Xboxlife forum

Risen

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf DkSlayer » 19. sep 2009 12:03

Prøv og scroll lidt ned på siden her http://risen.deepsilver.com/blog/pages/en/news/news.php

Se under " Rishen is finished "
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 19. sep 2009 12:07

Jeg ved det, men mange sider har meldt ud, at xbox versionen er forsinket. Det kunne jo skyldes, at Microsoft ikke har ladet den komme igennem kvalitets checket - ligesom det skete for Two Worlds i sin tid.

En ting er, at det er færdigt, en anden ting er om Microsoft synes det er færdigt. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DkSlayer » 19. sep 2009 12:59

Taget fra World Of Risen: http://www.worldofrisen.de/english/

The site Shacknews reports that Deep Silver has supposedly delayed the release of the Xbox 360 version of RISEN until early 2010.

A source for confusion is also the official RISEN blog: While it lists a gold status report and claims a worldwide release at the 2nd of October in the german and UK version, the US part is missing such a statement.

Update: As Daniel Oberlerchner, Brand Manager at Deep Silver, wrote in our forum, the delay to early 2010 is only for the U.S. market. He emphasises that all certificates from Microsoft are granted and the Xbox 360 version is ready for production. The delay is a purely strategical one due to the financial crisis in the U.S., Oberlerchner says.

Links:
• Source at Shacknews
• Post by Daniel Oberlerchner in our forum

written by foobar Comments

Så kan vi vist lukke den der ;)

Officiel udtalelse der bekræfter at det kun er U.S der må vente til 2010 pga strategiske årsager
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 19. sep 2009 13:49

Lækkert! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DkSlayer » 23. sep 2009 14:17

Fandt noget her http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/ris ... s;lastpage , en gut der har spillet lidt

I am about 2 hours in ( I got a promo copy), and I can say that the textures are VERY poor. That screenshot from the town looks about right. Somestimes the textures are so blurry, I am sitting there waiting for them to load, only to realize that thats as good as their gonna get.

But saying that, I am still hooked on the game so far, its got some interesting characters and settings, and the combat is not THAT terrible. Fans of the genre will have a good time with it, as there is tons of loot, quests, locales. But graphic whores beware, the 360 version is just ugly. Reminds me of early PS2 games at some points, and that is just plain scary. The character models as well are pretty sad. Two worlds looks better, but everything else is better in Risen.

I dont care that much though, I will have fun with it regardless. This, Divinity 2, and Dragon age should be a good fall of Western RPG fun.

Selvom det lyder tvivlsomt, regner jeg nu alligevel med at shoppe det, eftersom gameplay betyder mere end grafik for mig.

Men lidt skuffende læsning trods alt :/
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf Mr. Aggiz » 23. sep 2009 14:41

Skal helt sikkert have Risen, men håber Gothic 4 bliver grafisk bedre så. Selvom det selvfølgelig ikke er det vigtigste.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf spif2001 » 23. sep 2009 14:59

Alt wrpg der udkommer til boxen køber jeg asap. Sørgeligt at det skal være sådan, men når der nu ikke er flere titler at vælge imellem, så....

Mht det lidt negative preview, så var jeg da rimelig glad for Two Worlds, da jeg gik igennem det. Jeg vil ikke spille det igennem igen, men jeg havde det da sjovt, da jeg gjorde det. Tror det bliver lidt den samme oplevelse med Risen og Divinity II: Ego Draconis.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Annxii » 29. sep 2009 08:48

negativt preview eller ej nu har jeg i hvert fald lavet en pre-order. Gothic 3 fik heller ikke ligefrem gode anmeldelser men jeg var alligevel særdeles godt underholdt endda over 2-3 gennemspilninger :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Blodbad » 29. sep 2009 09:07

spif2001 skrev:Alt wrpg der udkommer til boxen køber jeg asap. Sørgeligt at det skal være sådan, men når der nu ikke er flere titler at vælge imellem, så....

Mht det lidt negative preview, så var jeg da rimelig glad for Two Worlds, da jeg gik igennem det. Jeg vil ikke spille det igennem igen, men jeg havde det da sjovt, da jeg gjorde det. Tror det bliver lidt den samme oplevelse med Risen og Divinity II: Ego Draconis.

Jeg har det på samme måde.
Om jeg køber det lige med det samme afhænger lidt af om jeg er i gang med at spille noget andet, tit bliver det først når de er faldet i pris. Mine forventninger til Two Worlds var meget små pga reviews så det overraskede meget positivt. Jeg har fundet ud af at når det er den genre så behøver spillet såmænd ikke være anmelderrost for at jeg er underholdt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Justin Anhtony » 29. sep 2009 09:11

Lige præcis
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


asd

Indlægaf IceKK » 29. sep 2009 09:26

dsadd

xbox 360 versionen er leaked på nettet :( ... så det må da være færdigt.
IceKK
 


Indlægaf DkSlayer » 29. sep 2009 14:39

Selvfølgeligt er det færdigt, det udkommer jo på Fredag
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 1. okt 2009 11:51

Så har jeg fået en mail fra gameplay.co.uk, der siger at mit Risen er afsendt. :D

Så har jeg det nok efter weekenden engang.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DkSlayer » 1. okt 2009 12:46

Mit kommer i morgen :) Så den skal ha' fuld gas i weekenden
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf Justin Anhtony » 1. okt 2009 16:49

Købte mit idag ;) Sætter det i maskinen nu og ser om det er noget værd
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron