Xboxlife forum

Hvem glædersig til Assassin's Creed 2?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Vil du købe Assassin's Creed 2?

Ja, til release datoen. Eller bare hurtigst muligt
48
73%
Måske, når det bliver lidt billigere eller når jeg har flere penge
13
20%
Nej, spillet er ikke noget for mig
5
8%
 
Afgivne stemmer : 66

Hvem glædersig til Assassin's Creed 2?

Indlægaf killerashraf » 2. nov 2009 14:20

Jeg tror ikke at jeg er den eneste der glæder sig til Assassins creed 2.
Jeg glæder mig til at se hvad der sker med handlingen.
syntes nemlig at handlingen i det første assassins creed endte lidt uklart.

Men skriv hvad du glæder dig til i spillet
eller måske hvorfor du ikke vil købe spillet

husk at spillet udkommer d.17 november
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf skovbo » 2. nov 2009 15:05

Har forudbestilt det i Gamestop, men det var ikke fordi jeg glæder mig til spillet, men fordi det var alt for billigt til ikke at gøre det:)

1eren var sjov, men alt for ensformet. Klasse grafik og i starten tænkte jeg: Fuck det her spil er genialt! Men efter noget tid blev det kedeligt:(
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf Blodbad » 2. nov 2009 15:33

Med de fleste spil ville jeg vælge den anden mulighed, men med det preorder tilbud der har været i GameStop kunne jeg ikke sige nej (jeg nåede det mens det stadig var 1 krone).
Jeg synes 1'eren var et fedt spil og er stadig et af de flotteste spil jeg har set. Spillet er også et af de spil hvor jeg synes styringen er rigtig god. Kan godt ske der ikke var så meget variation i gameplay'et, men det der var var rigtigt godt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf killerashraf » 2. nov 2009 16:21

what?
har spillet virkelig kostet 1 krone + 2 spil i gamestop hvis man forudbestiller?

troede det var ligesom i alle andre spil, altså 2 spil + 200kroner.
ved I hvor længe det tilbud bliver der?
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf SvAmP » 2. nov 2009 16:51

ja men det startede med byt 2 spil og giv en krone :P tror de tabte penge på det så det blev ændret : )
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Rechain » 2. nov 2009 16:54

Det har været forudbestilt i maaaaange måneder nu :P glæder mig til d. 19 november!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf lassefar » 2. nov 2009 16:58

Glæder mig osse :) Det bliver rigtig godt. Meeeeen er det ikke d. 17 nov det udkommer (sammen med LFD2) som osse bliver fantastisk :) Det bliver er god weekend ;)
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf spif2001 » 2. nov 2009 17:02

skovbo skrev:Har forudbestilt det i Gamestop, men det var ikke fordi jeg glæder mig til spillet, men fordi det var alt for billigt til ikke at gøre det:)

1eren var sjov, men alt for ensformet. Klasse grafik og i starten tænkte jeg: f*ck det her spil er genialt! Men efter noget tid blev det kedeligt:(

Fuldstændig det samme med mig.

AC2 skal nok blive en sjov oplevelse, men jeg tror ikke det kommer til at blive en titel, man husker om et par år. Specielt fordi Jade Raymond ikke er med på PR vognen denne gang... :P
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Rahbek » 2. nov 2009 17:04

Glæder mig, syntes 1'eren var flot og rigtigt sjov. Måske var det lidt ensformigt, men det lyder til at de virkelig har prøvet at oppe sig i dette på netop det punkt :D

ps. Release datoen er den 19. ifølge Coolshop.
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf kofoed » 2. nov 2009 17:08

lassefar skrev:Glæder mig osse :) Det bliver rigtig godt. Meeeeen er det ikke d. 17 nov det udkommer (sammen med LFD2) som osse bliver fantastisk :) Det bliver er god weekend ;)


Nah, det er d. 19 her hjemme, tror nok at d. 17 er i USA, men ja det udkommer samme dag som L4D 2, altså d. 19 :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf lassefar » 2. nov 2009 17:57

Okay, det er noteret, ved ikk hvor jeg har fået den 19 fra så.. Takker
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf Ink129 » 2. nov 2009 18:05

Jeg skal helt klart have det, men som det ser ud lige nu, så tror jeg, at det bliver et juleønske. Jeg har forudbestilt Dragon Age og MW2 Hardened Edition, så min SU er givet godt ud allerede nu, hehe.

Dog skylder brormand mig penge, så kunne jeg få hevet disse ud af ham inden, så bliver det et køb hurtigst muligt. For vil jeg gerne have dette på release? JA! :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf asgerkhan » 2. nov 2009 18:49

Sådan som jeg kan se det så udkommer spilet i USA den 17, i skandinavien den 19 og i England den 20.
Skrev engang noget klogt ... jeg lover aldrig at gøre det igen
asgerkhan
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Indlægaf Justin Anhtony » 3. nov 2009 16:39

Hvorfor i alverden ligger denne tråd under RPG?
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Occisor25 » 3. nov 2009 19:01

Syntes at 1eren blev meget hurtigt kedeligt, så ser ikke synderligt frem til 2eren.. Ka huske da den første kom, jeg glædede mig vildt meget, men det viste sig at være en skuffelse :(
*Indsæt videnskabelige ord*
Occisor25
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster