derud over er det selvf PVP hvor man spiller hold mod hold.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 6. dec 2011 15:16

Hvor meget skal man betale for at spille det?
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Firephreakk » 6. dec 2011 15:24

ca. 100 kr om måneden tror jeg.

Coolshop har det til 189 for 2 mdr.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 6. dec 2011 15:27

Firephreakk skrev:ca. 100 kr om måneden tror jeg.

Coolshop har det til 189 for 2 mdr.


og randyrun har det til 182,50

http://www.randyrun.dk/SWTOR/SWTOR-Key- ... _7928.html

ikke meget forskel, men det en 50 på et år ;)
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster