Xboxlife forum

Hvad skal du spille som i dragon age origins?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Hvad skal du spille som i dragon age origins?

Indlægaf Twisted182 » 4. nov 2009 12:13

titlen siger det hele :)

hvad mig selv angår tror jeg det bliver en elven mage
Twisted182
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf Blodbad » 4. nov 2009 12:41

lidt af hvert.
Tror faktisk jeg vil spille origin delen af spillet med hver type karakter før jeg går videre. Så kan jeg vælge den jeg synes bedst om.

Men umiddelbart tror jeg en Dalish Elf Rogue til at starte med... eller en human mage. Det var den sidste jeg fik mest sjov ud af i karakterbyggeren:

Billede
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Lintrup » 4. nov 2009 13:46

Dwarven commoner. Vildt rødt hår og skæg, kæmpe muskler, blod, sved, YEAH!
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf Blade Dk » 4. nov 2009 13:50

aner det virkelig ikke tror det blir noget ala lintrup, store muller masser af hår og blod, plejer ikke helt at være dumt :D
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Twisted182 » 4. nov 2009 19:39

tror jeg vil gå op i noget shapeshifting :)
Twisted182
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf morphar~ » 5. nov 2009 10:32

Har løbet rundt som Elven City Elf... sgu et meget fedt spil, men synes måske der mangler lige lidt, men så igen - er kun 12% igennem...

Men der mangler frihed i mission strukturen og oftere udskiftning af udstyr. Har nærmest ikke skiftet udstyr siden level 2 og er nu level 9... men absolut et fedt spil, ingen tvivl om det! Men synes måske BG havde mere substans...
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf blaznee » 5. nov 2009 11:18

Min character bliver en human noble warrior. Jeg vil gerne have min character til at være gruppens main tank..
Billede
blaznee
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf mr Oliver DK » 5. nov 2009 12:36

er det et single player, RPG? :)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf morphar~ » 5. nov 2009 13:35

@mr Oliver DK - det er udelukkede SP, det er "fortsættelsen" til badurs gate
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf ckolsen » 6. nov 2009 08:47

Spiller Mage - de er for seje!
Ser frem til at blive Arcane Warrior :-)
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Indlægaf lummerkrog » 7. nov 2009 10:14

Dwarf noble - Warrior, hovedsageligt sword + shield, med masser af talents i shield. Giver forholdsmæssig god skade, men knock-down og stunned er uundværeligt :-) skal der lidt mere sukker til skiftes der til two-handed sword og et par talents er da der også brugt der :-)
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf Mathjias » 8. nov 2009 16:52

Har købt spillet et til PC, da jeg kunne fornemme at konsol-udgaverne fik lidt ringere anmeldelser. Er lige blevet færdig med origin-historien for min Dwarf Noble. Er endnu engang imponeret over Biowares evne til at skrue en god historie sammen. Dwarf noble historien er meget vellykket - super stemningsfuldt, meget dværge-agtig, og med nogle rigtigt fede twists i plottet.
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Annxii » 8. nov 2009 17:05

jeg spiller som Dalish Rouge Elf på xbox'en. Jeg mangler at finde lidt ud af taktikken mellem tank, dps og support. Jeg synes hele tiden jeg ender i en stor klump men det tror jeg nu mere er min skyld end spillets.

Gameplay synes jeg minder utrolig meget om Mass Effect på xbox'en. Jeg havde satset på at det var lidt mere Neverwinter Nights-agtigt og det er måske lidt skuffende, men det er da helt klart stadig et super RPG!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf spif2001 » 8. nov 2009 17:32

Efter at have spillet alle origins er jeg endt ud med en Elf Mage med speciale i is og ild. Rimelig godt damage output. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf austerellis » 8. nov 2009 18:13

spif2001 skrev:Efter at have spillet alle origins er jeg endt ud med en Elf Mage med speciale i is og ild. Rimelig godt damage output. :)


Wow, det var godt nok hurtigt.

For mit eget vedkommende har jeg valgt at gøre det helt anderledes - Jeg tager en historie ad gangen, er startet som Human Noble og tager så race efter race og type efter type. Elven mage eller dwarf rogue bliver så næste forsøg - hvis jeg da nogensinde får gennemført spillet.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster