Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf MoorWen » 25. okt 2010 11:01

Tak for hjælpen til Caravan, det var ikke særligt let at overkomme reglerne efter at have spillet en enkelt gang Caravan :).

Mht Mercenary Pack (In Game Content-kode), så virker min stadig ikke. I Gamestop fortæller han mig at de muligvis enten har lavet mere end 1 af den samme kode, hvilket dog lyder underligt, eller også fik jeg afvide at der kunne gå et par dage før koden virkede af ukendt årsag (kan ikke huske hvad han sagde). Min virker godt nok stadig ikke? Kan folk bruge deres koder til content uden problemer så jeg bare har været lidt uheldig at der er en ung-arbejder i Gamestop Slagelse der har valgt at bruge koden og ligge kortet tilbage?
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Martin1988 » 25. okt 2010 15:29

Min kode virker skam heller ikke, så det skal du ikke tage så tungt :) Jeg har sgu givet op med koden, og så i stedet bare nyde spillet :)
Martin1988
Niveau 4
 
Indlæg: 579


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf MoorWen » 25. okt 2010 15:41

Det var sørens, nej nej da, slet og ikke om jeg ikke nyder spillet alligevel, hehe. Men som princip d alligevel halvdårlig stil at man får en invalid kode med til et spil alligevel :).
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 25. okt 2010 15:42

Min kode virkede fint.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Martin1988 » 26. okt 2010 05:39

Kan også godt forstå dig, det var også et princip at jeg kæmpede med Blockbuster for bare at få min tilsendt da de glemte det i første omgang, men jeg orker sgu ikke at skrive den kode ind hele tiden for at tjekke om den virker:)
Martin1988
Niveau 4
 
Indlæg: 579


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SvAmP » 26. okt 2010 09:56

har et problem er ved at lave de quest der hedder the house always wins 1 og 2 men er hated med leigion så båden kommer aldrig efter mig nogle der har haft samme problem og hvad kan man gøre :S
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Cena » 26. okt 2010 10:50

Jeg er ikke selv kommet så langt og vil ikke spoile noget for mig selv. Men prøv at tjekke missionen på fallout wiki :)

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_ ... ory_Quests
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Raphael DK » 26. okt 2010 13:14

SvAmP skrev:har et problem er ved at lave de quest der hedder the house always wins 1 og 2 men er hated med leigion så båden kommer aldrig efter mig nogle der har haft samme problem og hvad kan man gøre :S


Havde samme problem, gå helt ud til vandet der hvor båden skulle komme og kig ned på vandet og tryk så på det :)
virkede for mig
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 26. okt 2010 13:19

Jeg har et problem med "We All Go Together" questen. Jeg har brugt snart.. 3 timer på at finde de sidste dog tags, og jeg har talt til jeg har 9 (MINDRE SPOILER! inkl. Pvt. Edwards, som jeg dræbte).

Glitcher den quest? Jeg har tjekket hver eneste punkt i byen, og kan ikke finde flere døde NCR ghouls.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SvAmP » 26. okt 2010 13:36

Raphael DK skrev:
SvAmP skrev:har et problem er ved at lave de quest der hedder the house always wins 1 og 2 men er hated med leigion så båden kommer aldrig efter mig nogle der har haft samme problem og hvad kan man gøre :S


Havde samme problem, gå helt ud til vandet der hvor båden skulle komme og kig ned på vandet og tryk så på det :)
virkede for mig



OMG det virkede også for mit har kigget i 3 timer efter det lorte skib ! tak for hjælpen !
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DanniSemperfi » 26. okt 2010 14:01

Hvordan kommer man videre i E-DE questen?

Der er ingen markør når man vælger den og jeg kan ikke tyde hvad det er han vil, med den der indspillede optagelse.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SvAmP » 26. okt 2010 14:22

omg hvordan fanden skulle man kunne komme ind til cæsar der er jo 10000 af mennesker
Senest rettet af SvAmP 26. okt 2010 14:30, rettet i alt 1 gang.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf MoorWen » 26. okt 2010 14:23

Husk nu at advare hvis i sidder og diskuterer spoilere tak
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Blauwy » 26. okt 2010 19:40

DanniSemperfi skrev:Hvordan kommer man videre i E-DE questen?

Der er ingen markør når man vælger den og jeg kan ikke tyde hvad det er han vil, med den der indspillede optagelse.


Det kommer løbende. Det gjorde det hos mig i hvertfald :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Cena » 26. okt 2010 19:46

Folk burde smutte forbi fallout wiki. De har næsten svar på alt. Syntes det er synd hvis folk får spoilet alt for meget i denne tråd :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster